#26 Skrevet April 17, 2010 Det er forøvrig med to forbehold. At jeg rekker det, samt at jeg er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 17, 2010 Hadde vært bra med BT sin RS2 sedan der ja!Tror det bare blir stress med den banneren, da må vi ha noe å feste den i mellom...... Hehe kan feste den mellom dørene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 17, 2010 R19 din er jo sweet også Bjørn T, ta den med også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 17, 2010 kan også stille om der er plass og jeg er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 21, 2010 Kan stille ut min -07 mod A6 sedan om det skal være litt nye biler og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 21, 2010 R19 din er jo sweet også Bjørn T, ta den med også!! Ja, kan sikkert stille ut den også. Foreløpig ser det ut som jeg er offshore den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 25, 2010 Heisann godtfolk. Jeg lager en ny tråd angående Vårmøstringen på Lagunen 13.mai 1000-1500(Kristi himmelfartsdag). Så hvem ønsker å stille ut sin bil? Jeg har fått en hendvendelse om at Erik Nyborg med sin Audi R8 ønsker å stille: rock :: rock : Kjell med sin einser cab, Ruffe. Vi vet ikke helt hvor mange plasser vi får, i fjord fikk vi seks, får nok i allefall det i år også. Hvis vi lager en plan, så kan vi ha noen biler i P-huset også, men det krever at folk er tidlig ute, for der inne er det førstemann til mølla prinsippet. Ny info kommer fortløpende. De som ønsker å stille: Erik Nyborg-Audi R8 Kjell Breivik-Vw cab(einser) Roger Myre-Vw Scirocco Hans Fredrik Bjarkøy-Audi S3 Ronny Håpoldøy -Vw Polo CC Christian Skjerven-Audi S4 B5 Asbjørn Refsdal-Vw Passat 3BG Bjørn Tore- Audi RS2 Sedan Ole Jacob- Audi A4 B5 Einig men Ole - Jørgen her Dei som ikkje da e plass til ute sammler me inne :-) Er på tide VACN Bergen vise "styrke" , men kan sammlast ein plass og "innvandera" Lagunen sammen ;-) PS har laga ei sida på Facebook for VACN Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 25, 2010 (endret) PS har laga ei sida på Facebook for VACN Bergen Finnes jo alt en gruppe her: http://www.facebook.com/group.php?gid=116646218360565&ref=ts#!/group.php?gid=5327712582&ref=ts Men et godt tiltak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 25, 2010 Finnes jo alt en gruppe her: http://www.facebook.com/group.php?gid=116646218360565&ref=ts#!/group.php?gid=5327712582&ref=ts OK dan viste ikkje eg om, sletta berre mi då :-) treng ikkje 2 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 26, 2010 hadde vært fint med noe tilbakemelding etterhvert om man skal stille eller ikke Min i helga på hadeland, hvis det skulle ha noe å si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 26, 2010 Eg ska stille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 26, 2010 hadde vært fint med noe tilbakemelding etterhvert om man skal stille eller ikke Min i helga på hadeland, hvis det skulle ha noe å si.. MEGET VAKKER : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 26, 2010 Jeg stiller opp med min s2 sedan... Om det fortsatt er plass, stiller jeg gjerne ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 27, 2010 Hallo folkens Innen 29 april må vi svare på antall biler vi ønsker og stille ut ute. Nå er vi over 10 som er interessert. Noen dager etter det får vi svar på hvor mange plasser vi får. Tror egentlig vi kan ta det der ifra. Kan jo seff bestemme oss for 4 biler nå og resten når vi får vite hvor mange plasser vi faktisk får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 27, 2010 Hallo folkens Innen 29 april må vi svare på antall biler vi ønsker og stille ut ute. Nå er vi over 10 som er interessert. Noen dager etter det får vi svar på hvor mange plasser vi får. Tror egentlig vi kan ta det der ifra. Kan jo seff bestemme oss for 4 biler nå og resten når vi får vite hvor mange plasser vi faktisk får. Hvordan skal vi bestemme det ?? Her er mine 4 iallefall: Erik Nyborg-Audi R8 Kjell Breivik-Vw cab(einser) Hans Fredrik Bjarkøy-Audi S3 Ronny Håpoldøy -Vw Polo CC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 27, 2010 Mine fire.. Må bare si at den S2en til Orkelbog er garantert top 3 strøkne i landet, og er en nydelig bil uansett hva man setter den opp mot. I mine øyne kan ikke klubben representeres bedre enn med den bilen, bare så dere vet det. Er nylig dietec-behandla, og ser ut deretter..... Men ja, mine 4; Erik Nyborg-Audi R8 Kjell Breivik-Vw cab(einser) Roger Myre-Vw Scirocco Cato Orkelbog-Audi S2 sedan Alle stemmer på 4stk, men kan ikke stemme på seg selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 27, 2010 Jepp, 4 biler er helt sikkert nok. Men banneren burde vi absolutt fått med. Det gjør oss litt mer synlig. Er vel ikke noe hokus pokus å få til noe festeanordning som funker. Syns lokallagsstyret burde fått til noe der. Lag en poll på hvilke biler som skal kan stilles ut, så stiller de fire mest populære. Dersom noen faller fra kommer neste på listen inn osv. Jeg kan få begge bilene kjørt opp selv om jeg ikke er hjemme, så ønsker å stille både RS2en og R19 til avstemming. Edit: Kanskje ikke så lett å få til en poll for kun lokallaget, men hva om hele klubben kan være med å avgjøre. Hadde vel ikke gjort noe det. Da blir det Bergen lokallags biler som er stemt fra av VACN medlemmene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 27, 2010 Jeg kan ta turen oppover til Bergen. Isåfall ønsker jeg å stille Kombinere det med "ferietur" ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 27, 2010 No offence til deg selvfølgelig Glenn, du har jo en nydelig bil og alt det der! Men jeg synes hvertfall at sjansen for å representere klubben på vårmønstringa i bergen burde være de som hører til under lokallaget der, men det er jo min mening.. Hvertfall når vi kanskje bare får 4-5 plasser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 27, 2010 jeg synes hvertfall at sjansen for å representere klubben på vårmønstringa i bergen burde være de som hører til under lokallaget der Enig Men du er selvsagt velkommen, Glenn Vil gjerne se bilen din i parkeringshuset med de andre bilene som ikke stiller på standen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 27, 2010 Bare kom over tråden her, mens jeg trykket litt rundt på forumet jeg Så tenkte det var verdt forsøket Men ser vel at dere som tilhører Bergen med omegn, ønsker disse plassene mest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 27, 2010 Bare kom over tråden her, mens jeg trykket litt rundt på forumet jeg Så tenkte det var verdt forsøket Men ser vel at dere som tilhører Bergen med omegn, ønsker disse plassene mest Du er jo hjertelig velkommen til Bergen og vårmønstringen. Er jo helt topp å stå under taket der uansett. Har stått der i mange år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 27, 2010 Har ett så som så forhold til Bergen og bil Pga tidligere eid bil og reparasjonstvist i Bergen ;P Men mulig jeg får tatt turen over. Hadde jo vært genialt å kombinert med ett hotellopphold osv med samboer f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 27, 2010 Har ett så som så forhold til Bergen og bil Pga tidligere eid bil og reparasjonstvist i Bergen ;P Men mulig jeg får tatt turen over. Hadde jo vært genialt å kombinert med ett hotellopphold osv med samboer f.eks Berre å komma Glenn, velkommen skal du vera :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 27, 2010 (endret) Ikke noe grunn til ikke komme selv om du ikke får plass ute,blir sikkert mange vag biler inne også..Pluss at jeg tipper den får mye mer oppmerksomhet der inne,har alltid vært den mest populære plassen! Mine 4 til plass ute : Roger Myhre : Scirocco Hans F Bjarkøy : s3 Fredrik Nyborg : R8 Kjell Breivik : Ruffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...