Vårmønstringen 2010, hvem ønsker å stille ut sin bil?

Anbefalte innlegg

Er mange fine VACN biler i Bergen og synest da burde visast fram og att me klara å samla alle på ein plasse :-)

Og ein bør kjøyra saman opp te Lagunen ;-)

 

Her er mine 4

Erik Nyborg-Audi R8

Hans F Bjarkøy : s3

Roger Myre-Vw Scirocco

Cato Orkelbog-Audi S2 sedan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt treig her, men kunne godt tenke meg å stille ut i år da jeg endelig har noe verdig å stille ut...

Skal justeres ned litt og vaskes, så er vi der :)

 

IMG_2481.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en bil som etter min mening bør være med. Viser spennet i klubben når en strøken einser kan stå med en R8 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor ikke Espen Hamre i byn? Har jo en RS2....

 

Jeg bor delvis i Bergen, RS2en bor på sunnmøre på heltid =)

Triller på japsesykkel i Bergen, kommer nok innom og ser på bilene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens

 

Innen 29 april må vi svare på antall biler vi ønsker og stille ut ute. Nå er vi over 10 som er interessert. Noen dager etter det får vi svar på hvor mange plasser vi får. Tror egentlig vi kan ta det der ifra. Kan jo seff bestemme oss for 4 biler nå og resten når vi får vite hvor mange plasser vi faktisk får.

 

 

Ka skjer her egentlig?

Er det avstemming eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Stian Johannesen sin einser vil gi en fornying av einserbidraget ihvertfall siden Ruffe var med ifjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt treig her, men kunne godt tenke meg å stille ut i år da jeg endelig har noe verdig å stille ut...

Skal justeres ned litt og vaskes, så er vi der :)

 

IMG_2481.jpg

 

Flott bil ja :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka skjer her egentlig?

Er det avstemming eller?

 

Nå har jeg meldt oss på der oppe, så nå får vi se hvor mange plasser vi får.

 

Noen som har forslag til avstemmning? Hva om dere sender meg en PM med dine 10 forslag? Kan det høres greit ut? Eller hva sier dere? Vi vet jo ikke helt hvor mange plasser vi får?

 

Eller går det ann og lage en avstemning på toppen av tråden der hvor man kan svare på flere av alternativene? Hvis ja, send meg gjerne en How to på PM:)

 

EDIT: Ja, så nå hvordan man lager det, men maks antall svar alternativ er 10......og vi er 13 på listen.....fanen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skulle nesten visst hvor mange plasser vi får først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, enig. Jeg kan lage en avstemning, men da må vi ha noen biler som en helt sikre alle vil ha. R8'en er jo en sikker vinner.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg kan hvertfall si at hvis cato orkelbog sin bil blir med, så er det kanskje bare r8'en som er mer strøken på rekka enn den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da har vi to:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver ikke å ta over valgene her, men både Stian Johannessen sin einzer og Roccoen til Roger er vel relativt sikre de også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger sin Scirocco er eit must ja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, ja er helt enige i de 4 ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vel relativt sikkert at vi minst får like mange som i fjor, så vi kan vel velge ut minst en til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kommentarene :)

Lett med på at R8, Rocco og S2 sedan bør være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trådstarter kan redigere første innlegg og lage en undersøkelse. Alle kan stemme én gang. De fire med flest stemmer stiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tingen er vel at det bare gikk an å presse inn 2 biler der.

 

Men siden R8 og einzeren MÅ være med, så er det vel bare å legge inn de 10 andre.

 

MEN igjen på en annen side, så synes jeg det er like greit at vi blir enig om bilene og ikke tar en avstemning, slik at vi bevisst lager et bredt spekter, ikke ender opp med 2 S2er, en RS2, osvosvosv....

 

Det ser jeg lite poeng i for å være ærlig.

 

Min vote går til å la de 4 som vi har funnet stå, og finne 2 til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å ta turen med Rallyen, men det går vel å parkere andre steder enn på vacn utstillingsplassen, eller blir det fullt over alt med en gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan parkere i parkeringshuset, men man bør visst være tidlig ute ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan lage en avstemning med 10 alternativer, så vi kan ta de 4 vi har nå og så velgresten av bilene med vote'en. Får vi 6 plasser er det de to med flest stemmer som får være med, får 8 er det de 4 med flest stemmer osvosv.

 

Gjør vi det sånn da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein avsteming er vel da mest rettferdiga her, men igjen einig med Hans Fredrik om att ein bør ha eit bredt spekter som mulig med 4 (kansje 6)plassar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg kan hvertfall si at hvis cato orkelbog sin bil blir med, så er det kanskje bare r8'en som er mer strøken på rekka enn den :)

Det kan sikkert være, inntil Lars kommer med sin S2.....

 

Er derfor jeg mener man bør vente til man ser hvor mange plasser man får, og så fyller man opp de, resten står i huset.

Skal man ha en avstemning er einseren og R8'en grei å ha som sikre, og lag avstemning på resten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.