#101 Skrevet Februar 26, 2011 Rekna med da kjem ein eigen tråd ang Vårmønstringa? men kan melda meg på I år og med ein renovert Ruffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 26, 2011 hehe rusegjengen og bombom bilar Kul bil Håkon Blir vel litt fare for bombom i denne også når hele anlegget står klart i juni Det er vel mer effekt bak i bilen enn foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 26, 2011 Blir vel litt fare for bombom i denne også når hele anlegget står klart i juni Det er vel mer effekt bak i bilen enn foran hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 2, 2011 Jeg har veldig lyst å stille ut min bil også om det lar seg gjøre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mars 2, 2011 Jeg har veldig lyst å stille ut min bil også om det lar seg gjøre:) Fått den på veien no då??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mars 2, 2011 Jobber med saken Men den SKAL være klar til mai.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mars 3, 2011 Kommer gjerne med poloen i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mars 14, 2011 Noen som vet når vårmønstringen er i år? Og er det avstemning om hvem som får stille med vacn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mars 14, 2011 Sånn kjapt sett på kalenderen .virker som det er 2.juni Blir sikkert avstemning ved høy interesse, så håper det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mars 14, 2011 Sånn kjapt sett på kalenderen .virker som det er 2.juniBlir sikkert avstemning ved høy interesse, så håper det Den er grei Håper veldig på å få min stillt ut men det får heller folket avgjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mars 16, 2011 Jeg kan antageligvis stille med Rallye VR6 og RS2 sedan. Muligens RS4 B5 også hvis jeg fremdeles har den da. Regner med det, men man vet aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mars 17, 2011 Stiller gjerne ut A3 cabben min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...