Felleskjøring til Hadelandstreffet 24/4

Anbefalte innlegg

Poenget er vel å få flest mulig i samme kolonne. Som jeg nvnte tidligere så henger jeg meg på den ofesielle kolonna.

Joda, jeg vet det :)

 

Henger meg på den største selv jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor blir folk å kjøre da? gardermoen eller andre veien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanksje vi lar lokallagsledelsen(e) ta en avgjørelse på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. vill jo berre kjøre i kollonna jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med på kolonne kjøring.

så lenge folk tar det pent oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører RV4, basert på siste oppdatering fra Svein-Erik, samt det faktum at ALLE fint kan kjøre i 60-80 sone, men enkelte vil slite med å holde følge i 100-sone på motorveien.

 

Det betyr så klart ikke at vi skal nekte folk å kjøre via Gardermoen!!

 

Ettersom Østfold og Follo har tenkt å møte oss på Statoil på Furuset kl. 09.00 er det oppmøte fra ca. kl. 08.50, og avreise så snart gjengen sørfra er på plass i 9-tiden : ja :

 

Vi kjører E6 til Olavsgård, der vi kjører opp Gjelleråsen og følger RV4 videre. For de som vil henge seg på ved Olavsgård lønner det seg å kjøre bort til Hellerudsletta, der kolonnen vil sette ned farten og slippe inn folk :) Hvis folk har samband er vi på kanal 7, så skal noen slutte seg til underveis, er det bare å ha på sambandet, så hører dere når vi kommer ;)

 

Husk å ha med penger til innkjøring, husk at det ikke er kapasitet på utstillingen til at alle kan vaske bilen på plassen, og husk også gjerne campingstol og godt humør :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, for de da som skal være med kollonna oppover fra gjelleråsen. så er det oppmøte der klokken 09.00 så vi er klare til folkene kommer ca 09.15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, for de da som skal være med kollonna oppover fra gjelleråsen. så er det oppmøte der klokken 09.00 så vi er klare til folkene kommer ca 09.15

Problemet der blir jo hvordan man effektivt skal få slengt seg på resten av bilene. Ingen bra steder å stå og vente på Gjelleråstoppen pga. rundkjøringene.

 

Går an å vente nede på Shell, men da må man få beskjed når resten kommer da fra Hellerudsletta da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet der blir jo hvordan man effektivt skal få slengt seg på resten av bilene. Ingen bra steder å stå og vente på Gjelleråstoppen pga. rundkjøringene.

 

Går an å vente nede på Shell, men da må man få beskjed når resten kommer da fra Hellerudsletta da :P

 

er ikke værre enn at vi møter dem ved den pizza sjappa i bunn av gjelderåsen. tipper vi ikke er så utrolig mange så vi skal nok fint klare å hekle oss inni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter på Olavsgård/Hellerud hvertfall. Skal vi bare møtes i krysset/innkjøringen til Hellerud da? Da får vi stå i fred og ser og kan bare slenge oss ut når kolonna passerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke værre enn at vi møter dem ved den pizza sjappa i bunn av gjelderåsen. tipper vi ikke er så utrolig mange så vi skal nok fint klare å hekle oss inni.

Du tenker på den som ligger bak disse støyvollene?

Eller så kan man jo stå i svingen ned mot Ringnes, som regel lite aktivitet der på lørdagsmorgen.

 

Jeg tenker jeg står og henger ved krysset opp mot Holumskog, full utsikt over rv2 derfra, også slipper jeg å kjøre så langt hjemmefra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det enkleste å svinge av ved Exporama, også snu og kjøre opp mot veien igjen og stelle oss klare til å kjøre ut når kolonna kommer ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheimsveien 2, 2013 Skjetten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheimsveien 2, 2013 Skjetten

Da er veien inn mot Exporama ett mye bedre sted å stå hvis det er snakk om at flere biler skal vente.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, da gjør vi det. oppmøte klokken 09.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanal 7 gjelder på 433mhz-båndet Dansken?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er snakk om kanal på PRC (dog trodde jeg dette var 466MHz båndet : klø : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen kan ta bilder av kolonna til forum/treffpunkt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er snakk om kanal på PRC (dog trodde jeg dette var 466MHz båndet : klø : )

 

Det er jo RAM og diverse andre hiddenkomponenter som bruker 466.:P

Jeg tar med speilrefleks!

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hopper på ved Furuset jeg:) Gleder meg helt sykt nå:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en addresse som kan plottes inn på gps til en nordlenning som har forvilla seg ned hit:) å ikkje vet hvor noe er:) til der man skal møtes ved exporama

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en addresse som kan plottes inn på gps til en nordlenning som har forvilla seg ned hit:) å ikkje vet hvor noe er:) til der man skal møtes ved exporama

Det er i krysset Trondheimsveien og Kragerudveien hvis du har mulighet til å velge kryss :)

 

Gulesider kart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner frem da:) håper jeg,hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joiner furuset gruppa jeg kl 09:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og mest sannsynlig en kompis blir også med fra furuset 09.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.