Styling til audi A6 2006 avant

Anbefalte innlegg

Noen som vet om nettsider som selger stasj til A6 2006modell? Trenger ikke være norske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er dårlig med stayling til denne bilen.

ABT har stayling,men er jævli dyrt.

Har hørt med otinger.

S-line oppgraderig er vel det eneste som er brukbart...:)

Har selv skiftet til en s-line bakfanger og synes dette ble bra,s6 grill så blir det fin oppgradering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bli vel s6grill speilkapper meen kunne tenkt meg en baklukespoiler...ser den de har på nbs koster ca3500.

Kommer vel styling når bilen er 20år gammel...............:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte min bakrute spoiler s-line på ebay.

Betalte 750.-ink frakt.5 dager levering:)

Men min mening er at denne bilen er fin i utgangspunktet.

Rett senk,s 6 grill,mørke ruter,fine felger,bakrute spoiler og noen fete endestusser gjør bilen konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde helt klart satt på s6 fronten med ledlampene osv. samt kanskje også bytte til audi allroad lampene med led stripen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du led lamper bak på bilen når du skriver allroad lamper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Jeg har bestilt denne front leppa til min bil,har lenge syntes at fronten var høy.

Med denne håper jeg at bilen blir mer trykket ned i front:)150 auro på e-bay:)

front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Jeg har bestilt denne front leppa til min bil,har lenge syntes at fronten var høy.

Med denne håper jeg at bilen blir mer trykket ned i front:)150 auro på e-bay:)

 

Ja har sett litt der:) Tenkte kanskje det bli litt snodig uten sideskjørt....men blir artig å se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideskjørt på denne bilen blir helt mongo,er min mening:)Jeg ønsker at bilen skal være mest mulig clean,bilen selv har en fin karoseri fra før.

Kan jo skifte til en s-line fanger,men må jo ut med 7000.-ferdig lakert.

Har vurdert allroad lister,men de som er på denne bilen passer ikke like godt slik den gjorde på min gamle allroad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stor forskjell på avstanden mellom hjulhusene på denne kontra eldre A6'er da?

Kan jo undersøke dette, for sideskjørt er lettere å bruke om hverandre på forskjellige modeller, da det som regel er bare en "rett kanal" den skal matche liksom.. Og man får veldig diskrete skjørt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideskjørt på denne bilen blir helt mongo,er min mening:)Jeg ønsker at bilen skal være mest mulig clean,bilen selv har en fin karoseri fra før.

Kan jo skifte til en s-line fanger,men må jo ut med 7000.-ferdig lakert.

Har vurdert allroad lister,men de som er på denne bilen passer ikke like godt slik den gjorde på min gamle allroad.

 

 

Blir kanskje litt "mye" med sideskjørt ja...Men vet du om det er stor forskjell mellom de orginale listene på dørene å de som er s-line? er det samme som er på s6?`

Hvilket merke er bakrutespoilern din forrestn?

ser ut som jeg må øve på E-bayen litt.....mye fjas med toll å slikt?

Skulle ha bestillt meg westfalia hengerfeste...s6grill (hvor har du kjøpt din?), bakrutespoiler...å gjerne fått bort interiøret som er i mørk teak eller noe sånnt.......begynner egentli å bli vant til det menmen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv vurderer jeg mulig originale "sort optikk" lister over tåkelysene i stedet for de i krom. Samtidig passer det kanskje greit med krom siden det er litt krom i S6-grillen. S-line fanger hadde nok vært det beste, men litt dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 grillen ble kjøpt på e-bay 2200.-:) 5 dager så var pakken i posten.

Ang toll har jeg måttet send kvitering for varen 2 ganger,er skjelden de spørr ang pakker fra tyskland.

Er å anbefale å kjøpe på nett,kan spare mang lapper på det.

Ang s-line fanger synes jeg det ikke er den store forskjellen på den jeg har,synes nesten det ikke er verd å betale så mye bare for så lite.er jo bare den nederste leppen som er forskjell.

Er ikke s-line listene det samme som ellers,tror ikke de bygger ut noe.

S6 listene bygger noe ut vet jeg.

Henning:synes det fint med noe crom,som du sier matcher det med grillen,men smak og behag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 grillen ble kjøpt på e-bay 2200.-:) 5 dager så var pakken i posten.

Ang toll har jeg måttet send kvitering for varen 2 ganger,er skjelden de spørr ang pakker fra tyskland.

Er å anbefale å kjøpe på nett,kan spare mang lapper på det.

Ang s-line fanger synes jeg det ikke er den store forskjellen på den jeg har,synes nesten det ikke er verd å betale så mye bare for så lite.er jo bare den nederste leppen som er forskjell.

Er ikke s-line listene det samme som ellers,tror ikke de bygger ut noe.

S6 listene bygger noe ut vet jeg.

Henning:synes det fint med noe crom,som du sier matcher det med grillen,men smak og behag:)

 

Ikke så veldig stor forskjell til S-line fanger, men mer enn det du nevner. Bl.a. er den litt kraftigere/har en profil midt på fangeren (ved spylerdysene omtrent), kraftigere leppe nederst som du sier, samtidig har den ikke kromlist over tåkelysene og utformingen rundt tåkelysene er annerledes (går bl.a. nedover på siden i stedet for oppover. Rillene og det rundt tåkelysene er nok også litt sportsligere med kraftigere riller/spiler tror jeg. Men mye å betale for det om man ikke finner noe brukt, S6-grill hjelper jo mye.

Ingen andre lister på S-line så vidt jeg vet. S6 har lister som bygger ut ja, men du må nesten ha en bil i lys farge for at det skal være synlig. Hadde ikke giddet å puttet på det setlv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg sett, men med omlakkering i tillegg blir det dyrt... Blir billigere å handle rett fra Møller med rabatten vår :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg sett, men med omlakkering i tillegg blir det dyrt... Blir billigere å handle rett fra Møller med rabatten vår :)

 

 

Hvordan rabatt? kan man bruke den på alle møller butikker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte min bakrute spoiler s-line på ebay.

Betalte 750.-ink frakt.5 dager levering:)

Men min mening er at denne bilen er fin i utgangspunktet.

Rett senk,s 6 grill,mørke ruter,fine felger,bakrute spoiler og noen fete endestusser gjør bilen konge.

 

Klarer du å finne slik spoiler nå på ebay? er det den csr spoilern som ligger der kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Søk på e-bay.de søk audi a6 f4 spiler,da kommer den frem.

1600 kr for den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan rabatt? kan man bruke den på alle møller butikker?

 

Mener det ja. Har hørt noe tidligere om at det kan variere noe fra forhandler til forhandler om man får rabatt bare på deler eller både deler og jobb, men 15% mener jeg man uansett skal få hos alle Møller-forhandlere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det ja. Har hørt noe tidligere om at det kan variere noe fra forhandler til forhandler om man får rabatt bare på deler eller både deler og jobb, men 15% mener jeg man uansett skal få hos alle Møller-forhandlere.

 

IKKE på Sortland Auto iallefall! De svarer at de er selvstendig selveid avdeling av Møller, og bare har medlemsskap i Møller kjeden. Slik at der er det INGEN rabatt å få for VW-Audi Club medlemmer... men om en kjenner de bak disken, kan en få rabatt på noe deler - men det går mest på bekjentskap og slikt - som alt annet her i Nord-Norge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE på Sortland Auto iallefall! De svarer at de er selvstendig selveid avdeling av Møller, og bare har medlemsskap i Møller kjeden. Slik at der er det INGEN rabatt å få for VW-Audi Club medlemmer... men om en kjenner de bak disken, kan en få rabatt på noe deler - men det går mest på bekjentskap og slikt - som alt annet her i Nord-Norge :)

 

 

those bastards:) bærre gje dæm en rein så dokka d vel opp rabatt ja hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Votex

 

picture.php?albumid=107571&pictureid=224

 

 

 

såee.....takstativ ja...hehe...må ha bare må ha d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såee.....takstativ ja...hehe...må ha bare må ha d

 

Det der ser ut som slike Thule bøyler jeg har på vei i posten, jeg må faktisk bare ha det.... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.