Leilighet og eventuelt garasjeplass/verksted i Stavanger/Sandnes-området søkes!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en hyggelig telefon i formiddag, og det ser nå ut som veien videre går fra Kristiansund til oljehovedstaden Stavanger.

 

Er derfor på utkikk etter en leilighet for i utgangspunktet en kortere periode (fra 26. april til medio august, med mulig forlengelse). Ønsket størrelse ca 35-50m2 +/-. Helst relativt sentral beliggenhet, men dette er ikke pri 1. Må være mulighet for parkering, om det er i gata eller i en stor garasje spiller ingen rolle.

 

Om jeg nå bosetter meg fast i Stavanger etterhvert så er jeg også på utkikk etter mekkeplass/større garasje slik at jeg før eller siden kan få sluttført arbeidet på UrQuattroen min :)

 

Mvh

Eivind W.

tlf: 99598039

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det litt endring i planene, og den første jobben ble lagt på is. Signerer i løpet av helga kontrakt med et annet oljeserviceselskap, og behøver derfor en plass å bo i Stavanger-området så fort som mulig :) Tips mottas med stor takk og ei kasse pils!

 

Betaler inntil 10k i mnd for riktig leilighet i nærheten av Stavanger. Kan godt være umøblert siden jeg har møbler fra før.

 

Mvh

Eivind Windspoll

99598039

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.