Kolonne / felleskjøring til Valdres 1 mai

Anbefalte innlegg

Vi har planer om å ta turen vi :)

 

Må bare prøve å finne en alternativ reiserute for vegen mellom hunndalen og avkjøringa til Hov er helt forferdelig.

(les; vegarbeid, x-antall stikkrenner og diverse kuler i vegen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forsåvidt planer om å ta turen. Men er avhengig av relativt god vei pga jeg er livredd for å slå ihjel felgkantene mine :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg klarer å skaffe felger til Golfen innen den tid så er det høyst sannsynlig at jeg tar turen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er veiene oppover der nå da? Lengesiden jeg har vært oppover der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

muligens interessert jeg hvis jeg får adaptere innen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir kanskje med dit om jeg har råd :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit åssen veien fra hunndalen til snertingdal til dokka er da? var bedriten vei over vardalsåsen på søndag hvertfall:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit åssen veien fra hunndalen til snertingdal til dokka er da? var bedriten vei over vardalsåsen på søndag hvertfall:(

 

Kjørte over der i natt med drosja. Lite bra fra Bybrua opp til Vardal pga veiarbeid. Fra Vardal krk til Snertingdalsvn er det x antall telehiv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva blir det til blir det hoved veien eller skal vi kjøre av og ta snertingdalen og til dokka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kjøre pent, også bare følge etter Rolf, når han sender sms med "FAEN! " så betyr det , "dump coming up"

Joiner nok Mjøsa gjengen til helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok hvertfall nesten garantert til å dra. Men skulle gjerne kjørt med noen andre i følget.

Fint om noen kommer med noen tidspunkter for oppmøte på f.eks statoil i Hamar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser desverre svart ut for at jeg får dratt selv. Men det er jo bare for dere å samle en tropp på Hamar og kjøre over. Ta det helt med ro og cruise over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når bør vi møtes på statoil da?

Trenger vel fort 2-2,5 time for å beregne nok tid. Siden veiene ikke er så gode oppover, regner jeg med det blir "cruise-fart" mesteparten av veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å kjøre om Vingrom ?

 

Noen som har prøvd det i det siste ?

Er lite lysten på å kjøre Vardalsåsen for der var det ille nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur på lillehammer på fredag jeg, og det gikk helt fint med A4`n min.. Veien er ikke bra men ta det med ro så går det fint ;) Tror vingrom vil være den beste løsningen for dere som kommer fra mjøsa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur på lillehammer på fredag jeg, og det gikk helt fint med A4`n min.. Veien er ikke bra men ta det med ro så går det fint ;) Tror vingrom vil være den beste løsningen for dere som kommer fra mjøsa..

 

Takk, takk - da tror jeg vi hører på deg og satser på Vingrom :)

 

 

Hva tror dere andre? : vinke :

Skal vi på Gjøvik bare møte Hamarfolket feks på rasteplassen rett etter brua i nordgående retning da eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tatt vingrom veien jeg også ja. Uansett ikke så ille som "gjøvik-veien" !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er veien som går av riksvei 4 og over snertingdalen så ille da? er jo en del raskere en og kjøre om vingerom. kommer jo inn på veien fra vingrom oppi torpa da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Christoffer Johnsen tar også høyde for å ta turen til Valdres til helga..

Og vi vurderer å kjøre Vingrom da vegen fra hunndalen og oppover er lite aktuell.. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Christoffer Johnsen tar også høyde for å ta turen til Valdres til helga..

Og vi vurderer å kjøre Vingrom da vegen fra hunndalen og oppover er lite aktuell.. : dum :

 

mener itte vegen med hunndalen til snertingdarn men den som gårav like før mjøsbrua ved redalen eller noe? har kjørt den veien med lastebil en del og den er da grei. er vel asfalt helle veien også. spara da vel fort 30-60 min på og kjøre der i stede for vingerom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Christoffer Johnsen tar også høyde for å ta turen til Valdres til helga..

Og vi vurderer å kjøre Vingrom da vegen fra hunndalen og oppover er lite aktuell.. : dum :

 

Hørest bra ut Anders, har ikke fått sett bilen din live.. Får dere med dere Mr S2 sedan og eller ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tatt vingrom veien jeg også ja. Uansett ikke så ille som "gjøvik-veien" !

 

Hmm...Vil det der si at du ikke skal være med på dette treffet heller ?

Bli med da! : vinke :

 

 

mener itte vegen med hunndalen til snertingdarn men den som gårav like før mjøsbrua ved redalen eller noe? har kjørt den veien med lastebil en del og den er da grei. er vel asfalt helle veien også. spara da vel fort 30-60 min på og kjøre der i stede for vingerom?

 

Er det noen som har kjørt denne veien i det siste med senket bil da ? :P

Neida, kan hende det går bra der, men jeg er ikke kjent med den veien selv. Skal du ha med junior på dette treffet også Egil ?

 

Hvor lang tid kan vi beregne om vi kjører om Vingrom - dere som er kjent med det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...Vil det der si at du ikke skal være med på dette treffet heller ?

Bli med da! : vinke :

 

 

 

 

Er det noen som har kjørt denne veien i det siste med senket bil da ? :P

Neida, kan hende det går bra der, men jeg er ikke kjent med den veien selv. Skal du ha med junior på dette treffet også Egil ?

 

Hvor lang tid kan vi beregne om vi kjører om Vingrom - dere som er kjent med det ?

 

ja lure på det. vis kona itte kommer inn på sykehuse med neste man akurat da. hun har termin på 1mai.

men vis det itte er noe så blir det vel en tur. regern med det blir med henger da :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja lure på det. vis kona itte kommer inn på sykehuse med neste man akurat da. hun har termin på 1mai.

men vis det itte er noe så blir det vel en tur. regern med det blir med henger da :evil:

 

Hehe, kan hende det er lurt å holde seg hjemme da.. :P

 

Men vi skal iallefall ha med oss avleggeren denne gangen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.