#1 Skrevet April 20, 2010 Hei. Driver å spekulerer om dagen i å pusse opp Work felgene jeg har liggende og sette de på golfen, men etter å ha sett litt på bilder har jeg begynt å tro at de er montert feil sist de ble splittet?? Nå er de i denne rekkefølgen: Innerring - Ytterring - Senter... Men når jeg ser på før / etter bilder tror jeg de skal vere Innerring-Senter-Ytterring.. Eller?? Før de ble splittet: (ganske nye og pene der) Og nå: Så et par spm til: - MÅ jeg bytte skruene vist jeg løyser de? - Hvilket moment ca bør jeg skru fast med? - Og hva er bra og lime med? Takker for svar! Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2010 Kanskje senteret har blitt satt utenfor ytterringen for å få et høyere innpress? Nei, du må ikke bytte boltene. Dra til med 20-25nm. Sika/Tec 7 duger fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 så best ut før såg litt rart ut med den hvite kanten ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...