Telemark: TREFFKOMITÈ tråden!!

Anbefalte innlegg

Jeg er med:

thv_slash@hotmail.com

99318775

 

Men som jeg har sagt tidligere så passer møter søndagskveld dårlig for min del, men hvis det er det som passer best for andre så får jeg prøve å delta på andre måter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det satt no dato om et møte da? hadde vert morro å treft resten av gjengen men som sikert alle vet så er det et "råne treff" 5/6 på lasses i år også. kankje ikke no idiel møte, men en kanksje en start. Vet ikke hvor mange som skal, vet ikke om jeg skal selv få se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det snart ferietid og alt det der som hører til med sol og grilling ++.

Så ang. første møte, kommer dette til å skje midt i/slutten av august. Derfra vil det forhåpentligvis bli "hyppige" møter!

 

Og om noen av dere bare vil hjelpe til på den evnt. treffdagen, er det også idèelt!!

 

Mvh

Jan R. Hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparker liv i denne igjen da vi faktisk er i slutten av sept. snart (1 mnd på etterskudd allerede;))

Skjer det noe her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi snakka så vidt om dette når vi hadde møte forrige uke....;) og igjen, utrolig bra oppmøte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan richard som er sjefen for denna tråden :) men alltid mulig å møtes for litt diskusjon vi som ønsker ett treff !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som vil kan ta vorspiel hos meg før vi reiser til Anders 9 okt;) Så diskuterer vi treff;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke redd for fårs så kommer jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir litt mye for meg med mange oppgaver på jobb og mye som skjer i hjemmet for tiden. Men skal selvfølgelig prøve å få til noe ganske så snart og kommer til å finne dag og sted for ett første "skikkelige" treff2011 møte! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har igrunn fått tenkt litt. Og for min egen del, så har jeg rettåslett ikke tid/mulighet til å "styre" ett evnt. treff. (kommer tilbake med årsak senere :)

Håper en annen ildsjel kan ta over der jeg glapp, men jeg hjelper gladelig til!!

Kanskje også få opp litt spirit på denne tråden også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gladlig med men om jeg vil ha ansvaret vet jeg ikke. Med fare for å kaste stein i glasshus, Så synes jeg folk bør holde det som blir sagt. I sommer var det ikke oppmøte første møtet som var, neste var det veldig mange etter en liten utblåsning her;) Så kom jo kvelden hos Stian hvor vel ikke så mange som sa det kom, hvorpå neste planlagte møte vi vel var 3 stk som var på plass. At ting kommer iveien har vel ingen noe problem med å forstå men når folk sier de skal komme og ikke dukker opp uten å si noe blir det for dårlig. Vi er voksne blitt nå (har jo lov å kjøre bil å greier). Og sånn jeg har forstått det så er det vel ønske om ett treff neste vår? Da burde vi begynne å planlegge litt snart. For er allerede i oktober. Vet ikke hvem som hadde tenkt seg til Anders i morgen men kunne kanskje vært en ide å begynt med litt snakk ang. sted? Hvor man skal være osv.

Jeg var ikke med sist så har ingen erfaring med dette. Men hvis det ender med at 3-4 mennesker blir stående med alt kan man like gjerne skrinlegge alt.

Så håper jeg folk er positive så vi kan få til dette;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du iforhold til anders? og når tenkte du å starte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme igang med ett møte ganske snart. Der får vi finne ut av om vi ønsker treff? Og siden det begynner å bli sent 2010 nå, så kan det hende at vi evnt. må satse på ett høst treff. Jeg kommer selvfølgelig til å være med på å planlegge og gjennomføre ett evnt. treff. Så får vi se på de som møter opp på dette møtet hvor ivrige vi i telemark er for å få til ett planlagt treff i 2oII. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når passer det for folk. Er vel endel som hadde satt av dagen for å reise bort til Anders i morgen? Kunne kanskje snakket litt der å høre hva folket som kommer mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan ta en en treffprat over noen pils og pizza:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om jeg har fått ansvaret for dette. (Bestemt over noen pils)

Hørte det var forslag om å prøve å få til ett treff rundt Union. Er dette det mest aktuelle stedet? El har andre forslag over hvor man skal holde dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når mats,Stian,marius og jeg var ute og tok bilder og var innom union kom vi inn på dette med treff og så mulighetene for og kanskje ha det på denne plassen.

 

enkelt og komme fram

Vaskemuligheter på begge sider

Enkel innslipp mtp betaling og slikt

store parkeringer for gjester og utstillere

store friområder med mulighet og grille langs vannet eller lign.

mulighet og lage "premieoppkjøringsrampe" for overlevering av gevinster/premie

 

minuset jeg kan se er toalett mulighetene på området.

 

Og få låne eller leie området kan jeg ikke se på som noe som helst problem. Kjenner til tidligere aktiviteter der som har fått låne området til sin disposisjon.

 

ang ansvaret for treffet så har ikke jeg vært mot og stille til dette selv. Eneste jeg har sagt er hvem jeg vil ha med meg for og gjennomføre ett treff. Dette har jeg gitt uttrykk i en tidligere tråd.

 

ang premiering, hva tenker vi der ?

Stemming, vurdering av biler blir jo alltid kritisert etter ett treff.

Hva med og prøve og kun ha

 

3 eller 5 gjennomførte audi/VW

feteste felg

gjennomførte lakk

longest distance

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man ikke høre om Bautas "sponser" en dass for dagen? Er vel viktig å komme fram til en dato da? Og høre om å få lov til å bruke plassen den dagen? Skal vi ha vår/sommer/høsttreff? Ang. Dømming vil det alltid være sånn at ikke folk er enig når det er mennesker som dømmer. Ingen er like. Men kanskje veien å gå med stemmesedler som foreslått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da foreslår jeg at vi går for Lørdag 21mai.

 

Da ser jeg at det er meldt fint vær :D

 

ang dass så er jo det bare detaljer. Kan uansett ikke koste en formue og leie en sånn kåk.

 

Stian har sikkert en + på hva kronasjer vi har igjen fra fjorårets treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at vi sto igjen med 6300 etter treffet så vi har penger der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ingen har noen innvendiger på 21 mai så går vi for den datoen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen innvendinger ang. dette; Mener det kanskje er liten tid til ett treff i mai, og mener at vi heller bør satse på ett treff på sensommeren August/sept.

Uten å ha sett plassen på Union mener jeg at Krogshavn i Langesund hadde vært ett utrolig bra sted. Tenker litt på de flotte treffa de har på fredriksten festning hvor det ligger landlig til, og flotte steder man kan gå (les svaberg, utsikt ++) i krogshavn.

Der på park. plassen ligger det 2 bygg, 1 kiosk og ett toalett bygg! Enkel tilkomst mtp. innkjøring av biler(registrering) og ikke langt til Esso Grasmyr hvor de bl.a har 3 vaskehaller, Shell Lasses med sine vaskeplasser.

Det er også en stor park.plass der.

Kun mine innvendinger og meninger ang. krogshavn. Og det bør heller ikke være vanskelig å "låne" plassen av kommunen.

 

ett alt. til på solkysten er ved Skjærgårdshallen, der kunne man kanskje fått til drift av kiosk og toalett i bygget. Også veldig greit om noen ønsker på bo på hotellet som ligger vegg i vegg med skjærgårdshallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tanke som slår meg så føler jeg folk begynner å bli "mettet" så sent på året. Bare se på f.eks gatebil treffet i sept. kontra juli. Ikke at vi skal ha så store ambisjoner altså men for sammenligning. Jeg mener jo at lokallaget burde drifte evnt. kiosk selv så kan man få inn litt penger på den måten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være enig i tanken på å være mettet på sensommeren, men dersom man føler at dette kan vi greie å få til før sommeren 2011 så er det ikkeno problem med det! GO GO GO!!!

Helt enig at lokallaget kan drifte kiosk, men da MÅ vi være nok folk. Se litt tilbake til i fjor over antall personer som var med i treff gruppa.. Da er vi avhengig at flere hjelper til også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.