#1 Skrevet April 24, 2010 Hei. Her kan dere legge bilder og film fra årets treff. Vil takke alle på vegne av Hadeland lokallag og Møller Gran! Kjempeoppmøte med 169 biler som stilte ut. Knallvær og alt var ganske perfekt såvidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2010 takk for fint treff heldig med været ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2010 noen fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2010 Noen stemingsbilder: Ingen grill uten røyk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2010 Diverse biler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2010 Mere biler: Mesteparten av bildene ligger her( der er det også i større versjoner): http://vagner.jeje.je/bilder/album619?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2010 (endret) Etter å ha sovnet av etter vekkerklokken, fikk vi nå surret oss oppover. Det var kjempemessig å omsider få hilse på gamle kjente igjen, og synes absolutt det var bra stemning på treffet! Her er iallefall hva jeg har tatt, mye sol og endel drid, men det får så være. Jeg kan iallefall si jeg fikk dilla på RS2 - igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 24, 2010 (endret) Og Stian Wethammer, om du leser dette: kjedelig å måtte ta bilder av utstilt bil med bakluka åpen! info: alt tatt med Nikon D40 og Nikkor 18-70mm av en klønefotograf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 24, 2010 Mye fint i år også ser jeg! Kom ikke i år pga en liten tass som ikke liker biler enda Men stiller sterkere til neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 24, 2010 noen bilder fra meg fler kommer senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...