Bilder film fra vårmønstringen Hadeland 2010

Anbefalte innlegg

hvis noen har noen bilder av bilen min hadde det vært kjempe flott :D alltid moro å ha noen litt bedre bilder av bilen sin :) var nok ikke så lett å ta bilde av den da den sto litt inneklemt kanskje?

 

bilen er forresten den hvite boran med golf front

kan sende til Martinvolden@hotmail.com :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Flotte bilder kim rune! virkelig pent :)

 

tusentakk for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk hvertfall frest etter deg nedover motorveien noen meter da :)

 

Flotte bilder kim rune! virkelig pent :)

hehe, så det ja. Bilen skulle vært litt varmere da ;)

Mange mil fikk du egentlig kjørt i helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, så det ja. Bilen skulle vært litt varmere da ;)

Mange mil fikk du egentlig kjørt i helga?

Hehe, sant det :)

 

Kjørte over 800km til sammen...

 

147 fredagen (overnatta i årdal), og 685 lørdagen. (Årdal-filefjell [som btw var texas på sommerhjul]-fagernes-hadeland, og hadeland-hønefoss-fagernes-lærdal-sogndal-førde tilbake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sant det :)

 

Kjørte over 800km til sammen...

 

147 fredagen (overnatta i årdal), og 685 lørdagen. (Årdal-filefjell [som btw var texas på sommerhjul]-fagernes-hadeland, og hadeland-hønefoss-fagernes-lærdal-sogndal-førde tilbake :)

 

Sporty at du tok den lange turen, velfortjent med longest distance da... :)

 

Vi får prates mer på hovedtreffet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporty at du tok den lange turen, velfortjent med longest distance da... :)

 

Vi får prates mer på hovedtreffet...

 

Ja, det var hyggelig å hilse på, Håkon.. Og alle andre selvfølgelig :)

 

Vi blir nok flere som kommer bortover på hovedtreffet.. Så vi sees da også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig av Pettersen Auto å stikke innom med gamle Golfen min, siden jeg aldri fikk sett den med de sorte sommerfelgene jeg kjøpte til den :)

 

Kommer det eller noen som tar på seg jobben å komme med hvem som vant premier? For eksempel bilde og plassering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sant det :)

 

Kjørte over 800km til sammen...

 

147 fredagen (overnatta i årdal), og 685 lørdagen. (Årdal-filefjell [som btw var texas på sommerhjul]-fagernes-hadeland, og hadeland-hønefoss-fagernes-lærdal-sogndal-førde tilbake :)

 

Hadde jeg vår hjemme og hatt bilen ferdig, så skulle jeg stjelt den pokalen frå deg lett ;) hehe

 

Såg ut som et vellykket treff, og skulle ønske jeg kunne delta.. får se neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett og lett, er vel bare 2mil lengre? :P men ja, du hadde tatt den da ;)

 

men hadde jeg kjørt via fagernes og hønefoss begge veier og ikke bare tilbake (noe jeg skulle gjort pga JÆVLIGE veier andre veien), så hadde jeg faktisk hatt flere km enn deg uansett ;)

 

men håper du tar turen til hovedtreffet robert :) kjører du over fjellet med den høyden din, så er det verdt MINST en pokal :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin den S3'en din Hans Fredrik! :)

Utrolig kult at folk kjører så langt for å komme på treff! Selv om en langtur i den bilen ikke gjør noe akkurat. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 200 bilder fra treffet, men det er både dårligere kvalitet enn flere her, samt nøyaktig samme vinkel på det aller meste... : rolleyes

Men hvis noen vil ha tilsendt bilde av bilen sin, send meg info på PM, så skal jeg se hva jeg har.

 

For øvrig er jeg mest overrasket over å ha fått hele FIRE bilder av bilen min i en bildetråd! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 200 bilder fra treffet, men det er både dårligere kvalitet enn flere her, samt nøyaktig samme vinkel på det aller meste... : rolleyes

Men hvis noen vil ha tilsendt bilde av bilen sin, send meg info på PM, så skal jeg se hva jeg har.

 

For øvrig er jeg mest overrasket over å ha fått hele FIRE bilder av bilen min i en bildetråd! : smil :

 

hvem av bilene dine da?

du har jo 3 :P så jeg vet ikke hvem av de som er dine :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne også likt å visst hvem han kjempekule var som skrek at jeg sikkert hadde reist helt fra jamaica når jeg fikk prisen for longest distance? :)

 

Greit at man er i godt humør, og prøver å være kul med vennegjengen sin, men var i drøyesta laget i mine øyne.

 

Var en god gjeng der som oppførte seg som om de var 10-20år yngre enn de var. Herregud..

 

Syns egentlig den var litt morsom jeg :) Men tror den hadde truffet litt bedre om den hadde kommet fra noen du kjente... Som meg :) Men ikke passende når man ikke kjenner personen...

 

Likte forresten draget i bilen din, gikk visst litt bedre enn min :P Men bare litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem av bilene dine da?

du har jo 3 :P så jeg vet ikke hvem av de som er dine :P

 

Har en Mazda 323 også, så du den ikke? : smil :

 

Naturligvis Golfen, da 80`n står uten skilt, batteri, banjokopling til ettellanna og olje.

Urquattro`n snakker vi ikke om... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilde av bak-enden på jettan min (HZ15330) og ikke den fæle fronten..? Var trangt bak den men..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilde av bak-enden på jettan min (HZ15330) og ikke den fæle fronten..? Var trangt bak den men..:P

 

troor jeg har av rææva på jettan :P ska sjekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Mazda 323 også, så du den ikke? : smil :

 

Naturligvis Golfen, da 80`n står uten skilt, batteri, banjokopling til ettellanna og olje.

Urquattro`n snakker vi ikke om... :P

 

Hmm, vet ikke hvem av de golfene som er din jeg :P

 

Edit: Er ikke den HJ45047 eller noe ?

Lav med kant felger ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, vet ikke hvem av de golfene som er din jeg :P

 

Edit: Er ikke den HJ45047 eller noe ?

Lav med kant felger ?

 

Svarer for Brage-gutten jeg. Ja, det er den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, vet ikke hvem av de golfene som er din jeg :P

 

Edit: Er ikke den HJ45047 eller noe ?

Lav med kant felger ?

 

HJ47045 ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

troor jeg har av rææva på jettan :P ska sjekke

 

Nais:p Baken er best på den..må gjøre no med den fronten..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, vet ikke hvem av de golfene som er din jeg :P

 

Edit: Er ikke den HJ45047 eller noe ?

Lav med kant felger ?

 

Som de sier over her ja. Men du kunne egentlig ikke ta mer feil da, for lav er den IKKE, i motsetning til mange andre :P

40/40 fjærer med korte dempere og senkeskåler foran er langt fra nok når man skal kjøre på 15"... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det var en som tok bilde av bilen min idet jeg var på vei ut igjen av treffet. Hadde satt pris på dette bildet på mythoxaz(a)hotmail.com

 

Om det er noen andre som sitter inne med bilder av bilen, da gjerne med dørene lukket, så sleng de ivei på mail.

Takk for deet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de sier over her ja. Men du kunne egentlig ikke ta mer feil da, for lav er den IKKE, i motsetning til mange andre :P

40/40 fjærer med korte dempere og senkeskåler foran er langt fra nok når man skal kjøre på 15"... : gråter :

 

Syntes den så bra ut jeg da:) lavere en orginalt! :)

 

Må få igang urquattroen din! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem tok bilder i kolonna i to-felten opp mot Lygna fra Gjøviksida? Er interessert i å få tak i bildet av bilen min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.