#26 Skrevet April 24, 2010 (endret) Her er noen av mine bilder, ble 500mb med bilder så slenger bare opp noen av folk og fe(biler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 24, 2010 Tusen takk for fett bilde av bilen min, Kim Rune Var å titta på bilen din, men fant deg ikke der.. Får hilse på nestegang Folk skulle skrevet telefonnummer på de lappene, haha Håper dere likte bilen min iaf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 24, 2010 Så du fikk pokal! Grattis Hansi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 24, 2010 Og et bilde av treffets herligste lille krabat : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 24, 2010 Det ble dessverre ikke tid til å ta så mange bilder i dag grunnet andre oppgaver, men her er de jeg tok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 24, 2010 Og et bilde av treffets herligste lille krabat : Åhh!!! Det var min favoritt!! Noe så nydelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 24, 2010 Når bilen "forsvinner" i bakgrunnen er den polert akkurat godt nok. Veldig mange flotte biler, som alltid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 24, 2010 SYKT godt det kommer frem hvor blank den er på bakenden! Nesten latterlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 24, 2010 takk takk for bra treff! utrolig kult å se så mange fete biler på en gang =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 25, 2010 skulle gjerne likt og vist hvem tosken som stoppa midt på e6 ved moelv for og slippe på folk i kolonna der var.. makan til idiot!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 25, 2010 skulle gjerne likt og vist hvem tosken som stoppa midt på e6 ved moelv for og slippe på folk i kolonna der var.. makan til idiot!! Kunne også likt å visst hvem han kjempekule var som skrek at jeg sikkert hadde reist helt fra jamaica når jeg fikk prisen for longest distance? Greit at man er i godt humør, og prøver å være kul med vennegjengen sin, men var i drøyesta laget i mine øyne. Var en god gjeng der som oppførte seg som om de var 10-20år yngre enn de var. Herregud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 25, 2010 Kunne også likt å visst hvem han kjempekule var som skrek at jeg sikkert hadde reist helt fra jamaica når jeg fikk prisen for longest distance? Greit at man er i godt humør, og prøver å være kul med vennegjengen sin, men var i drøyesta laget i mine øyne. Var en god gjeng der som oppførte seg som om de var 10-20år yngre enn de var. Herregud.. Longest distance fortjente du hvertfall!! Sykt rå bil du har! EKSTREMT mye fete live!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 25, 2010 skulle gjerne likt og vist hvem tosken som stoppa midt på e6 ved moelv for og slippe på folk i kolonna der var.. makan til idiot!! Var vel da jeg fikk en volvo 240 i ræva: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 25, 2010 Var vel da jeg fikk en volvo 240 i ræva: mad : what? Krasjet passaten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 25, 2010 skulle gjerne likt og vist hvem tosken som stoppa midt på e6 ved moelv for og slippe på folk i kolonna der var.. makan til idiot!! Dette hørtes jo veldig smart ut.. E6 er jo som regel ikke noe særlig trafikert heller den da, såeh.. Var det sånn at Vegard Strand ble rævkjørt pga dette også? Kunne også likt å visst hvem han kjempekule var som skrek at jeg sikkert hadde reist helt fra jamaica når jeg fikk prisen for longest distance? Greit at man er i godt humør, og prøver å være kul med vennegjengen sin, men var i drøyesta laget i mine øyne. Var en god gjeng der som oppførte seg som om de var 10-20år yngre enn de var. Herregud.. Synd at det finnes mange slike rundt omkring, men med en så stor klubb så er det umulig å unngå det. Da syns jeg heller det er drittøfft av deg å faktisk nevne det i ettertid, de fleste ville nok bare latet som ingen ting. Skulle ønske jeg var i Br.dal denne helga, da skulle jeg tatt meg en tur sjøl også, både for å se på vakre biler og for å treffe masse folk en har "snakka" med på forumet osv. Men får prøve å komme meg på litt fler fremover når jeg flytter litt nærmere sivilisasjonen.. skjønt, det stoppa ikke Hans Frederik skjønner jeg, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 25, 2010 what? Krasjet passaten? Kolonna stoppet plutselig for og slippe noen innpå, det fikk nok ikke han som kjørte bak med seg med en gang og kjørte i ræva passat'n. Var veldig heldig egentlig. Like før han smalt i ræva på meg så slapp jeg opp bremsen for ikke å få en så jævelig smell. sånn det ser ut nå er det bakfanger'n som har fått en liten smell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 25, 2010 Dette hørtes jo veldig smart ut.. E6 er jo som regel ikke noe særlig trafikert heller den da, såeh..Var det sånn at Vegard Strand ble rævkjørt pga dette også? Synd at det finnes mange slike rundt omkring, men med en så stor klubb så er det umulig å unngå det. Da syns jeg heller det er drittøfft av deg å faktisk nevne det i ettertid, de fleste ville nok bare latet som ingen ting. Var en midt i kolonna som stoppa for å slippe folk utpå isteden for å kjøre forbi så de fikk lagt seg på halen av rekka.. fra 110 til 0 plutselig liksom. vi var sikkert 10 cm fra å rævkjøre bilen foran oss, men vegard som var bilen bak oss var ikke så heldig, fikk en 240 i rævva ja, men bra skaden ikke ble større enn den var, og at det gikk bra med dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 25, 2010 Jeg har bilder av så godt som ALLE bilene som var på treffet i går. Hvis noen vil ha av bilen sin så send meg PM med biltype/beskrivelse/skiltnr. så kan jeg enten legge det ut her eller du kan få originalfilen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 25, 2010 Hvis flere skulle ha bra bilder av bilen min, så er det bare å legge ut Longest distance fortjente du hvertfall!! Sykt rå bil du har! EKSTREMT mye fete live!!:tilber: Tusen takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 25, 2010 Hvis flere skulle ha bra bilder av bilen min, så er det bare å legge ut Tusen takk for det Du kom dessverre etter jeg hadde gått en runde med kamera dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...