Bilder film fra vårmønstringen Hadeland 2010

Anbefalte innlegg

Hvem tok bilder i kolonna i to-felten opp mot Lygna fra Gjøviksida? Er interessert i å få tak i bildet av bilen min:)

Tror det er Kenneth Nilsen jeg ! :) Send han en pm og spør.. sett at han har tatt av flere biler hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, to herlige bilder i den fotomontasjen.. Først den corsaen som har latterlig store hjulbuer til de hjulene, men på det siste bildet ser det ut som at OM det kom et bilde etterpå, så ville det inneholde blod og gørr.. Ser ut som han til høyre skal "ta" han som deler ut pokalen. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han du beskriver som utdeleren av pokalen er han som nettopp har mottatt den. Han "sinte" er premieutdeleren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man finner slike senter"kopper" som på den ene bilen på hadeland treffet?

Disse

12723644470000150256101.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det lukter Custom av disse? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, to herlige bilder i den fotomontasjen.. Først den corsaen som har latterlig store hjulbuer til de hjulene, men på det siste bildet ser det ut som at OM det kom et bilde etterpå, så ville det inneholde blod og gørr.. Ser ut som han til høyre skal "ta" han som deler ut pokalen. :D

Han som skriver bilsidene i lokalavisen her er den tidligere lokale forhandleren av Opel så han har vel et lite forhold til disse. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen med bilder av min ? a4 b6 avant mørk grønn med 19"konkave 5 eika og en dæsj senk... BR 18285

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man finner slike senter"kopper" som på den ene bilen på hadeland treffet?

Disse

12723644470000150256101.jpg

De får du ikke tak i;) Måtte få de laget.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De får du ikke tak i;) Måtte få de laget.: vinke :

Er det din polo de står på? Faen så rått! :D

Kosta det å få de laget? Hvor, hvem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg var skikkelig heldig på det bildet der, ser jo ut som jeg bare står der. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John-Arne Øverby her inne lager sånne! ;)

24542_424434106137_655311137_586373.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John-Arne Øverby her inne lager sånne! ;)

24542_424434106137_655311137_586373.jpg

Som Clown'en sier så kan du høre med John-Arne her inne på forumet eller på http://www.kustoms.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taaakk! Har alltid likt slike! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen med bilder av min ? a4 b6 avant mørk grønn med 19"konkave 5 eika og en dæsj senk... BR 18285

Hadde du husket kamera så hadde det nok vært litt bilder av den Stian;) MÅ få sett felgene en dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du husket kamera så hadde det nok vært litt bilder av den Stian;) MÅ få sett felgene en dag!

sto vel heller lite stille den dagen også :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den er din, den A4'ren. :)

Jeg så den utenfor Elektro 4 på Borgestad først, så på Hadeland, og så møtte jeg deg på veien rett etter Bergan & Ståland. Kjempefin bil med flotte felger, og nydelig farge.:tilber:

Gratulerer med ny bil!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stian sin B6 er råååååå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kast ut mere bilder a folkens ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men spikes er jo så 2005 ;)

Ja kan vel ikke si annet enn at jeg digget det helt siden jeg så det på caben din. Så ja det er vel kansje SÅÅ 2005. Bare jeg som er litt treg med å herme etter deg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan vel ikke si annet enn at jeg digget det helt siden jeg så det på caben din. Så ja det er vel kansje SÅÅ 2005. Bare jeg som er litt treg med å herme etter deg:)

hehe bare kødda :)

Ble tøff den updatesen din på hjula, med spikes og lakkert kant :)

Hiv ut mere bilder folkens, gjerne mere av den hvite T5+.... hvem eier den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg! Digget alt på caben jeg da :P Ikke bare spikes a! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv ut mere bilder folkens, gjerne mere av den hvite T5+.... hvem eier den?

Har bare de 2 jeg har lagt ut av den jeg.

Var visst en bil som ble utlevert forrige uke eller noe sånt, rimelig dyr ettersom det jeg skjønte på han fra Møller. Skal gå som budbil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den er din, den A4'ren. :)

Jeg så den utenfor Elektro 4 på Borgestad først, så på Hadeland, og så møtte jeg deg på veien rett etter Bergan & Ståland. Kjempefin bil med flotte felger, og nydelig farge.:tilber:

Gratulerer med ny bil!:)

takk så mye :P kanke si din er vond å hvile øya på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.