#101 Skrevet April 27, 2010 Hvem tok bilder i kolonna i to-felten opp mot Lygna fra Gjøviksida? Er interessert i å få tak i bildet av bilen min:) Tror det er Kenneth Nilsen jeg ! Send han en pm og spør.. sett at han har tatt av flere biler hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 27, 2010 http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article5090606.ece http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article5090671.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 27, 2010 Haha, to herlige bilder i den fotomontasjen.. Først den corsaen som har latterlig store hjulbuer til de hjulene, men på det siste bildet ser det ut som at OM det kom et bilde etterpå, så ville det inneholde blod og gørr.. Ser ut som han til høyre skal "ta" han som deler ut pokalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 27, 2010 Han du beskriver som utdeleren av pokalen er han som nettopp har mottatt den. Han "sinte" er premieutdeleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 27, 2010 Noen som vet hvor man finner slike senter"kopper" som på den ene bilen på hadeland treffet? Disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 27, 2010 Regner med det lukter Custom av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 27, 2010 Haha, to herlige bilder i den fotomontasjen.. Først den corsaen som har latterlig store hjulbuer til de hjulene, men på det siste bildet ser det ut som at OM det kom et bilde etterpå, så ville det inneholde blod og gørr.. Ser ut som han til høyre skal "ta" han som deler ut pokalen. Han som skriver bilsidene i lokalavisen her er den tidligere lokale forhandleren av Opel så han har vel et lite forhold til disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 27, 2010 noen med bilder av min ? a4 b6 avant mørk grønn med 19"konkave 5 eika og en dæsj senk... BR 18285 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 27, 2010 Noen som vet hvor man finner slike senter"kopper" som på den ene bilen på hadeland treffet? Disse De får du ikke tak i;) Måtte få de laget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 27, 2010 De får du ikke tak i;) Måtte få de laget. Er det din polo de står på? Faen så rått! Kosta det å få de laget? Hvor, hvem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 27, 2010 Haha, to herlige bilder i den fotomontasjen.. Først den corsaen som har latterlig store hjulbuer til de hjulene, men på det siste bildet ser det ut som at OM det kom et bilde etterpå, så ville det inneholde blod og gørr.. Ser ut som han til høyre skal "ta" han som deler ut pokalen. Kjenner jeg var skikkelig heldig på det bildet der, ser jo ut som jeg bare står der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet April 27, 2010 Er det din polo de står på? Faen så rått! Kosta det å få de laget? Hvor, hvem? John-Arne Øverby her inne lager sånne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet April 27, 2010 Er det din polo de står på? Faen så rått! Kosta det å få de laget? Hvor, hvem? John-Arne Øverby her inne lager sånne! Som Clown'en sier så kan du høre med John-Arne her inne på forumet eller på http://www.kustoms.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet April 27, 2010 Taaakk! Har alltid likt slike! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet April 27, 2010 noen med bilder av min ? a4 b6 avant mørk grønn med 19"konkave 5 eika og en dæsj senk... BR 18285 Hadde du husket kamera så hadde det nok vært litt bilder av den Stian;) MÅ få sett felgene en dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 27, 2010 Hadde du husket kamera så hadde det nok vært litt bilder av den Stian;) MÅ få sett felgene en dag! sto vel heller lite stille den dagen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 27, 2010 noen med bilder av min ? a4 b6 avant mørk grønn med 19"konkave 5 eika og en dæsj senk... BR 18285 Så den er din, den A4'ren. Jeg så den utenfor Elektro 4 på Borgestad først, så på Hadeland, og så møtte jeg deg på veien rett etter Bergan & Ståland. Kjempefin bil med flotte felger, og nydelig farge. Gratulerer med ny bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet April 27, 2010 Ja, stian sin B6 er råååååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet April 27, 2010 Som Clown'en sier så kan du høre med John-Arne her inne på forumet eller på http://www.kustoms.no/ Men spikes er jo så 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet April 27, 2010 Kast ut mere bilder a folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet April 27, 2010 Men spikes er jo så 2005 Ja kan vel ikke si annet enn at jeg digget det helt siden jeg så det på caben din. Så ja det er vel kansje SÅÅ 2005. Bare jeg som er litt treg med å herme etter deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet April 27, 2010 Ja kan vel ikke si annet enn at jeg digget det helt siden jeg så det på caben din. Så ja det er vel kansje SÅÅ 2005. Bare jeg som er litt treg med å herme etter deg:) hehe bare kødda Ble tøff den updatesen din på hjula, med spikes og lakkert kant Hiv ut mere bilder folkens, gjerne mere av den hvite T5+.... hvem eier den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet April 27, 2010 Ja kan vel ikke si annet enn at jeg digget det helt siden jeg så det på caben din. Så ja det er vel kansje SÅÅ 2005. Bare jeg som er litt treg med å herme etter deg:) Enig med deg! Digget alt på caben jeg da Ikke bare spikes a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet April 28, 2010 Hiv ut mere bilder folkens, gjerne mere av den hvite T5+.... hvem eier den? Har bare de 2 jeg har lagt ut av den jeg. Var visst en bil som ble utlevert forrige uke eller noe sånt, rimelig dyr ettersom det jeg skjønte på han fra Møller. Skal gå som budbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet April 28, 2010 Så den er din, den A4'ren. Jeg så den utenfor Elektro 4 på Borgestad først, så på Hadeland, og så møtte jeg deg på veien rett etter Bergan & Ståland. Kjempefin bil med flotte felger, og nydelig farge. Gratulerer med ny bil! takk så mye kanke si din er vond å hvile øya på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...