Felleskjøring til Valdrestreffet 1. mai 2010

Anbefalte innlegg

Sleip som jeg er kopierer jeg denne fra i fjor :P

 

Nå er det under en uke igjen til Valdrestreffet, så jeg synes det måtte være på tide å dra i gang en tråd om felleskjøring dit :D

 

Det blir avreise fra Statoil i Sandvika kl. 08:30 (og ja, det er drit tidlig : eek : men vi pleier å våkne underveis). Ta med radio (husk å lade den opp) og sett den på kanal 7, da den er utrolig god å ha ved forbikjøringer : ja :

 

Er det noen som henger seg på underveis (fra Hønefoss eller hvor det måtte være) er det bare å følge med på radioen, så roper vi ut når vi nærmer oss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller opp ihvertfall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til oss :)

Det er ny "åpningstid" i år, så reiser dere fra Oslo kl 07 ,har dere veeeldig god tid. :)

Innkjøring starter kl 11.30

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=181043

 

La akkurat merke til det :P

 

Synes i grunn det er veldig bra, og litt mer menneskelig både for oss som har langt å kjøre, samt for de som har vært litt tørste i Fagernes kvelden før ;)

 

Oppdatert første tråd med ny avreisetid : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, kan se ut som det blir en hyggelig liten tur for oss da mikael. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok folk fra Vestfold og Follo og slenger seg på kolonnen tenker jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske visst synes jeg at Arve er kjempe hyggelig selskap, men er det virkelig kun oss to, som har tenkt oss til Valdres på lørdag?!: klø :

 

Ingen fra Østfold, Follo, Drammen eller Vestfold som kunne tenkt seg å bli med på tur? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover så da sees vi i sandvika.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg tar turen:) akkurat senket bilen en liten cm til så den er klar hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger på fra Mjøsa.

Men ser vel dårlig ut fra østfold da tenker jeg...

DESVERRE virker dte som mange bort prioriterer dette treffet i år.. Rart som det er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du kjøre fra Moss Joachim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal jobbe 1 mai på en kolega sin s3, ellers skulle jeg gjerne blitt med:) Håper dere får et supert treff og en fin tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger på fra Mjøsa.

 

skal du kjøre fra Moss Joachim?

 

Tror ikke Joachim skal kjøre fra Moss nei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, skjønner :P

men mulig jeg og en kammerat henger oss på i sandvika da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, i morgen tidlig braker det løs. gleder meg sinnsykt. fyller opp kjølebaggen og drar på tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører 7.30 fra Moss regner med å være på Statoil litt før 8.30. noen jeg kan få nummert til i tilfelle vi blir litt seine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører 7.30 fra Moss regner med å være på Statoil litt før 8.30. noen jeg kan få nummert til i tilfelle vi blir litt seine?

 

se signaturen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer vis jeg ikke er for fyllesyk :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen :D

 

Har pakket både paraply, campingstol og kamera : ja : Skal huske å få med meg kulepen samt penger til innkjøringen :)

 

Satser på det blir stopp på Valdresporten på veien hjem for en liten matbit ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

im out:( Får desverre ikke vært med på dette allikavell:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får takke for en kjempe fin tur!! :) Vi ble 5 biler i kolonnen og holdt oss pent samlet hele veien :D

 

Turen startet med regn som etterhvert gikk over i sludd og snø, jo nærmere vi kom Fagernes :o Men etter vi var ferdig på selvvasken på Shell i Fagernes klaret det opp sakte men sikkert, og været ble veldig fint : ja :

 

Bare så vi har en liten referanse til neste år, så tok vi det pent oppover, og brukte ca. 2t og 15 minutter fra Sandvika til Shell på Fagernes uten pauser underveis. Veldig fin tid i forhold til vaskekøen på Shell og innkjøring på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.