Anbefalte innlegg

Olav Amund har snakket med Kjell Indreeide.Han skal gi beskjed når isen er trygg. Det blir sikkert å kjøre sammen med bmw-klubben. : ja : Kanskje neste helg?.... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låter bra, for nå er det influensa. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav Amund har snakket med Kjell Indreeide.Han skal gi beskjed når isen er trygg. Det blir sikkert å kjøre sammen med bmw-klubben. : ja : Kanskje neste helg?.... :confused:

 

Ok, tenkte eg skulle snakke med han eg også, fordi det var han som stod for brøytinga i fjor då BMW-klubben var der. Skal ta en prat med han i helga eg, so fe oss sjå. Eg har store håp om å kjøre no i helga :D:P

 

Menmen, har ferie neste veke så eg får forhåpentligvis snurre nokre gongar før dokke kjem viss veret er bra (eller.., dårlig (kaldt)) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi skal kjøre med Bmw-gutta så blir vi vel tauebila alle mann når eine Bmw`en etter den andre står på tryne i snøfonna : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ta med dere Helge V., da så han ikke blir så lei seg. Hilsen "meg"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ta med dere Helge V., da så han ikke blir så lei seg. Hilsen "meg"
Han er ikke så mye gira på å kjøre med SMS`en på isbane da å det skjønner jeg forsåvidt. Dyr og sjelden bil.......da er det bedre med en litt eldre og litt mere vanlig S4 sedan :) Helge har for vane å glemme pizzamøtene våres forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi skal kjøre med Bmw-gutta så blir vi vel tauebila alle mann når eine Bmw`en etter den andre står på tryne i snøfonna : haha :

 

 

eg skal no ta meg godt betalt da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav Amund har snakket med Kjell Indreeide.Han skal gi beskjed når isen er trygg. Det blir sikkert å kjøre sammen med bmw-klubben. : ja : Kanskje neste helg?.... :confused:

 

 

Jaja da e det bare å leite frem rally duben!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har no ispigg på 4x100 felger vel?

 

Blir muligens litt drøyt på 90hk.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallydekk??

150km på speedometeret og 20km i reel fart er best, helst baklengs : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallydekk??

150km på speedometeret og 20km i reel fart er best, helst baklengs : ja :

 

Bra innstilling! Du får kjøre først og flytte brøytekantene langt nok ut du a.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallydekk??

150km på speedometeret og 20km i reel fart er best, helst baklengs : ja :

Baklengs inni svingen e den beste/morsomste måten å ta en sving på :D:D Men om det e effektivt kan vel diskuteres : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel bare lek og morro og lite tidtakning. Så da blir det baklengs da. :)

 

Hjelm og redningsvest ligger klart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere noe mer om når det evt blir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I skrivande stund viser termometeret mitt -4 grader, litt varmt, men likevel minusgrader...

Skal snakke med Kjell Narve i morga og høyre om vi kanskje får det til førstkommande helg. Er det tjukk nok is, så blir det nok. Skal halde dokke oppdatert! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje hatt tid til å stikke innom i dag, men skal gjere det i morga.

Men det såg dessverre litt mørkt ut idag. Var oppe i 3+, men det er forhåldsvis kaldt igjen no..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyrde et rykte om at det va 23 minus på fjellet idag tidlig.. Sku nå tru det blir litt is da :)

 

Sture: Høyrt noke meir ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyrde et rykte om at det va 23 minus på fjellet idag tidlig.. Sku nå tru det blir litt is da :)

 

Sture: Høyrt noke meir ?

 

Jess.., 20 minus her.. brr : faint :

 

Snakka med Kjell Narve i går og han har vore veldig opptatt i det siste så han har ikkje hatt tid til å følge opp henvendelsane.

 

Men eg skal ned på isen i morga tenkte eg og lage meg eit hol å sjå kor tjukk den er.

 

Er den over 20cm så skal Kjell Narve måke bane viss han får tid : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess.., 20 minus her.. brr : faint :

 

Snakka med Kjell Narve i går og han har vore veldig opptatt i det siste så han har ikkje hatt tid til å følge opp henvendelsane.

 

Men eg skal ned på isen i morga tenkte eg og lage meg eit hol å sjå kor tjukk den er.

 

Er den over 20cm så skal Kjell Narve måke bane viss han får tid : ja :

JIPPI!!!!!!! Kanskje det blir sladding til helga da ??? Men det må bli på lørdag.......skal på innflyttingsfest på lørdagskvelden nemlig :venner::full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPI!!!!!!! Kanskje det blir sladding til helga da ??? Men det må bli på lørdag.......skal på innflyttingsfest på lørdagskvelden nemlig :venner::full:

 

Viss isen er tjukk nok, så blir det nok ei ordning ja...

Men "du får venta til freddan" for å få vite meir :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru kanskje du må bore meir enn ett høl :)

 

I og med at tjukkelsen på isen e ulik.. Såg på tv her en dag at en skulle bjønd inne med land, og så bore høl med jevne mellomrom utover for å sjå korsen tjukkelsen forandra se..

 

Håpe håpe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru kanskje du må bore meir enn ett høl :)

 

I og med at tjukkelsen på isen e ulik.. Såg på tv her en dag at en skulle bjønd inne med land, og så bore høl med jevne mellomrom utover for å sjå korsen tjukkelsen forandra se..

 

Håpe håpe :)

 

Ja da, skal lage hol litt her og der :P

Tørr ikkje springe langt ut på vatnet før eg har sjekka inne med land :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hur går det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.