#101 Skrevet Mai 31, 2010 Blir vel standard stoppe på biltema i krsand? må jo ha ein nye stol å greie d kan jo ver fysta stoppe Har ingen tro på at me komme oss heilt te kr.sand uten stopp Blir det handling av grillmat å drikka før me annkomme campen der nere på fredagen elle må me handla det me ska ha me av denslags til fredagskvellen, her hjemma før avreise ? Tenke då me tanke på at alkohylsalget stenge klokkå 6 Det stenge 20:00 de aller fleste steder på fredager ellers så stoppe me jo når me vill, eg kommer vertfall ikkje te å ha mer mer en sprit, gidde ikkje leida etter pol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 1, 2010 He du ikje ng tru på det? Jaja, du må bare stoppa, eg kjøre strage veien til kr.sand. Føle ikje det e så lange beden å kjøra uden stopp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 1, 2010 jeg blir ikke med alikevel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 1, 2010 jeg blir ikke med alikevel:) Why? Kem ska lega me tennveska nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 1, 2010 Får håba at eg klare å kjøra heil t Kristiansand uden å fylla bensin Neida går nok godt d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 1, 2010 Får håba at eg klare å kjøra heil t Kristiansand uden å fylla bensin Neida går nok godt d Dåkke må bare øvetala Fredrik te å ligga i 5 gire i 80-sonane nerøve, å isje i 2 eller 3 gire, så kan dåkke klara dåkke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 1, 2010 Why? Kem ska lega me tennveska nå? Kan lega me tennveskå eg:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 1, 2010 E d ingen av dokk homsegutta så kan ta me seg nogen felga?? PS : ska få 4 stk RH cup 7x15 hjul av meg for brye, eine felgen må sveisast evt ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 1, 2010 Dåkke må bare øvetala Fredrik te å ligga i 5 gire i 80-sonane nerøve, å isje i 2 eller 3 gire, så kan dåkke klara dåkke HAHA ....... 2.giret i 80 sonen va å ta litt hardt i Dagi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 2, 2010 E d ingen av dokk homsegutta så kan ta me seg nogen felga?? PS : ska få 4 stk RH cup 7x15 hjul av meg for brye, eine felgen må sveisast evt ny. Eg tror ikkje det hjelpe å tilby folk søppel for å hjelpa deg me di felgane.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 2, 2010 Eg tror ikkje det hjelpe å tilby folk søppel for å hjelpa deg me di felgane.... Hahahaha.... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 2, 2010 Hmmm, spøke litt for deltagelsen min og nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 2, 2010 Naij, må du skjerpa dg Arne! Hehe,.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 2, 2010 Hehe, prøve så godt eg kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 2, 2010 Tøffen : Eg har sjøl betalt penga for de felgane , og d e bare å få tag i en nye så e de ok for use... Einaste så e søppel her d e du :\ Men eg kan tilby den så frakte de 1500 kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 2, 2010 Tøffen : Eg har sjøl betalt penga for de felgane , og d e bare å få tag i en nye så e de ok for use... Einaste så e søppel her d e du :\ Men eg kan tilby den så frakte de 1500 kr.. Kor ska de hentas, komme vedkommende så ska gje di t deg t Våler eller? Å d va 4stk felger uten dekk? I så fall så har eg plass i baksetene i S3'en, me mindre di e 11" breie. Fikse d for deg mot forskuddsbetaling:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 2, 2010 Rob: Nogen så konne tatt me seg ett hjulsett for meg ? 17" me dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 2, 2010 Rob: Jada, har plass t 17" me dekk så fremt d isje e mer enn 8-9" breie. Får akkorat plass t mine 9x19" med dekk bag så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 2, 2010 Nei du trenge isje , eg sko bare se kem som va så kompis att de egentle hadde plass bare d va snakk om penger så vett eg kem eg evt ska hjelpa neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 2, 2010 Folkens. Eg kom på en ting nå. Ska me kommunisera med walkitalki`a på turen i år og ? I tilfelle ja, så lure eg på kor de selge sånne ? Clas Ohlson muligens ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 2, 2010 Va ein på jobb i dag som sa at der me Helleland går det ikkje ann å kjøra me låge biler. De har jo holdt på å grava der leeeenge, men nå va der vist sinsykt dårlig og mye hålår i veien. Samma for meg, eg ska jo kjøra golf 2 høydehus, men han meinte me burde kjøra fjelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 2, 2010 Det e bare å kjøra udenom hålene det, så går nok det fint, vil eg tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 2, 2010 Sving av te venstre rett før dåkke komme te bakken på helleland.Står skilt inn mot tonstad å nåke sånn. Fine svingete "kjøra fort" vei uten kontrollar. Så kan dåkke bare kjøra ut på e39 med Moi igjen. Va nerøve forrige helg å kjørte øve helleland med gamle golfen te petter lønning.Komme IKKJE te å kjøra der igjen før di e ferdige med veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 2, 2010 Avreise statoil Ålgård kl 08.00 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 2, 2010 gjerne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...