Stavanger: VACN Hovedtreff Våler 5./6.juni

Anbefalte innlegg

Ein ting e sikkert.. BLir det rudskogen på meg så ska passaten ut på bane.. Hehe.. :P Med nye dekk og ein litt bedre høyde så klart.. Hehe.. :P

 

ikke kødd engang.. få fart på drosja!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein ting e sikkert.. BLir det rudskogen på meg så ska passaten ut på bane.. Hehe.. :P Med nye dekk og ein litt bedre høyde så klart.. Hehe.. :P

 

Enig me deg der Kjell, få an ud på banen;)

 

Takk for en gøyal helg, gutta : vinke :

 

I like måte, og gralla med pokalen, det var vel fortjent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig me deg der Kjell, få an ud på banen;)

 

 

Sama gjelde deg åg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk gutter for en fantastisk helg!

 

Yes we can! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin tar hensyn til resten av oss, for han vet at når han suser utpå banen så fyker pyntelistene rundtforbi :D btw, håper det ordner seg med ny list Robin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er keen på et lite clutch skifte??

 

Ka nå du har klart å få t da? Slura litt for mye på clutchen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk gutter for en fantastisk helg!

 

Yes we can! ;)

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka nå du har klart å få t da? Slura litt for mye på clutchen?

 

nope.. clutchen er forsåvidt ok den, men må inni der å knote litt alikevel, så da er det like greit å skifte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope.. clutchen er forsåvidt ok den, men må inni der å knote litt alikevel, så da er det like greit å skifte..

 

hehe ja har jo løftebukk og verktøy så del skal nå få seg gjort i ei helg en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres skummelt ut det Trym...men takker for tilbudet :) får se om jeg får kidnappa en mekaniker først, for jeg tror ikke dette er for oss "nybörjare"..

Har en følelse på at selv om det finnes verktøy, trengs det litt skillz..og jeg er faktisk redd for at jeg stiller som kaffikoker her på denne jobben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres skummelt ut det Trym...men takker for tilbudet :) får se om jeg får kidnappa en mekaniker først, for jeg tror ikke dette er for oss "nybörjare"..

Har en følelse på at selv om det finnes verktøy, trengs det litt skillz..og jeg er faktisk redd for at jeg stiller som kaffikoker her på denne jobben..

 

Å bytte clutch e nå ingen problem. men ka ellers e d du skal gjøre der inne da? bytte diff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bytte clutch e nå ingen problem. men ka ellers e d du skal gjøre der inne da? bytte diff?

 

Tror det var utløserlageret som lagde ulyder etter helgens banekjøring : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var utløserlageret som lagde ulyder etter helgens banekjøring : smil :

 

: rock :: rock :: rock :

Gje gass!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peanuts å fikse det.. trenger bare en slik en noe som Petter L skal ha ligende men som en annen låner for øyeblikket. Hvis jeg ikke anskaffer meg en selv da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra 4 verksted jeg snakka med idag: " Det er jo en dags jobb, med mindre alt går etter planen. Det kan også godt ta 2 dager også.."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra 4 verksted jeg snakka med idag: " Det er jo en dags jobb, med mindre alt går etter planen. Det kan også godt ta 2 dager også.."

 

Hvis du har alt av det som skal byttes og en begynner tidlig på dagen så kan en bli ferdig i løpet av dagen. Har jo en del erfaring med kassebytte nå ja. det samme har jo lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.