#126 Skrevet Juni 2, 2010 Herved vetatt forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 2, 2010 0800 i fra statoil ålgård! Gamlegolfen til petter lønning hadde jo ikje mange cm klaring onna når han hadde ann.. HEhe.. Eg satse på å kjøra øve helleland. Rundt tonstad tar så mye lenger tid og ikje he eg bil til å kjøra aktivt me heller med den høyden som e nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 2, 2010 Okke au ng smlx! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 2, 2010 Va ein på jobb i dag som sa at der me Helleland går det ikkje ann å kjøra me låge biler. De har jo holdt på å grava der leeeenge, men nå va der vist sinsykt dårlig og mye hålår i veien. Samma for meg, eg ska jo kjøra golf 2 høydehus, men han meinte me burde kjøra fjelle Kjørte den strekningen der forrige helg, og kan skriva onna på at det stykket der de drive veiarbeid e voldtatt opp og i mente...hull og hælvete øve alt: eek : Meeeen, kjøre en sakte nok så går det nok greit, e vel snakk om en 3-400 meter med jordevei... Eg får desverre ikje anledning å ver med, får ta Rudskogen i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 2, 2010 Nei du trenge isje , eg sko bare se kem som va så kompis att de egentle hadde plass bare d va snakk om penger så vett eg kem eg evt ska hjelpa neste gang E du blitt invalide? nytte jo iche ver frekke i kjeften, d hjelpe jo jævligt? keffor iche bare få di i posten i 2 eske me? koste iche så møje så folk tror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 2, 2010 Eg har isje blitt bedre me tiå nei! for å sei d mildt, Koste nokk t att eg isje gjør d , tar bare å hente de sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 2, 2010 Eg har isje blitt bedre me tiå nei! for å sei d mildt, Nå begynte ikkje du akkurat på topp heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 2, 2010 Nei ME va uheldige der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 2, 2010 Nei ME va uheldige der ME? Heila ålgård sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 2, 2010 Fust trudde eg bare d va ålgård heilt t eg va på heile 2 lokallagstreff då fant eg ud.. d va vist isje bare me fra ålgård så va sånn ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 2, 2010 Er det bare homser og invalide her? Skal en homo hente felger til en invalid? Du klare vel fint å få en homo til å stake ut noen fine smultringer som du kan bruke som felger du André?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 2, 2010 Haha , ser faktisk sånn ud .. Det e allerede prøvd! blei isje noge roling då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 2, 2010 Avreise statoil Ålgård kl 08.00 ?? Det blir hardt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 3, 2010 Nei, må du skjerpa deg sellen! HEhe.. Går så flott atte! Kjørte jo t Hadeland på nottå så klare du detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 3, 2010 E DOKKE KLARE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 3, 2010 Klar så et egg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 3, 2010 Nei du trenge isje , eg sko bare se kem som va så kompis att de egentle hadde plass bare d va snakk om penger så vett eg kem eg evt ska hjelpa neste gang TOSK! Er det bare homser og invalide her? Skal en homo hente felger til en invalid? Du klare vel fint å få en homo til å stake ut noen fine smultringer som du kan bruke som felger du André?? Hei, hei! Va d meg du sikta t som homoen? Bare passa deg eller så -> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 3, 2010 You get what you give 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 3, 2010 Du e faen meg verre enn kvinnfolk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 3, 2010 Någen som kan ta me någen gamle 13" vinterdekk te ein golf for meg te Våler? Betale femten tusen te den som har plass å mulighet for å ta me seg! Betale ikkje forskudd men eg gjør jo alltid opp for meg ærligt å redeligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 3, 2010 Robin: Vettsje heilt ka eg ska svara på denne uden d blir liga domt så d du skreiv? Kleppe : "haha" ? nei ? eg vettsje om d sko vær en spøk elle ka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 3, 2010 Andrè Edland: Tror du snart må tenke på å skrive dine innlegg offline, og evt få foreldrene dine til å lese det du har skrevet før du poster søppla di her. Jeg har ingenting hverken for eller mot deg, så for meg er du 0 (null, zero, nada), men du burde se å få orden på språkbruk og oppførsel før du poster her videre. Stort sett alle dine innlegg er gjennomsyret med negative bemerkninger og nedlatende holdning overfor folk i din region. Tidligere historikk, også utenfor forumet, tyder på at du ikke bryr deg særlig om å ha venner. Kanskje du burde revurdere ditt medlemskap på dette forumet? Du trenger ikke svare på dette, men ser heller at du bruker den tiden (ca 10 minutter med sure oppstøt) til å forbedre livet ditt i positiv retning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 3, 2010 Såklart skal jeg svare for meg .. Neida mine inlegg står jeg for 100% trenger ikke det. Hva du synes er søppel av hva jeg skriver er jo meg likegyldig , tenkt på att gjerne noe av det du skriver gjerne også er søppel? Høres forsåvidt greit ut det, du betyr da heller ingenting for meg likt som de fleste andre her på forumet. Tja utenom jeg har litt dårlig ordforåd så ser jeg ingen problem med de innlegga jeg har skrevet. Du kan gjerne oppfatte de som veldig negative , men det er ikke ment slik , jeg ble bare litt skuffa når noen ikke hadde plass men hadde plutselig plass når det var snakk om å få endel penger for å gjør det. Reiser titt å ofte skien tur retur og hadde lett tatt med whatever det var for noen i klubben. Var ikke nedlatende att Kluge betrakter felgene mine for søppel da? OG att mener jeg poster søppel og att foreldrene mine skal se på det? Tenk på dine egne innlegg old man. Ang dette du skriver her : Tidligere historikk, også utenfor forumet, tyder på at du ikke bryr deg særlig om å ha venner. 1. Kan du utdype deg litt mer her gjerne på pm for ikke å forsøple denne tråden mer? Fordi jeg vet ikke hva du sikter til. 2. Jeg har ikke meldt meg inn i dette forumet for å få noe venner men for å hjelpe folk å for å evt få hjelp & mesteparten for kjøp og salg. Neida , er fornøyd med forumet jeg! Også for å tilføye det så får du ett svar når du spør/snakker om meg Er også fornøyd med mitt ellers positive liv og venner Noe mer så er det bare å spørre! MVH ANDRÉ EDLAND 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 3, 2010 Nei, må du skjerpa deg sellen! HEhe.. Går så flott atte! Kjørte jo t Hadeland på nottå så klare du detta! Ja, det gjekk det, men det va bare såvitt og det men e ikkje å holda seg våken som e stress, problemet e å klara å stå opp E DOKKE KLARE? Egentlig ikkje Bilen e så kalr som an blir, halla interiøret ligge i kjelleren, har ikkje fått skifta bremseveska og ikkje skifta olja. Dekkå te bbs felgane ligge fortsatt i Flensburg, og har ikkje begynnt å finna ka eg ska ha me, så vett ikkje om der e telt og sovepose hjemma, eller om det ligge ein eller annen plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 3, 2010 Bjunne å bli klar nå. Audien e vaska for siste gang og klar for "siste reis". Golfen e klar, eg e meste klar. Gjenstår bare å pakka ei trusa å øl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...