#151 Skrevet Juni 3, 2010 Etter et bilvasketreff hos Kjell ikveld, så er bilen klar iallefall blir flott vær på Hedmarken i helga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juni 3, 2010 Då har meg å eirik fått pussa litt på V8en så nå e d bare å pakka Kl 8 imårå på Statoil i Ålgård City dååååe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juni 3, 2010 Då va d mest kritiska pakka (øl), så satse me på at resten ordne seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juni 3, 2010 HAr fortsatt ikkje pakka eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juni 3, 2010 (endret) Eg pakke nå eg. Har vært en kjapp tur i sirdalen å hentet fortoapparatet mitt som eg selvfølgelig hadde klart å glømma der oppe sist eg va der. Bilen e isje gullreine itte den turen, men reine nok Der e ca 8000 daue flue framme i fronten på ann nå, men ellers ser det godt ud . Me ser i mårå klokkå 8 folkens. Nå blir det nogen knappe tima med søvn, før me sette nasen mot østlandet å biltreff...Hygge-Hygge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juni 3, 2010 Øivind snakte om at det hadde vert snakk om harry tur over grenså, blir det det? Fant ei 0.7 vodka eg ikkje viste eg hadde, men lite vits å ha den me hvis me ska te sverige, då kan eg jo ikkje handla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juni 4, 2010 Drammen senest kl 14, gutta!! Så henger jeg meg på med dere før Oslo-rushet setter inn. Må ta en pitstop rett nord for Lillestrøm (Olavsgård, midt mellom Oslo og Kløfta, hvor vi svinger av til rv 2 retning Kongsvinger) for å plukke opp passasjer. Kleppe har lovet å ringe og vekke meg kl 9 - vi får se hvordan det går PS: Walkie if possible på kanal 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juni 4, 2010 Vi må osgå innom en annen pitstop i oslo området. Har nemlig en henger som skal overleveres til Mr. Haugland. Noe som igjen gjør at harrytur utgår for min del..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juni 4, 2010 Faen me pitstoppa då! HEhe.. Hvis du bare vekke gry sånn som NÅ så får me hu t å ta harrytur for okke! Så kan me ha så mange pitstop me vil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juni 4, 2010 Kjører ikke til Sweden med skakk bil vel!! Takk for wake-up-call, btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juni 7, 2010 Endelig hjemme.. super tur gutter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juni 7, 2010 Takk for turen ja! Ser fram t Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juni 7, 2010 Takk for turen folkens! Va dokke våkne nok til å sidda å skriva her inne? Eg slokna nesten i gangen heima.. Hehe.. Tungt å stå opp kl. 0600 i dag tidlig ja.. Hehe.. E på min X antall kopp me kaffi nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juni 7, 2010 Takk for turen ja, d va knallkjekt:) Va isje så spennanes å stå opp i dag, men jaja... Isje har me kaffi heller: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juni 7, 2010 Tusen takk for en knall-tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juni 7, 2010 noen som er keen på et lite clutch skifte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juni 7, 2010 Klart det, kan ikke love utfallet da.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 7, 2010 (endret) Tusen takk for ei kjempehelg samen me dokke.... sjøl om det isje va heile veien eg klarte/tårte å henga på. HEHE !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 7, 2010 Kati va du hjemma Fredrik?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 7, 2010 En plass mellom hall 3 og 3. Dokke då ? Eg ringte t Andreas i det eg kjørte inn i tunellen itte den stora bruå i Kristiansand. Då va visst dokke i Mandal, eller vertfall han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 7, 2010 Takk for turen va rått. E d lenge t rudskogen ? eg e klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 7, 2010 En plass mellom hall 3 og 3. Dokke då ? Eg ringte t Andreas i det eg kjørte inn i tunellen itte den stora bruå i Kristiansand. Då va visst dokke i Mandal, eller vertfall han. Eg slapp Finni av i Stavanger ca.kl.2 åsså va eg i seng sjøl kvart øve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 7, 2010 Eg slapp Finni av i Stavanger ca.kl.2 åsså va eg i seng sjøl kvart øve:) Såpass. Då har dokk våre et godt stykke framføre meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 7, 2010 Ein ting e sikkert.. BLir det rudskogen på meg så ska passaten ut på bane.. Hehe.. Med nye dekk og ein litt bedre høyde så klart.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 7, 2010 Takk for en gøyal helg, gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...