#176 Skrevet Juni 7, 2010 Ein ting e sikkert.. BLir det rudskogen på meg så ska passaten ut på bane.. Hehe.. Med nye dekk og ein litt bedre høyde så klart.. Hehe.. ikke kødd engang.. få fart på drosja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 7, 2010 Ein ting e sikkert.. BLir det rudskogen på meg så ska passaten ut på bane.. Hehe.. Med nye dekk og ein litt bedre høyde så klart.. Hehe.. Enig me deg der Kjell, få an ud på banen;) Takk for en gøyal helg, gutta I like måte, og gralla med pokalen, det var vel fortjent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 7, 2010 Enig me deg der Kjell, få an ud på banen;) Sama gjelde deg åg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 7, 2010 Tusen takk gutter for en fantastisk helg! Yes we can! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 7, 2010 Robin tar hensyn til resten av oss, for han vet at når han suser utpå banen så fyker pyntelistene rundtforbi btw, håper det ordner seg med ny list Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 7, 2010 noen som er keen på et lite clutch skifte?? Ka nå du har klart å få t da? Slura litt for mye på clutchen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 7, 2010 Tusen takk gutter for en fantastisk helg! Yes we can! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 7, 2010 Ka nå du har klart å få t da? Slura litt for mye på clutchen? nope.. clutchen er forsåvidt ok den, men må inni der å knote litt alikevel, så da er det like greit å skifte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 7, 2010 nope.. clutchen er forsåvidt ok den, men må inni der å knote litt alikevel, så da er det like greit å skifte.. hehe ja har jo løftebukk og verktøy så del skal nå få seg gjort i ei helg en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 7, 2010 Høres skummelt ut det Trym...men takker for tilbudet får se om jeg får kidnappa en mekaniker først, for jeg tror ikke dette er for oss "nybörjare".. Har en følelse på at selv om det finnes verktøy, trengs det litt skillz..og jeg er faktisk redd for at jeg stiller som kaffikoker her på denne jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 7, 2010 Høres skummelt ut det Trym...men takker for tilbudet får se om jeg får kidnappa en mekaniker først, for jeg tror ikke dette er for oss "nybörjare"..Har en følelse på at selv om det finnes verktøy, trengs det litt skillz..og jeg er faktisk redd for at jeg stiller som kaffikoker her på denne jobben.. Å bytte clutch e nå ingen problem. men ka ellers e d du skal gjøre der inne da? bytte diff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 7, 2010 Å bytte clutch e nå ingen problem. men ka ellers e d du skal gjøre der inne da? bytte diff? Tror det var utløserlageret som lagde ulyder etter helgens banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 7, 2010 Tror det var utløserlageret som lagde ulyder etter helgens banekjøring : rock : Gje gass!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 7, 2010 Peanuts å fikse det.. trenger bare en slik en noe som Petter L skal ha ligende men som en annen låner for øyeblikket. Hvis jeg ikke anskaffer meg en selv da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 7, 2010 Sitat fra 4 verksted jeg snakka med idag: " Det er jo en dags jobb, med mindre alt går etter planen. Det kan også godt ta 2 dager også.." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 7, 2010 Sitat fra 4 verksted jeg snakka med idag: " Det er jo en dags jobb, med mindre alt går etter planen. Det kan også godt ta 2 dager også.." Hvis du har alt av det som skal byttes og en begynner tidlig på dagen så kan en bli ferdig i løpet av dagen. Har jo en del erfaring med kassebytte nå ja. det samme har jo lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...