#26 Skrevet Mai 25, 2010 Suse fra Bjerkvik I sånn greit tempo, bruker man lang tid fra ferga og tell bardufoss da?? Ser "gule sider" regna 2.5 timer... men det er jo ikke bestandig de tidene stemmer... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 25, 2010 E6 var stengt på Saltfjellet 17.Mai trur æ det va...Er det han hentyder til.. hehe hehe, va nok som Nina sa... E6'n va stengt over Saltfjellet nån tima pga oversvømmelse eller nåkka sånt, også e vel nordlandsbanen stengt pga jordras... så uten videre informasjon tenkt e kanskje d hadd en sammenheng og at veien kom t å bi stengt i lengere tid, men kjørt over der på fredag og då va d null stress ;D Hehe, beklager min feil! Hadde ikke fått med meg den nei... I sånn greit tempo, bruker man lang tid fra ferga og tell bardufoss da??Ser "gule sider" regna 2.5 timer... men det er jo ikke bestandig de tidene stemmer... hehe Greit tempo så er du der på 1t 50m-2t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 25, 2010 da tar vi det på 1t 15min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 25, 2010 I sånn greit tempo, bruker man lang tid fra ferga og tell bardufoss da??Ser "gule sider" regna 2.5 timer... men det er jo ikke bestandig de tidene stemmer... hehe Du kan vel regne ned mot 2t, ikke sats på noe mindre. Mye kontroller her oppe i Nord for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 25, 2010 Tord, du vet jo ikke engang om du har bil som kan gå frammover du... hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 25, 2010 Da var det bestemt, blir å dra. Mulig jeg kjører oppover fredags morran eller torsdag kveld. Da drar jeg direkte til Tromsø, og kommer nedover på lørdag. Dog det er ikke bestemt enda. Må veie opp pappa kontra VACN. Ikke lett! når tenker du å dra Nina? Etter arbeid? Tord: om jeg drar samtidig som dere har jeg et sete ledig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 25, 2010 Kjører fredag etter jobb, regner med vi starter ikke lenge etter jeg er ferdig på jobb. Går ei ferge i 20 tida som hadde vært grei å ta. Synes du kan vær ilage me oss ei natt æ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 25, 2010 Æ blir jo så full når æ e ilamme dåkker om natta! les: acr 09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 25, 2010 (endret) Jammen, vi skal jo spare drekkinga tell ACR igjen... kansje man må se om du blir lettlurt denne gangen også....??? hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 26, 2010 å hæjjeguuuud e d på fredag eller lørdag d e drekking? helst fredagen ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 26, 2010 å hæjjeguuuud e d på fredag eller lørdag d e drekking? helst fredagen ;P På ACR??? Det begynn vi me allerede på torsdag... hehe Og fortsetter me no godt i glasset og bokser på fredag, for å avslutte på lørdag... hehe Men nå er det ikke fæstinga vi drar dit før først å fremst da.. E jo før bilan og det sosiale... (å sånn at æ får masse mannebein å se på.... hihi ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 26, 2010 vesst du bare ska se på mannebein så droppa æ acr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 26, 2010 vesst du bare ska se på mannebein så droppa æ acr! Hehe Nei, drar jo først og fremst for bilene og det sosiale.. Så kommer det bare som en bonus at det er mange mannebein å se på... Men skal jo selvsagt ikke bare se på beina.. må jo se på rumper og ansikt også.. hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 26, 2010 D finnes jo ikke chick's på ACR då.. NEIDA! ikke leid inn snær bærteshow fra Tromsø heller i år... så i år bi ACR bare drit trur d e STOR fare for at d e litt av begge delan man kan sjå på... både dem på 2 (føtter) og 4 hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 26, 2010 e d ikke chick's på acr så ist æ værtfall ikke å stekk.. ekke gøy å drekk sæ drita ilamme 1000 kåte mannfolk.. he he! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 26, 2010 haha... eni me deg Tord kjem d ikke nå chicks t ACR så kjør e en plass d e nån ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 27, 2010 Jammen Alexander og Tord... Det kommer jo sekkert no hokjønn også, men æ gidd nu ikke se på de..... Foretrekk mannfolk æ da... Hmmm.... 1000 kåte mannfolk... lættlurt også??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 27, 2010 Men tebake tell tråden.. Så bestill æ hotellrom i dag, så e det noen etternølera der ute som plutselig finn ut at de vil hiv sæ med alikavell (og treng overnatting).. Kontakt meg så skal vi vell få fixa det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 27, 2010 Treffet er da avslyst grunnet altfor godt vær. Ser ut som det skal bli full sol, 17 grader og vindstille. Da vi nordmenn ikke tåler for mye sol venter vi til helgen etter da det er meldt regn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 27, 2010 Jammen da vinner jo vi alle klasser denne helga da. Både for fineste biler og for flott vær!! Helga etterpå har jeg tatt ferie, så da stikker man over grensa istede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 27, 2010 ;D har fått fiksa bilen.. forstillinga va så ille at maskin ikke klarte å læs den av en gang! x'D men alt e OK nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 27, 2010 er det noen som har vagcom og kan ta den med? skulle ha logget litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 27, 2010 er det noen som har vagcom og kan ta den med?skulle ha logget litt... jeg har ulisensiert vag-com... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 28, 2010 jeg har ulisensiert vag-com... kan du lese av turbotrykk og hva den skal lade med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 28, 2010 jeg har ulisensiert vag-com... kan du lese av turbotrykk og hva den skal lade med den? Jeg har med vag com, med lisens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...