Anbefalte innlegg

Må få takke dem fra Troms og Finnmark lokallag for et flott arrangemang. Hyggelig folk, flotte biler (til og med en RS6, sikle sikle) og nydelig vær! Virker som det er Audi som står sterkest her oppi nord, om jeg husker rett var eneste VW rat-style einseren til speakeren?

Jeg og Nina (Tord returnerte sørover) fortsatte turen opp til Tromsø sammens med RS6en (æ tapte!!) til dragrace og utstilling på Tromsø flyplass. Mange gromme æmrikænere.

 

Synd ikke flere av oss tok turen, mange som ble overrasket over at man kom fra Bodø til Bardufoss på klubbtreff, artig! :)

 

Men litt sånn til ettertanke for vår del: de hadde fått til et tydelig godt samarbeid med Møller Bardufoss som stilte lokaler til disp. og man fikk prøvekjøre biler osv. Ble luftet litt at man skulle fått til noe slikt i Bodø også, muligens prøve å lage en "totalpakke" med anvisninger til billig overnatting (f.eks. lage avtale med Bodøsjøen camping e.l.) slik at de og trøndere kan besøke oss. Vil vel bare være bra for samholdet i klubben om man klarer å lage slike mindre arrangemang på tvers av lokallagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja all ære til Troms og Finnmark lokallag for et fint arrangement :)

Håper det er mulig å få til noe lignende til i Bodø eventuelt på Mo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom meg desverre ikke oppover , men har løst å se bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for at dere tok turen oppover :)

 

håper at dere også får til et slikt treff, slik at vi kan komme med et gjeng med gærninger herfra : smil :

 

hilsen speakeren : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for at dere tok turen oppover :)

 

håper at dere også får til et slikt treff, slik at vi kan komme med et gjeng med gærninger herfra : smil :

 

hilsen speakeren : vinke :

 

den gjengen blir faen ikke invitert! : vinke : hihi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Tusen takk for ett trivelig treff.

Storkosa mæ.

Og det skada jo ikke at man bei premiert i tillegg.. hihi :D:D

Tusen takk til Møller Bardufoss som stilla med lokaler, gode priser og mange smil!! :D

 

Hvis vi får kjørt treff i Bodø eller området rundt her en plass, så blir selvsagt alle innvitert. :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.