Anbefalte innlegg

Noen her som kan lakkering? og kan det billig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke om noen i stavanger området. men, jeg anbefaller deg å stikke innom et lakkeringsveksted å høre hva de skal ha for den jobben. Mange som tar sånt svart rett fra verksted.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke om noen i stavanger området. men, jeg anbefaller deg å stikke innom et lakkeringsveksted å høre hva de skal ha for den jobben. Mange som tar sånt svart rett fra verksted.....

 

det det er snakk om er ei rieger frontleppe og en emblemfri grill..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver med lakkering i liten skala. Fikser mest på støtfangere. Kan ta jobben, vil antyde ca 1500 - 2000,- Har ikke lakkboks, men på en frontleppe som er så langt nede på bilen, og en grill som er en liten del kan det går gått.

 

Ta kontakt på tlf. Mer info: http://www.colorzone.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver med lakkering i liten skala. Fikser mest på støtfangere. Kan ta jobben, vil antyde ca 1500 - 2000,- Har ikke lakkboks, men på en frontleppe som er så langt nede på bilen, og en grill som er en liten del kan det går gått.

 

Ta kontakt på tlf. Mer info: http://www.colorzone.no

 

ser det bra ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, det kan være noen små støvkorn, men det er ikke avskrekkene. Har lakkert nesten alt stylingen til Arvid Solheim hvis du vet hvem han er. Er med i klubben, kjører en burgunderrød A4. Han har nettopp fått seg hekk spoiler som jeg skal lakkere neste uke. Du må jo bare høre med div verksted, er det noen som har lite jobb kan du få god pris der og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan anbefala Glen ja! Han har gjort ein god jobb hos meg jaffal!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du forresten har sett bilen min,så e det Glen som har lakkert hekk og sideskjørt. Ikke frontleppa. Den har eg lakka sjøl, så der e der ein del dårligare finish!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lakkert alt på min bil selv, jobber som lakkerer trapper.

syns selv det ble bra, men det kan dere se selv i morgen på treffet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.