Anbefalte innlegg

Så en annen tråd som hadde lignende tema og tenkte det kunne vært noe for oss også?:)

 

Jeg har ingen info per dags dato, men etterhvert som folk kommer med info så kan jeg holde en liste oppdatert:)

 

Klarer man og få med skiltnummer, så har man igrunn all info man trenger om man bruker Mekonomen sitt register:D

 

Liste:

 

- CF38150 Ford Mondeo Grønn (Romerike omegn)

- DL36170 Ford Mondeo BLÅ (Romerike omegn)

- DL36171 Ford Mondeo BLÅ (Romerike omegn)

- CF38142 Ford Mondeo BLÅ (Romerike omegn)

- BD25119 Ford Excursion RØD (Romerike omegn)

- DL80739 Mercedes Viano (Asker og Bærum)

- BD34134 Ford Mondeo Tidlig utgave SVART (Asker og Bærum)

- DK38090 Audi A6 4B Sedan, Sota ruter (Asker og Bærum/ Oslo)

- BD51364 Audi A4 B7 Avant, Sort m/mørke ruter. Kun orginal naviantenne på taket. Små dioder nede i frontfanger. Lav og fin. Kjørte med park/kurvelys.

 

attachment.php?attachmentid=143697&stc=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kaste meg på her da.

 

Volvo V70 D5, Mørk grå og av forrige generasjon. Reg nr DN 22xxx eller var det DN 21xxx. MØRKE ruter bakover. Denne har ikke den "obligatoriske" antenna på taket som 99,9% av andre politibiler har. Eneste synlige blålys er de som er montert i frontruta helt nede mot dashbordet . Sett den i aksjon i Oslo sentrum og på E6 mellom Tusenfryd og Ås.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har observert en svart Audi A4 avant med sota ruter bakover og ingen antenner eller blålys å se...

Før di brått begynner å blinke :P (nei, ikke jeg som har blitt stoppa)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i jessheim områdert er det en svart passat stv å en volvo s60 svart. husker ikke reg nr, er ikke noe ekstra ant enne eller noe, ser blå lyset nede på hatthylen på volvoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørk grå metallic 2009 Passat Stv, ingen ekstra antenner, 90% sikker på at den IKKE har sotete vinduer, og med standard høyde på understellet, er sett i aksjon mellom Mortensrud og Langhus.

 

Skal oppdatere med flere detaljer (evt. også skiltnummer) når jeg ser den igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne her går i Asker og Bærum. Svart MB Viano DL80739

sivil.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har observert flere sivil biler i asker og bærum.. En Toyota Avensis 2008 beige farge.. med alle antenner, en slags klump på taket og selvfølgelig 2 barske karer inni :P Det ruller også en Mercedes Vito Sølvfarget med ekstraspeil osv.. Så bare å følge med på alle tegn på at det ikke er sivil hehe.. det er jo ganske mange man kan utelukke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toyota Avensis stasjonsvogn. Grå med sotet vinduer bak. Ble stoppet i A8en. Dro ut 1ste giret når han var bak meg og ble stoppet 5 minutter senere pga sotet vinduer. Han likte bilen: rock :

 

Hyggelig kar, og fikk bare advarsel, som jeg måtte dra av før jeg kunne kjøre videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en svart V70 på Rv170 - E6 videre mot ring 3 på søndagen. Sota helt bak, antenna, og blandern i frontruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv met. Passat 3C stasjonsvogn, opererer på E6 mellom Tusenfryd og Halden. Har en antenne malplassert midt på taket.

 

Sølv met. Saab 9-3 samme strekning, en stund siden jeg har sett denne nå.

 

Sort Audi A4 B7 Avant også samme strekning.

 

Nissan X-trail og Nissan Q-et eller annet også spottet på denne strekningen. Begge var sølv/champange farget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det mye bidrag! Bra folkens:)

 

Klarer dere og få med regnummer neste gang dere ser bilene, så får jeg lagt dem inn i lista også:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivil Ford Mondeo Grønn CF38150

Sivil Ford Mondeo BLÅ DL36170

Sivil Ford Mondeo BLÅ DL36171

Sivil Ford Mondeo BLÅ CF38142

Sivil Ford Excursion RØD BD25119

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sivil Ford Mondeo Grønn CF38150

Sivil Ford Mondeo BLÅ DL36170

Sivil Ford Mondeo BLÅ DL36171

Sivil Ford Mondeo BLÅ CF38142

Sivil Ford Excursion RØD BD25119

 

Vi har tydeligvis en spaner blant oss: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke så at Aadne jobber med disse bilene? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke så at Aadne jobber med disse bilene? ;)

 

Er vel heller slik at jeg jobber VED disse bilene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke så at Aadne jobber med disse bilene? ;)

 

Han jobber vel med hidden han gitt, men han sitter i 2.etg over Ford-bygget i Lillestrøm var tilbakemeldingen jeg fikk:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk idag bekreftet at den sorte Audi A4 B7 jeg så mange ganger har sett på E6 i Follotraktene ER sivilsnut. Ikke jeg som fikk lysene i speilet, men en"uheldig" Volvo XC60 Taxi som hadde greit driv (130-140 km/t i Nordbytunelen). Passerte de selv i 110km/t i 90km/t uten at de brydde seg og flere som kjørte forbi meg også uten at de gjorde annet enn å legge seg bak de et stykke før de la seg rolig ned i 90 km/t igjen.

 

Audi A4 B7 Avant, Sort m/mørke ruter. Kun orginal naviantenne på taket. Små dioder nede i frontfanger. Lav og fin. Kjørte med park/kurvelys. 2 personer i bilen. Reg nr BD 51364

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har observert en svart Audi A4 avant med sota ruter bakover og ingen antenner eller blålys å se...

Før di brått begynner å blinke :P (nei, ikke jeg som har blitt stoppa)

 

Jeg har blitt stoppet av en svart B7 i byen her og fått 6500kr i bot og 2 prikker, liten koreksjon, la seg på hjul fra Svartskog og innover til byen og tok meg. 102 i 80. Bakerst av 3 biler med god avstand, hans sa det var pga av bilen jeg kjørte, var en ung gutt å lite kul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde denne tråden døde jeg:)

 

Oppdatert første post med infoen fra Ørjan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett en Mercedes SUV i sølv. med sota ruter helt fremme, satt to karer i blå jakker i den innover mot byen for ett par måneder siden. Og to antenner på taket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så faktisk den nye Passat Stasjonsvogna på E18 fra Vinterbro mot Stockholm her om dagen! Tenkte ikke på å få med bilnummer, men den var lys brun med mørke vinduer. La tilfeldigvis merke til den pga instrumentene oppå dashbordet. Jeg hadde pent driv på den nye motorveien østover, men la meg pent inn foran. Den lå konstant 10 km over fartsgrensen...

 

Var ingenting annet ved den som tilsa sivil. Kjører den veien daglig, skal holde mer utkikk!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en liten avsporing, men følte ikke det var nødvendig å lage ny tråd: teknisk kontroll på lørenskog stasjon akkurat nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A6 4B Sedan DK38090 sota ruter (asker og bærum / oslo)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble stoppet av en svart Mercedes ved Gardermoen i går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ford Mondeo, svart, forrige gen. BD 34134 Asker og Bærumsområde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.