#26 Skrevet Mai 19, 2011 Spotta en Blå V70, BP registrert tror jeg. På ring 3 i går. Ingen klare kjennetegn, da bakrutene kun var svakt tonede. Og ingen synlige antenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 20, 2011 Spotta en Blå V70, BP registrert tror jeg. På ring 3 i går. Ingen klare kjennetegn, da bakrutene kun var svakt tonede. Og ingen synlige antenner. Ingen klare kjennetegn sa du? Hvordan vet du at det er onkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 23, 2011 Ingen klare kjennetegn sa du? Hvordan vet du at det er onkel? Han hadde blålysa på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 3, 2011 Mange forskjellige av disse som regjerer E-6 ut av Oslo og oppom Dalkrysset. Har ukependla i fire'ish år den veien nå, og jeg ser dem ofte. Kjennetegnet som vel går igjen for dem alle er svært mørke ruter. Ene Yotavensisen (stv) som freste forbi meg etter at jeg hadde lagt meg inn i høyrefila brukte bakpusseren sin mye idet han passerte - stussa på det for det var tørrvær og hadde vært lenge sia forrige regnskur. Noen km etter avkjøringa til OSL sto han på veiskuldra med en eller annen Porsche og - kledelig nok - da blinka to ivrige blålys akkurat innafor halvsirkelen som pusserbladet hadde laga Gidder ikke skrive ned reg-nummera fordi det er så latterlig enkelt å unngå krøll med the Law 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 5, 2011 Ble stoppet av en svart Mercedes ved Gardermoen i går.. Stv 320 cdi? Sett den fly nedover på E6'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 22, 2011 Hei! Da var jeg 9000kroner fattigere. Og det kunne fort vært lappen idag. Først litt om bilen: VW Passat St. Vogn av nyere modell, mørkeblå, doble potter, og takgrinder på taket. Han kjørte i oransje tøy, stor kraftig bygd kar, av utenlandsk opprinnelse. Han kom først mellom Vestby og Ås og lå bak meg å presset... jeg lot han kjøre forbi... Jeg fulgte et lite stykke etter, og han sa selv etterpå at han var oppi nesten 160km/t. Det komiske er at han påsto han fulgte etter en svenske, men jeg så ingen, og han hadde altså ingen grunn selv til å kjøre så fort.. Etterpå så passerte jeg han på nytt i Nordbytunnelen, han la seg inn, og en annen bil la seg ut.. jeg tenkte det burde gå bra... etterpå så målte han meg tydeligvis med over 120 km/t i snitt etter tunnelen ved Tusenfryd.. der er det 80-sone et lite stykke og så over til 90km/t. Han la seg tydeligvis bak meg nok engang.. og på slutten av den nye tunnelen på E6 ved Tusenfryd så kom lysa på... da tenkte jeg " JÆVLA kødd" fordi jeg visste at han hadde drevet å presset meg, og kjørt fort som FAEN uten å ha grunn til det... men hva gjør man uten bevis... Han hadde da målt meg i 100, 90 og 80-sone, og alle gangene lå jeg med god margin over fartsgrensa... mye takket være hans kjøring.. sånt gjør meg forbanna... spesielt når hele årsaken til atjeg kjørte fort var fordi jeg hadde helt glemt kakespising for bestått fagprøve med jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 22, 2011 Hei! Da var jeg 9000kroner fattigere. Og det kunne fort vært lappen idag. Først litt om bilen: VW Passat St. Vogn av nyere modell, mørkeblå, doble potter, og takgrinder på taket. Han kjørte i oransje tøy, stor kraftig bygd kar, av utenlandsk opprinnelse. Han kom først mellom Vestby og Ås og lå bak meg å presset... jeg lot han kjøre forbi... Jeg fulgte et lite stykke etter, og han sa selv etterpå at han var oppi nesten 160km/t. Det komiske er at han påsto han fulgte etter en svenske, men jeg så ingen, og han hadde altså ingen grunn selv til å kjøre så fort.. Etterpå så passerte jeg han på nytt i Nordbytunnelen, han la seg inn, og en annen bil la seg ut.. jeg tenkte det burde gå bra... etterpå så målte han meg tydeligvis med over 120 km/t i snitt etter tunnelen ved Tusenfryd.. der er det 80-sone et lite stykke og så over til 90km/t. Han la seg tydeligvis bak meg nok engang.. og på slutten av den nye tunnelen på E6 ved Tusenfryd så kom lysa på... da tenkte jeg " JÆVLA kødd" fordi jeg visste at han hadde drevet å presset meg, og kjørt fort som FAEN uten å ha grunn til det... men hva gjør man uten bevis... Han hadde da målt meg i 100, 90 og 80-sone, og alle gangene lå jeg med god margin over fartsgrensa... mye takket være hans kjøring.. sånt gjør meg forbanna... spesielt når hele årsaken til atjeg kjørte fort var fordi jeg hadde helt glemt kakespising for bestått fagprøve med jobben.. hvis han var alene i bilen så har han video bevis av deg, men da har også du video bevis av at han kjørte for fort før du idet heletatt ble stoppa, men om du godtok bota så hjelper det lite surt er det ihvertfall, men som for min del så er jeg glad jeg fikk en bot og fikk lov til å kjøre videre i motsetning til han som ble stoppet rett før meg for ett par uker siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 24, 2011 hvis han var alene i bilen så har han video bevis av deg, men da har også du video bevis av at han kjørte for fort før du idet heletatt ble stoppa, men om du godtok bota så hjelper det lite surt er det ihvertfall, men som for min del så er jeg glad jeg fikk en bot og fikk lov til å kjøre videre i motsetning til han som ble stoppet rett før meg for ett par uker siden Det var 3 forskjellige anledninger jeg ble angivelig filmet i, jeg tok ikke den sjansen på at han hadde det opptaket, og hadde det blitt sak så hadde vel den delen av opptaket blitt borte på mystisk vis. Sånne ting tar man ikke sjansen på. Forresten, jeg har fått vite av en jeg kjenner at denne bilen ikke er noen vanlig Passat. Det er en R36 som har blitt stylet ned til vanlig passat utseende. Så det er originalt 300 HK og 3,6 liters motor i denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 24, 2011 Det var 3 forskjellige anledninger jeg ble angivelig filmet i, jeg tok ikke den sjansen på at han hadde det opptaket, og hadde det blitt sak så hadde vel den delen av opptaket blitt borte på mystisk vis. Sånne ting tar man ikke sjansen på. Forresten, jeg har fått vite av en jeg kjenner at denne bilen ikke er noen vanlig Passat. Det er en R36 som har blitt stylet ned til vanlig passat utseende. Så det er originalt 300 HK og 3,6 liters motor i denne. Stemmer at politiet har en passat r36, men jeg tror ikke de har fjernet noe styling Den kjører primært på E6 strekningen Alna-Gardemoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 25, 2011 Stemmer at politiet har en passat r36, men jeg tror ikke de har fjernet noe styling Den kjører primært på E6 strekningen Alna-Gardemoen. Da kan de ha 2 stk. Den som jeg snakker om vet jeg at er tilfelle fordi den har vært inne på Autolakk flere ganger i Moss. Og en jeg kjenner kjører forbi den "daglig" på strekningen Moss - Ski/Ås. De har også satt Ole Brumm klistremerker bak på siderutene. Det er enten en stor mørk fyr som kjører den, eller en dame. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 29, 2011 sort passat 3c variant r-line (170tdi dsg 4motion) tror det ettersom den hadde enkel diesel stuss på hver side reg HB 71172 kjører opp og ned E6 oslo- gardermoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 29, 2011 Sort Vito, sota ruter helt frem til frontruta, blålys i fanger, side vinduer, bakvindu og en slik liten blå lampe på taket Obeservert under utrykkning flere ganger på E6 ved jessheim/kløfta. Har og møtt på en Mercedes minibuss med blålys i fangere, sidevinduer og bakvinduer hver dag denne uken, men denne veit jeg tilhører PU. Denne er mye å kjører inne på flyplassområdet på OSL. Lampene er såpass dårlig plassert at man ser de på laaaang vei, til tross for sotede ruter Kjørte rundt på masse folk med hijaber og annet dall i dag, da det tydeligvis var tid for hjemmsendelse av litt folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 7, 2011 Da kan de ha 2 stk. Den som jeg snakker om vet jeg at er tilfelle fordi den har vært inne på Autolakk flere ganger i Moss. Og en jeg kjenner kjører forbi den "daglig" på strekningen Moss - Ski/Ås. De har også satt Ole Brumm klistremerker bak på siderutene. Det er enten en stor mørk fyr som kjører den, eller en dame. Jeg vet at det er en som matcher den beskrivelsen som jobber i UP Moss som ruller rundt i en mørk blå passat med takgrinder. Han er glad i å ligge rundt på E6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 7, 2011 Sølv toyota avensis stasjonsvogn, DL regga. Hadde ganske tydelige strober i grillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 12, 2011 sort passat 3c variant r-line (170tdi dsg 4motion) tror det ettersom den hadde enkel diesel stuss på hver side reg HB 71172 kjører opp og ned E6 oslo- gardermoen Denne fikk jeg nærkontakt med i dag, den sto på Hauerseter og kjørte utpå etter meg i nordgående 90-sone, det resulterte i snittfart på 117 km/h og 6500,- i forenklet forelegg. Han som kjørte var særdeles trivelig, faktisk sånn at det til en viss grad veier opp for at det er sure penger å bli tatt.. Bilen er forøvrig en 250 hk bensin, ikke 170 hk TDI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 12, 2011 Forresten, jeg har fått vite av en jeg kjenner at denne bilen ikke er noen vanlig Passat.Det er en R36 som har blitt stylet ned til vanlig passat utseende. Så det er originalt 300 HK og 3,6 liters motor i denne. Det er vel heller sannsynlig at det er en Passat 3,2, som politiet har mange av, spesielt UP. Motoren er den samme som i Golf R32, men i Passaten er det ikke en R-bil, bare en vanlig Passat som ser ut som hvilken som helst 1,6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 12, 2011 En kompis av meg hadde for noen uker siden et uheldig møte med en sort Volvo. Dette var på RV2 ved kløfta. Husket selvfølgelig ikke og notere meg regnr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 12, 2011 Denne fikk jeg nærkontakt med i dag, den sto på Hauerseter og kjørte utpå etter meg i nordgående 90-sone, det resulterte i snittfart på 117 km/h og 6500,- i forenklet forelegg. Han som kjørte var særdeles trivelig, faktisk sånn at det til en viss grad veier opp for at det er sure penger å bli tatt.. Bilen er forøvrig en 250 hk bensin, ikke 170 hk TDI. kondolerer var litt usikker på om det var en 3,2 eller 2,0tdi170 men men de to som stoppet meg i porsgerund-distiktet for en liten stund siden var også av den hyggelige sorten og vi ble sittende og prate bil i noen minutter ette at jeg godtok bota, de digga åssen touranen så ut og ett par av stickersene jeg hadde i bakruta lo de godt av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 12, 2011 Sikkert nevnt, men svart Mercedes E-klasse stv. av nyeste type kjører ofte på E6 mellom Oslo og Dal/Råholt-området. Ser helt ordinær ut, forutenom noen lettere gjemt blålys med dertilhørende sirene. 7500,- fattigere i 90-sona, målt til 124km/t i snitt - riktignok for et par måneder siden:o Det latterlige er at det er 90-sone retning Minnesund der jeg ble tatt, men 100-sone retning Oslo. Satt i bilen hans i 54 sekunder før alt var i orden og jeg kunne dra videre - ikke noe sur type, men veldig effektiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 13, 2011 Sikkert nevnt, men svart Mercedes E-klasse stv. av nyeste type kjører ofte på E6 mellom Oslo og Dal/Råholt-området. Ser helt ordinær ut, forutenom noen lettere gjemt blålys med dertilhørende sirene. 7500,- fattigere i 90-sona, målt til 124km/t i snitt - riktignok for et par måneder siden:o Det latterlige er at det er 90-sone retning Minnesund der jeg ble tatt, men 100-sone retning Oslo. Satt i bilen hans i 54 sekunder før alt var i orden og jeg kunne dra videre - ikke noe sur type, men veldig effektiv. Kjip den der, men grunnen til at det er 90-sone nordover og ikke sørover er at det nordover er det gamle betongdekke og sørover er det asfaltdekke..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 13, 2011 Ja, jeg veit det er pga veistandarden, men like fullt merkelig når de har bygget ny vei ellers:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 22, 2012 Vet ikke om det er noen regler mot sivilbil tråder men jeg starter en så må dere evt slette denne hvis ikke det er ok. Koksgrå Passat 3C med mini antenne bak, helt mørke ruter (selvfølgelig) og kapsler på hjula.Reg nr DN 29594. Denne lå jeg bak på Ring 3 fra Storo til Ullevål. (lovens lange arm som skal være forbilde brukte ikke blinklys ved filskifte fy fy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 22, 2012 Vet ikke om det er noen regler mot sivilbil tråder men jeg starter en så må dere evt slette denne hvis ikke det er ok. Koksgrå Passat 3C med mini antenne bak, helt mørke ruter (selvfølgelig) og kapsler på hjula.Reg nr DN 29594. Denne lå jeg bak på Ring 3 fra Storo til Ullevål. (lovens lange arm som skal være forbilde brukte ikke blinklys ved filskifte fy fy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 27, 2012 CV65205 Mercedes c 250 Cdi svart, sett ved alna på e6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 20, 2012 (endret) Ble stoppa av onkel politi for ei stund sia. Hadde kjøpt LED parklys og H7 led til grøftelys så jeg forlot dama på storo senteret og kjørte litt kosete mot jobben i asker. Dura vel litt fort gjennom vålerenga tunellen, bremsa ved fotoboks, dura litt fort gjennom opera tunnellen, bremsa ved fotoboks. Så ingen tegn til noen passater/volvoer/mercedeser men, så la jeg meg inn i høyre fila litt før utgangen av opera tunellen og da etter litt så lå det plutselig en sort passat stasjonsvogn 2012-2013 mod bak med blålys i grillen, front rute,bakrute og frontfanger. Så ut som en helt standar familie bil. Sota vinduer hadde han og. Var bare en i bilen. REGNR: BN 22xxxx. Han hadde vist fulgt meg siden helsfyr og hadde tydeligvis fått med seg hele "showet". Heldig som jeg var hadde jeg lykkens dag, han hadde ikke med seg papirer i det hele tatt sa han så jeg ble notert ned i loggen og fikk advarsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...