#1 Skrevet Mai 2, 2010 Lurer rett å slett på om det er fler som skal på Bug Run og når folket har planlagt å reise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2010 Jeg går å lurer men vet ikke helt enda. Hadde vært sinnsykt rått å tatt turen ja. Bare synd det er så langt å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2010 Det går jo fort;) er ikke akkurat norske fjellveier heller:) Også kjører man kolonne så hender farstgrenser ikke eksisterer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2010 jeg SKAL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2010 Det er bra:) Når reiser du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2010 ikke helt sikker ennå.. Men blir vel fredag tenker jeg.. Må høre litt med Kenneth når han tenker å reise.. Ikke planlagt så mye ennå.. Freddy: Bli med på tur da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2010 Må reise på torsdag;) Vi reiste fredag for 2 år siden å da var det bare såvidt vi fikk plass. (takk til gutta som var der på camp norvege) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2010 Er jo ikke umulig det Anders;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2010 Men er viktig å ha med en CO driver til turen hjem på søndag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2010 Da nærmer BR seg og vi bør kanskje prøve å få til noe felleskjøring nedover? Vet ikke hvem som skal jeg og når folk har tenkt å reise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2010 x 2! Kanskje greit å begynne å planlegge litt/bestille ferge til strømstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 26, 2010 hvis vi skal reise på fredag foreslår jeg 7 ferga... så vi kommer ned ikke alt for sent... Skal vi reise på torsdag er vel halv åtte ferga kasnkje tidsnok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2010 er det bare Ole P og meg som skal til BR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2010 Jeg skal med eller uten bil regner med at du har plass om det skulle knipe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2010 det skal vi alltids ordne Freddy Har jo stv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2010 Kanskje greit å sette en dato for avreise. Er det fredag som gjelder eller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2010 begynner å spøke for min del Er så mye igjen å gjøre for å få bilen i grei stand utvendig... Jobber nesten hver dag/kveld samt helgen så ikke fått gjort det jeg skal dvs: Pusse og lakke kanalene, sette på skjørtene, montere alt av interiøret, trekke om bagasjen, pusse felgene, vaske og polere bilen.. helv*^te! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg sliter. Men det er med helsa.. sykemeldt 3 nye uker pga prolapsen. (8 uker til nå totalt) Har fått time på sykehuset den fredagen klokka 14.00 for vurdering av oprasjon.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...