Sign in to follow this  

Hvem fra Telemark skal på Bug Run?

Recommended Posts

Lurer rett å slett på om det er fler som skal på Bug Run og når folket har planlagt å reise?

Jeg går å lurer men vet ikke helt enda. Hadde vært sinnsykt rått å tatt turen ja. Bare synd det er så langt å kjøre.

Det går jo fort;) er ikke akkurat norske fjellveier heller:) Også kjører man kolonne så hender farstgrenser ikke eksisterer;)

ikke helt sikker ennå.. Men blir vel fredag tenker jeg.. Må høre litt med Kenneth når han tenker å reise.. Ikke planlagt så mye ennå..

Freddy: Bli med på tur da! :)

Må reise på torsdag;) Vi reiste fredag for 2 år siden å da var det bare såvidt vi fikk plass. (takk til gutta som var der på camp norvege)

Men er viktig å ha med en CO driver til turen hjem på søndag;)

Da nærmer BR seg og vi bør kanskje prøve å få til noe felleskjøring nedover? Vet ikke hvem som skal jeg og når folk har tenkt å reise?

x 2! Kanskje greit å begynne å planlegge litt/bestille ferge til strømstad?

hvis vi skal reise på fredag foreslår jeg 7 ferga... så vi kommer ned ikke alt for sent... Skal vi reise på torsdag er vel halv åtte ferga kasnkje tidsnok?

er det bare Ole P og meg som skal til BR?

Jeg skal med eller uten bil regner med at du har plass om det skulle knipe;)

det skal vi alltids ordne Freddy :) Har jo stv jeg ;)

Kanskje greit å sette en dato for avreise. Er det fredag som gjelder eller;)

begynner å spøke for min del :(

Er så mye igjen å gjøre for å få bilen i grei stand utvendig... Jobber nesten hver dag/kveld samt helgen så ikke fått gjort det jeg skal :(

dvs: Pusse og lakke kanalene, sette på skjørtene, montere alt av interiøret, trekke om bagasjen, pusse felgene, vaske og polere bilen..

helv*^te! :(

Jeg sliter. Men det er med helsa.. sykemeldt 3 nye uker pga prolapsen. (8 uker til nå totalt) Har fått time på sykehuset den fredagen klokka 14.00 for vurdering av oprasjon....

Sign in to follow this  

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.