Hvor er elefanten og motorjiggen?

Anbefalte innlegg

Nå er det så lenge siden jeg lånte bort elefanten min at jeg helt har glemt hvem som har den;). Husker den sto i Værste' hos Håkon, men jeg er rimelig sikker på at en annen fikk låne den etter ham. Men hvem er i så fall dette?

 

Vi hadde også en gang i tida en jigg til å sette på kantene i motorrommet for å holde motor/girkasse på plass når man skrudde av festene. Denne er det noen år siden jeg har sett sist. Nå er det etter hvert tid for å sirkulere litt drivlinjer/karosserier, så jeg hadde blitt blid om disse tingene hadde kommet "hjem" igjen:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det så lenge siden jeg lånte bort elefanten min at jeg helt har glemt hvem som har den;). Husker den sto i Værste' hos Håkon, men jeg er rimelig sikker på at en annen fikk låne den etter ham. Men hvem er i så fall dette?

 

Vi hadde også en gang i tida en jigg til å sette på kantene i motorrommet for å holde motor/girkasse på plass når man skrudde av festene. Denne er det noen år siden jeg har sett sist. Nå er det etter hvert tid for å sirkulere litt drivlinjer/karosserier, så jeg hadde blitt blid om disse tingene hadde kommet "hjem" igjen:).

 

Vi har ihvertfall skaffet vår egen på Låven.

Mener å huske du hentet den hos Håkon for noen år siden.

Vi har også jigg til motorrommet hos oss som du kan låne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Henrik... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha. Det var der den var. Takk for hjelpa:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.