#1 Skrevet Mai 5, 2010 Nå er det så lenge siden jeg lånte bort elefanten min at jeg helt har glemt hvem som har den;). Husker den sto i Værste' hos Håkon, men jeg er rimelig sikker på at en annen fikk låne den etter ham. Men hvem er i så fall dette? Vi hadde også en gang i tida en jigg til å sette på kantene i motorrommet for å holde motor/girkasse på plass når man skrudde av festene. Denne er det noen år siden jeg har sett sist. Nå er det etter hvert tid for å sirkulere litt drivlinjer/karosserier, så jeg hadde blitt blid om disse tingene hadde kommet "hjem" igjen:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2010 Nå er det så lenge siden jeg lånte bort elefanten min at jeg helt har glemt hvem som har den;). Husker den sto i Værste' hos Håkon, men jeg er rimelig sikker på at en annen fikk låne den etter ham. Men hvem er i så fall dette? Vi hadde også en gang i tida en jigg til å sette på kantene i motorrommet for å holde motor/girkasse på plass når man skrudde av festene. Denne er det noen år siden jeg har sett sist. Nå er det etter hvert tid for å sirkulere litt drivlinjer/karosserier, så jeg hadde blitt blid om disse tingene hadde kommet "hjem" igjen:). Vi har ihvertfall skaffet vår egen på Låven. Mener å huske du hentet den hos Håkon for noen år siden. Vi har også jigg til motorrommet hos oss som du kan låne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2010 Ole Henrik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2010 Aha. Det var der den var. Takk for hjelpa:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...