#1 Skrevet Mai 5, 2010 Blir det noe treff i år eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2010 Dessverre så blir det ikke det.. Vært litt for dårlig engasjement innad i lokallaget til at det blir noe av.. Synd synes jeg for det er ett av de treffene jeg liker aller best.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2010 jeg som kanskje hadde tenkt meg på det. hørt det er veldig bra ogsåå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2010 Kjedelig og skuffende syns jeg. Men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2010 dette syns jeg er for dårlig! Dette er en av de beste treffene i året åsså blir det ikke noe av pga dårlig engasjement i lokallaget? da burde man kanskje ha valgt noe nye ledere å sånn da! jaja dette er veldig skuffende men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2010 Det går vel heller på at det er dårlig oppmøte fra medlemmene, samt at det er vanskelig å få kandidater til verv i lokallaget og derav blir jo også fremdriften dårlig når ingen ønsker å engasjere seg og ta i ett tak. Men forhåpentligvis blir det ett treff i 2011, og du er ikke alene om å være skuffet Bård. Jeg synes også det er kjedelig at det ikke blir noe av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2010 Enig i det som blir sagt ja. Det er ikke mange i lokalaget som ønsker og bidra med så mye, og generelt lite folk i lokalget i det hele tatt virker det som. Og de som sitter i topp nå, føler jeg gjør sitt, men de kan ikke dra lasset alene. Jeg kan ikke ta på noe verv da jeg flytter i August, men skulle gjerne hjulpet til med og arrangere dette treffet om det hadde blitt noe. Er som Bård sier, ett treff som alltid har vært veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...