Halden treff 2010? blir det noe av?

Anbefalte innlegg

Blir det noe treff i år eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre så blir det ikke det..

Vært litt for dårlig engasjement innad i lokallaget til at det blir noe av..

 

Synd synes jeg for det er ett av de treffene jeg liker aller best..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg som kanskje hadde tenkt meg på det. hørt det er veldig bra ogsåå :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig og skuffende syns jeg.

Men men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette syns jeg er for dårlig!

Dette er en av de beste treffene i året åsså blir det ikke noe av pga dårlig engasjement i lokallaget? da burde man kanskje ha valgt noe nye ledere å sånn da! jaja dette er veldig skuffende men men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel heller på at det er dårlig oppmøte fra medlemmene, samt at det er vanskelig å få kandidater til verv i lokallaget og derav blir jo også fremdriften dårlig når ingen ønsker å engasjere seg og ta i ett tak.

Men forhåpentligvis blir det ett treff i 2011, og du er ikke alene om å være skuffet Bård. Jeg synes også det er kjedelig at det ikke blir noe av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i det som blir sagt ja.

Det er ikke mange i lokalaget som ønsker og bidra med så mye, og generelt lite folk i lokalget i det hele tatt virker det som.

 

Og de som sitter i topp nå, føler jeg gjør sitt, men de kan ikke dra lasset alene.

 

Jeg kan ikke ta på noe verv da jeg flytter i August, men skulle gjerne hjulpet til med og arrangere dette treffet om det hadde blitt noe.

Er som Bård sier, ett treff som alltid har vært veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.