Telemark:Møte 23. februar blir på BilXtra

Anbefalte innlegg

Legger inn følgende invitasjon fra Bilxtra.

 

Hei!

 

Vi satser på å gjennomføre et opplegg for dere Onsdag 23.februar som avtalt

pr. tlf.

 

Vi inviterer dere til en liten sammenkomst i våre lokaler i Bedriftsveien

114 - Ons. 23.02.05 kl.19.00

 

 

 

Pizza spanderes.

 

Gjennomgang av bilpleie fra Meguiars.

 

Tilbud på utvalgte produkter fra Bilxtra til klubbmedlemmer.

 

Eksempelvis: Bilpleie, felg og dekk, bilstereo.

 

Eventuelt.

 

Skal prøve å komme tilbake med mer konkrete ting etter hvert.

 

Jeg vil gjerne også ha en liste på medlemmer/biltyper - så er det litt

enklere å finne frem aktuelle produkter.

 

 

Med vennlig hilsen

 

Svein Arne Bøe

 

Telemark Bilutstyr AS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg gjerne inn en melding her på hva vi ønser å få informasjon om.

 

Også veldig fint hvis dere kan sende meg en mail på heine@fireringar.com om du kommer eller ikke, slik at vi vet hvor mange som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer vettu :) blir bra detta her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjett hvem som jobber kvelden hele den uka da...Jeg tror ikke det er meninga at jeg skal få bli med på noe. : bråk :: bråk :

 

Høres ut som et topp opplegg dette her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjett hvem som jobber kvelden hele den uka da...Jeg tror ikke det er meninga at jeg skal få bli med på noe. : bråk :: bråk :

 

Høres ut som et topp opplegg dette her!

 

Samma her, jobber like uker jeg også.. Uke 2, 4, 6, 8 osv. Hadde vært helt topp å vært med på det der. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer,høres artig ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok på plass jeg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter og grubbler på ide'en om å stikke bortover jeg og... Hvis jeg for lov til å komme :D

 

Kansje det er noen andre fra Agder som vil være med å leke også... ?

Det tar jo litt over 2 timer å kjøre opp til dere da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter og grubbler på ide'en om å stikke bortover jeg og... Hvis jeg for lov til å komme :D

 

Kansje det er noen andre fra Agder som vil være med å leke også... ?

Det tar jo litt over 2 timer å kjøre opp til dere da :D

 

 

Dere gutta i Agder er jo favoritt lokallags kompisene dere da! BilXtra blir nok happy da. Fint hvis dere kan antyde hvor mange som kommer og hvilke biler dere stiller med. Han ville ha en liten oversikt over hvilke biler som kom, slik at han kunne prøve å lage noen spesialtilbud på enkelte produkter til noen biler.

 

VELKOMMEN TIL TELEMARK, ET NORGE I MINIATYR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter og grubbler på ide'en om å stikke bortover jeg og... Hvis jeg for lov til å komme :D

 

Kansje det er noen andre fra Agder som vil være med å leke også... ?

Det tar jo litt over 2 timer å kjøre opp til dere da :D

Og trenger dere veiviser er det bare å si fra så kan jeg evt møte dere på lasses eller no : rolleyes

Velkommen skal dere være værtfall....er jo lenge siden sist nå : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll be there !! blir mitt første møte detta gitt. kan bli spanande... :D skulle vært på bilvasken, men rakk desverre ikke. (something came up)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen får jeg å prøve å stille opp... ( hvis dere orker å ha med ei blondine da... :D:P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg tar turen også. Kjører for tiden en -92 Audi 80.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen får jeg å prøve å stille opp... ( hvis dere orker å ha med ei blondine da... :D:P )

 

Klart vi vil ha med en snerten liten snelle, vi er da ikke dumme heller!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter litt snakk me Jon Gravir, så regnet han me at han skulle ta en tur opp. siden han ikke svarer her sjøl, så svarte jeg for han.... han retter meg vel viss ikke han kan...

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og trenger dere veiviser er det bare å si fra så kan jeg evt møte dere på lasses eller no : rolleyes

Velkommen skal dere være værtfall....er jo lenge siden sist nå : rolleyes

 

Send meg gjerne et telefonnummer på PM, kan være greit med en guide...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg gjerne et telefonnummer på PM, kan være greit med en guide...

PM sendt........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke mulighet til å komme i dag! :( Holder på å runde av med kjøpsrett på skolen, så kan ikke ta fri resten av uka, og litt langt å kjøre frem og tilbake i kveld...

MEN vi (Petter og jeg) skal iallefall prøve å forsvare Telemarks ære i VACN Go-Cart cupen! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen opp jeg, nå som jeg har en bil som faktisk virker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der ! et helt enkelt og greit opplegg. litt vel mye skryt av "MacGyvers" (McGuires el no) wax og polish, men d ligger vel i noe han sa. mitt første møte me "gutta" og virka som en å'leit gjeng. kommer nok på fler av møtene fremover. fornøyd var jeg vaffal, så det kan bli en morro sommer å se fram til. oxo er vel forhåpentligvis oxo bilen min ferdig til da. ca mai/juni.

 

mvh T3pp3 aka mPeeet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der ! et helt enkelt og greit opplegg. litt vel mye skryt av "MacGyvers" (McGuires el no) wax og polish, men d ligger vel i noe han sa. mitt første møte me "gutta" og virka som en å'leit gjeng. kommer nok på fler av møtene fremover. fornøyd var jeg vaffal, så det kan bli en morro sommer å se fram til. oxo er vel forhåpentligvis oxo bilen min ferdig til da. ca mai/juni.

 

mvh T3pp3 aka mPeeet

 

Hei Thommy

 

Veldig hyggelig at du kunne komme også! Kjekt at du likte gjengen. Pleier aldri vera kjedelig med disse jentene og gutane. Likte han der McYver fyren eg, er ikkje sikker på om eg bytter ut Autoglymen i kveld, men.

 

Hyggelig at så mange kunne komme. Jeg sender snart ut melding om neste møte. Noen som har ønsker om tid og sted? Har lova Lars og Magne at vi skal ha møte sånn at det passer for de nestegang eneste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var også på møte hos BilXtra på onsdag. Var artig at det kom så mange denne gangen. Var vel en 15 - 20 stk som fikk pizza og brus! God pizza forresten. :D

 

 

Her er noen bilder av Heine og "MacGyver" i full sving, på bilen min :klapp: Resultat ble bra til slutt, nå gjenstår bare resten av bilen!! : sove :

Bilde 001 L.JPG

Bilde 002 L.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Benytter sjansen til å takke for pizza og brus...og en grei gjennomgang av McGuiars.

 

Om vi ikke var mannssterke fra Agder...vi var der om ikke annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.