Felleskjøring til Hovedtreffet på Våler 5. og 6. juni

Anbefalte innlegg

Er det interesse i regionen for felleskjøring til Hovedtreffet på Våler den 5. og 6. juni?

Jeg tenke kanskje å starte nedover fredag morgen/formiddag, og må beregne litt ekstra tid, da jeg skal ha med campingvogn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper dere på kjent sted og plukker meg med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer også til å starte i rett tid på fredagen da vi har med lastebil. Dere får evt finne et tidspunkt for passering i Trondheim så kan vi samle en gruppe og henge oss på når dere passerer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arild: Du må da få grei S6'n : vinke :

 

Jepp, vi får bli enige om en tid. F.eks hvis vi starter fra Verdal kl 08:30, passerer vi Trondheim ca. kl 10:00.

Høres det bra ut, eller er det for tidlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det allmøte på Statoil Klett da kanskje, før avgang!! Vært morro å kjøre kolonne. Få med flere. Det blir ikke svinkjøring, da bil m/campingvogn og lastebil skal nedover. Det er bra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arild: Du må da få grei S6'n.

 

Jepp, vi får bli enige om en tid. F.eks hvis vi starter fra Verdal kl 08:30, passerer vi Trondheim ca. kl 10:00.

Høres det bra ut, eller er det for tidlig?

 

10 går helt greit :)

 

Statoil Klett er OK. (hvor er bommen plassert forresten?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gjennom 2 nye bommer i Trondheim for å komme til Klett. 1 på Kroppanbrua og 1 rett før rundkjøringa på Klett. Det står en ved Statoil også, men svinger inn til stasjonen før den!!

Når blir takeoff fra statoil da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men kan ikke kjører før etter jobb, 3-4 tia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men kan ikke kjører før etter jobb, 3-4 tia.

 

Møtes på Esso på Berkåk? ;) 10 blir vel tidlig for meg, tenkte ikke å kjøre før etter jobb jeg heller.. :) Har bestilt hytte på Elverum camping og blir å overnatte der, flere som har tenkt seg dit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på Esso på Berkåk? ;) 10 blir vel tidlig for meg, tenkte ikke å kjøre før etter jobb jeg heller.. :) Har bestilt hytte på Elverum camping og blir å overnatte der, flere som har tenkt seg dit?

 

 

Esso berkåk er avtale ja... tar en 1,5 time fra Lensvik å kjør dit

 

Jeg har også hytte på Elverum camping, morro at det blir en gjeng som bor dær iår å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å dra tidlig siden jeg har tatt meg fri, og fordi vi skal montere campingvogn m/telt og partytelt på campen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å dra tidlig siden jeg har tatt meg fri, og fordi vi skal montere campingvogn m/telt og partytelt på campen.

 

Da må du slæng dæ me! Møtes på Statoil Klett rundt 10.00 trur æ d va sagt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på Esso på Berkåk? ;) 10 blir vel tidlig for meg, tenkte ikke å kjøre før etter jobb jeg heller.. :) Har bestilt hytte på Elverum camping og blir å overnatte der, flere som har tenkt seg dit?

 

Ledig plass på gulvet i hytta Vidar? :D

 

Blir vel å kjøre nedover utpå ettermiddagen engang , har ikke avtalt me min faste kjørekompanjong enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledig plass på gulvet i hytta Vidar? :D

 

Blir vel å kjøre nedover utpå ettermiddagen engang , har ikke avtalt me min faste kjørekompanjong enda :)

 

jeg har 4 manshytte, dær bor bare jeg og ole braa enno;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledig plass på gulvet i hytta Vidar? :D

 

Blir vel å kjøre nedover utpå ettermiddagen engang , har ikke avtalt me min faste kjørekompanjong enda :)

 

Jauda, hvis det ikke frister mer med ei seng hos Vegard ;) Blir dere hele helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått campingvogna hjem på gården og fått på nye felger, så ting ser ut til å flaske seg før treffet.

Å så nevner jeg at styret i Nord-Trøndelag lokallag stiller med partytelt og grill som alle kan benytte seg av, på campen.

Og det blir vell også muligheten for å nyte litt medbrakt på kvelden :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jauda, hvis det ikke frister mer med ei seng hos Vegard ;) Blir dere hele helga?

 

Hehe , var mere ment som en spøk :) Jeg og Jan blir vel å leie oss inn en plass :)

Tenkte mer på om det blir en pils eller 2 , slik at jeg slokner på gulvet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å slenge meg med her, med bil eller ikke vet jeg ikke. S4èn i såfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å slenge meg med her, med bil eller ikke vet jeg ikke. S4èn i såfall :)

 

Møte du på Statoil Klætt du å?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte du på Statoil Klætt du å?

 

Vet ikke helt enda, får bestemme meg når det nermer seg. Men moro å kjøre sammen med noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt enda, får bestemme meg når det nermer seg. Men moro å kjøre sammen med noen.

 

Jepp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører fra Bodø onsdagen før treffet vell og merke, å skal da først en tur til storesøter som bor rett atme bjørnstad bil.

så hadde jo fristet å hivi seg med dere nedover vis dere vil ha en bodø gutt i lamme dere da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må gå kjempebra det, selv om du er fra Bodø ;)

Tenkte du å henge deg på oss som starter nedover frerdagsmorgenen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig :P

 

men har jo ikke litt(!!) peilig på hvor dere er da :P men det kan vell ikke bli værdens vanskligste oppgave heller :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig :P

 

men har jo ikke litt(!!) peilig på hvor dere er da :P men det kan vell ikke bli værdens vanskligste oppgave heller :D

 

2 muligheter:

 

1. Kjøre fra Orkanger til Berkåk og så henge deg på der.

2. Kjøre tilbake mot Trondheim og møte oss på Klett kl 10. Statoilstasjonen ligger ved rundkjøringen der veien deler seg til Oslo eller til Orkanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.