#26 Skrevet Mai 20, 2010 hehe ja skal vell klare å kome meg til Tr.heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 24, 2010 Det ble ikke noen tur på meg i år ser det ut til..Må muligens utenlads på arbeid, men får nøye meg med bilder og film etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 24, 2010 For de som kjører fredag etter jobb så er Esso Berkåk klokka 17.00 nevnt som ett møtepunkt. Mange som er med på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 25, 2010 Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 27, 2010 Jeg med full bil stiller også muligens opp, men blir etter arbeidstid, rundt 4tiden fra orkanger! Hva finner folk ut om de som har en arbeidsdag å rette seg til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 28, 2010 Er det noen som kjører nedover på lørdagsmorgen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 28, 2010 Jeg med full bil stiller også muligens opp, men blir etter arbeidstid, rundt 4tiden fra orkanger!Hva finner folk ut om de som har en arbeidsdag å rette seg til? For de som kjører fredag etter jobb så er Esso Berkåk klokka 17.00 nevnt som ett møtepunkt.Mange som er med på den? Bare å henge seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 29, 2010 (endret) Det ble ikke noen tur på meg i år ser det ut til..Må muligens utenlads på arbeid, men får nøye meg med bilder og film etterpå Nå som du ikke skal reise så er det jo ingenting i veien for å ta turen;) tåler det dama sjø at du e bort i 2 daga på våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 29, 2010 Muligens jeg henger meg på de som reiser 1700 fra berkåk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 29, 2010 Kan jaggu hende vi kommer oss til berkåk i 1700 tiden i også... , Må bare bli enige med oss selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 30, 2010 Nå som du ikke skal reise så er det jo ingenting i veien for å ta turen;) tåler det dama sjø at du e bort i 2 daga på våler Vi får se..Nå som jeg ikke har noe å stille med, så er det litt kjedelig igrunn. Får heller se om jeg ikke får funnet på noe til neste år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 30, 2010 Været ser jo ut til å blir kjempebra. http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Grue/Sol%C3%B8r/helg.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 1, 2010 Lite aktivitet her, ser ikke ut til at det er mange trøndere som skal nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Stopp og kjøp en cola ved statoil på tynset da så henger vi herfra på videre nedover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 3, 2010 No e d snart læggetid! Å da e d bare å stå opp i åtte tia, ta sæ en dusj, spis litt, e færdigpakket, så etterpå e d bare å kjør å møt gjengen på klett ca ti!!!! Jiiippiii!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 3, 2010 Dukker vel opp kl 10 på Klett med Nyvasket bil;) (Blir vel frokost på Statoil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 3, 2010 Det meste klart. Må bare få Coupe'n inn på lastebilen + litt småpakking Må en snartur på jobb fra morgenen av, men håper å rekke Klett til kl 10. Skjønte at det ble knallvær i helga fordi jeg fikk ikke fikset og fylt opp klimaanlegget..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 4, 2010 Værmeldinga sørafor ser bra ut! Vi må itj bli nervøs av været her, d bli bra utpå kvelden her å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 4, 2010 Mens jobbgutta møter på Berkåk kl 17 Sees på Våler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...