Anbefalte innlegg

Noen i området som kan hjelpe til med å få lest ut feilkoder en gang de nærmeste dagene? Har det blinkende lyset for bremsene som ser sånn ut: (!) men skulle gjerne hatt litt mere detaljer. Jeg har fått feilen tidligere, veldig sporadisk og da har det forsvunnet av seg selv. Har ikke sett det på flere måneder, men selvfølgelig har det upåklagelig timing og dukker opp på EU-kontrollen...! : bh :

 

(Det er en A6/C4 med 2x2-kobling)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i området som kan hjelpe til med å få lest ut feilkoder en gang de nærmeste dagene? Har det blinkende lyset for bremsene som ser sånn ut: (!) men skulle gjerne hatt litt mere detaljer. Jeg har fått feilen tidligere, veldig sporadisk og da har det forsvunnet av seg selv. Har ikke sett det på flere måneder, men selvfølgelig har det upåklagelig timing og dukker opp på EU-kontrollen...! : bh :

 

(Det er en A6/C4 med 2x2-kobling)

 

Når du kjører rett fremm er da rattet helt rett eller er det til en av sidene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, temmelig rett i alle fall. Noen millimeter off center vil jeg tro, men det kom etter forstillingsjustering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, temmelig rett i alle fall. Noen millimeter off center vil jeg tro, men det kom etter forstillingsjustering.

Oki da må det Vagcom til ja.. Hør med Petter Lønning han driver å pusser opp nytt hus i stavanger. Samt e landfast der da han kun har flutmuligheter på trøkamel eller buss: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har com

 

Ikke bare det, du har PM også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.