Anbefalte innlegg

Jeg kjøper ikke wunderbaumer eller lignende.. gidder ikke ha sånt hengende i speilet..!

Men de lukter jo for så vidt godt, og har varighet så det holder.

 

Jeg har kjøpt alskens sprayer og dingser med jordbærlukt, blant annet på bilxtra. Dette forsvinner jo etter 2 dager.

 

Hva i all verden er det folk kjøper som får lukta til å "sitte i" i en evighet? Sågar så kraftig at når de åpner dørene så velter jo godlukten ut!

Luktes jo på flere titalls meters avstand! Men allikevel ikke så sterk/ stram lukt at du kveles i bilen. Den er behagelig, men kraftig.

 

Noen som har tips til hva som funker/ ikke funker?

 

Alt som ikke stinker slitent pollenfilter er aktuelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poppy!

 

max_1094802098.jpg

 

Får de på diverse bilrekvisita forhandlere. Kjøpt mine på Torshov jeg. :)

 

Gjem en under et sete, eller en annen lur plass i bilen, så har du godlukt i mange, mange måneder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poppy! =)

 

snadder ass.. det skal jeg prøve.. hehehe ;)

 

Takker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp stripper scent hos scandicshine.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vasker bilen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rens av bilen innvendig og en AC rens er absolutt det beste.. De andre skjuler jo bare den vonde lukta, men er det for å få den jordbærlukta i bilen så er det jo noe annet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes det er rått når skinn lukta slår deg i ansiktet 10 meter unna. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rens av bilen innvendig og en AC rens er absolutt det beste.. De andre skjuler jo bare den vonde lukta, men er det for å få den jordbærlukta i bilen så er det jo noe annet :)

 

Joda sant d.

Men jeg overdrev litt når jeg sa at den stinker. Den er nok gullende ren innvendig og lukter helt normalt, men heller ikke noe mere!

 

Men tenkte å ta den på en AC service uansett, har begynt å komme noen ulyder fra klimaanlegget, så tenker det er på tide..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical guys Strippers scent, eller New car smell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man kjøpt Strippers cent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strippers scent, hmmm.

F..te-lukt i bilen, er det noe?

Eller kanskje det lukter Asan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

So in my excitement i opened the package and there it was a bottle with a label with that oh so familiar silhouette most every guy knows! My hands were shaking as i carefully opened the bottle..took a big wiff and BAM i hit a bump! about 1/4 an ounce splashed out of the bottle and into my seat and pants. I was pissed for the time it took for the scent to hit my nose.

 

Immediately my pupils dilated the hair on the back of my neck stood up, and flashback to the last night of freedom i had. The air was smokey, the lights where dim, Warrant was playing in the background, and this cute little blonde named Cindi (yes with an I) was gyrating on my lap that was when I first smelled this smell. It was a sweet tangy smell with a hint of desperation, hint of smoke, hint of body odor, and a whole lot of body glitter.

 

Fast forward to back in the truck. It was that smell all over minus the smoke, the desperation, and the body odor. The best way to describe it is a tangy sweet smell like a cotton candy mixed with strawberry i guess. It is a unique scent because every single stripper/stripclub smells the same no matter where it is, yet you never find girls out and about wearing it.

 

Back to my meeting, sitting in the aroma by the time i got to the meeting place my nose had gotten used to the smell. When I met the two gentlemen the first thing out of their mouths were "Where were you last night?" and "How much did you end up spending?" I explained that no i wasnt at a club they then proceeded to say that ok so who was it I spent the night with. I had to explain that it was my new air freshener they got a huge kick out of it and begged me to spray their cars down...so i did. haha

 

I can't imagine my car smelling like this day in and day out...but its fun for the novelty of it. Overall A+

 

http://www.detailingbliss.com/forum/car-detailing-product-discussion/14204-chemical-guys-stripper-scent-air-freshener.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Chemical Guys' New Car Smell, den lukter faktisk nybil (i motsetning til Wonderbaums variant :P). Den skal visstnok holde lenge, har akkurat sprayet litt i Sciroccoen for å teste.

 

Ellers høres jo Strippers Scent lovende ut. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

new car scent prøvde jeg i vr6en min, likte den dårlig selv og alle kommenterte rånebillukta.. ellers takk =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ;) ja det er ikke rånebil-lukta jeg er ute etter, derfor styrer jeg unna wonderbaum..

 

Trenger egentlig bare en frisk lukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

new car scent prøvde jeg i vr6en min, likte den dårlig selv og alle kommenterte rånebillukta.. ellers takk =)

 

Testet Wonderbaums New Car Scent en gang jeg også, og det lukta alt annet enn nybil. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nettopp en dunk med Poorboys`s world air freshener med "Leather Scent".

Lukter bra, ikke for fremtredende. Liker egentlig ikke "go-lukt" i bilen, men denne er mild og bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker å gjemme wonderbaumen en lur plass et par uker, sitter en gooood stund i bilen etterpå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.