Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette blir for voldsomt? Vet at det går, men sett på noen felger med relativt høyt innpress (et47) men er 5x130 så må jo adapter til. Jeg kan jo justere innpress med bredden på adapteren, men det jeg lurer på er om de uansett vil stikke langt på utsiden med tanke på at de må gå klar av demperen??

 

Håper på masse nyttige svar her nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk i tråden til Anders T. hagen her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82567&page=22

 

Blir nok litt modig med 10" vis du skal bruke de til hverdags. Adapterne burde være minst 21mm tykke så det er nok gjenger til boltene for å utnytte de som de skal. (M14 x 1,5= 21mm) Da blir det ET26.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk i tråden til Anders T. hagen her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82567&page=22

 

Blir nok litt modig med 10" vis du skal bruke de til hverdags. Adapterne burde være minst 21mm tykke så det er nok gjenger til boltene for å utnytte de som de skal. (M14 x 1,5= 21mm) Da blir det ET26.

 

Takker for svar:) Skal kjøpe nye, så da får jeg ha like bak som foran, men da må jeg space endel, de finnes nemlig bare i 8" og 10".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk i tråden til Anders T. hagen her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82567&page=22

 

Blir nok litt modig med 10" vis du skal bruke de til hverdags. Adapterne burde være minst 21mm tykke så det er nok gjenger til boltene for å utnytte de som de skal. (M14 x 1,5= 21mm) Da blir det ET26.

 

hva er det regne stykket basert på? er det pga alu spacer du tenker på at det må være så mye gjenger i inngrep?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tynneste Porsche-adapteret i 5x112 man får kjøpt er 20 mm tykke,men har sett 18 mm også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20mm jeg har sett, og bredere da seff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet litt her. Med 20mm adapter blir det et27. Felgene jeg kjører med idag er 8" et35. Så med 10" felg med et27 vil altså felgen bygge en tomme(ca2,5cm) lenger ut pluss 8mm pga ET. Så det vil jo da si at disse felgene vil bygge 33mm lenger ut enn de jeg har nå. Men nå er det jo masse plass der, så om felgene kommer 33mm lenger ut, tror jeg ikke det blir noe stort problem. Bilen skal jo lakkeres snart, så kan jo måle opp nå og eventuelt trekke ut buen litt hvis det blir for voldsomt. Tror jeg går for 10" bak jeg altså: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir klaringen på innsiden til fjærbeine da??

 

Veit om en S2 sedan som hadde 9.5x18" ET 27 bak...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte brock b1 8.5 og 10 bak på s2/90 coupe. Riktig nok bare i 17", men moderat senket.

Har bare valset inn skjermkanten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir klaringen på innsiden til fjærbeine da??

 

Veit om en S2 sedan som hadde 9.5x18" ET 27 bak...:)

 

Mr. Anders T. Hagen her på forumet har 10x18 ET20 bak, han har god klaring til fjærbeinet, så ET27 går nok fint:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte brock b1 8.5 og 10 bak på s2/90 coupe. Riktig nok bare i 17", men moderat senket.

Har bare valset inn skjermkanten:)

 

Hva er ET på de? Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.