Gocart med pizza, lufter interessen?

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk,

 

Lufter med dette interessen med og få til noe gocart kjøring med pizza etterpå sammen med Telemark !

 

Vil høre først hvordan stemningen er for dette og få gjort dette i Juni måned en Lørdag.

 

Ønsker innspill på følgende;

 

Er du interisert i og være med på gocart?

Lørdag eller Søndag?

Andebu eller Skien?

standard utleie, eller leid til Grand Prix eller Le Mans løp?

 

Lar denne gå ett par dager, så setter jeg en dato og evnt. sjekker muligheter for grand Prix eller Le Mans om dette skulle være ønskelig. Om Grand Prix eller Le Mans blir aktuelt blir det bindende påmelding med forhåndbet.

 

Dette ble velykket sist så vi satser igjen !

 

Telemark;

Lars Erik Johannessen,_____________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Jan Richard Hansen,_____________________ Søndag - Andebu/Skien

Marius Myhre,____________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Stian Olsen,______________________Lørdag/Søndag -_______Skien

Nikolas Laland,___________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Anders Moen,____________________Lørdag/Søndag -_______Skien

Thomas Vaag,___________________Lørdag________-Andebu/Skien

 

 

Vestfold;

Kenneth Varvik,___________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Thomas B Helleve,_________________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

Erik Henriksen Tetlie,______________Lørdag/Søndag - Andebu/Skien

 

_____________

MVH

Lars Erik Johannessen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært sykt morro :)

Må jo bli LM eller GP leie :) Lørdag å søndag passer for meg så lenge det er godt vær de dagene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres knall ut lars erik. Jeg er med lørdag og søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interessant ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi skal få til ett Le Mans konkurering hadde jo dette vært morro og hatt Telemark VS Vestfold. Så det betinger at vi får nokså likt antall påmeldinger og da krever forhåndsbet.

 

Grand Prix er jo fult mulig også da dette blir individuell konkuranse.

 

Lar dette stå ute litt lengre for og få fler påmeldte til dette kanskje ? Også kommer jeg tilbake til dato & klokkeslett samt pris og sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi skal få til ett Le Mans konkurering hadde jo dette vært morro og hatt Telemark VS Vestfold. Så det betinger at vi får nokså likt antall påmeldinger og da krever forhåndsbet.

 

Grand Prix er jo fult mulig også da dette blir individuell konkuranse.

 

Lar dette stå ute litt lengre for og få fler påmeldte til dette kanskje ? Også kommer jeg tilbake til dato & klokkeslett samt pris og sted.

 

Dette har vært oppe til diskusjon i lokallagsstyret, og står på agendaen vår i juni. Vi har ikke satt noen konkret dato enda, så det er jo bare bra at dere har startet med litt planlegging selv også :)

Andeby har nytt utleiefirma i år, de tilbyr både drop-in og le mans, men jeg tror nok vi skal satse på drop-in, da oppmøtet har vært litt varierende de gangene karting har stått på agendaen tidligere.

 

Edit: Og ja, jeg er nok på uansett om det blir i Andeby eller Skien, men jeg er borte 15.-20. juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vært oppe til diskusjon i lokallagsstyret, og står på agendaen vår i juni. Vi har ikke satt noen konkret dato enda, så det er jo bare bra at dere har startet med litt planlegging selv også :)

Andeby har nytt utleiefirma i år, de tilbyr både drop-in og le mans, men jeg tror nok vi skal satse på drop-in, da oppmøtet har vært litt varierende de gangene karting har stått på agendaen tidligere.

 

Edit: Og ja, jeg er nok på uansett om det blir i Andeby eller Skien, men jeg er borte 15.-20. juni.

 

Ser Oslo har fått til velykket gp med lokallaget demmes ved og ta forskudd bet. Så det blir det om gp eller le mans blir aktuelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo spennende ut, å jeg har vel ratt begynt sommerferien også da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : Ække noe morro med kart tenk, for de er for små. Får jo ikke hverken på dress eller ræva ordentlig ned i setet.

 

: bråk :

 

Men kan hende jeg møter opp for å være sosial..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fungerer slike løp?

Gokart er jo gøy, men veldig slitsomt om en ikke har kjørt på en stund.. :P

12-13 går det virkelige LeMans av stabelen, så da er i hvertfall jeg opptatt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.