Nye dekk på 18"-felger : 235/40 eller 235/35

Anbefalte innlegg

Skal handle inn nye dekk på 18" felger det blir 235/40 eller 235/35

 

Det jeg lurer på er om vi har noen gode rabatter hos noen forhandlere eller om dere vet om noen som er billigere en andre? Har tatt noen telefoner og de fleste ligger i underkant av 5000kr for 4 stk bra dekk.

 

Er det så mye jeg må ut med? Eller kan man få tak i det billigere?

 

Det må være noen i området som selger, og det må være noen som bytter om fra de slitte dekkene som står på nå til de nye da jeg ikke har muligheten til å gjøre dette selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2stk 215/35-18" dekk du kan kjøpe av meg for 2000. Sjekker du litt på forumet finner du sikker noen 235/35-18" bakdekk til salgs også. Da ender du jo opp med 4 dekk til under 5000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5.000,-? Hva slags dekk er det? Her i nærheten er det noen som selger relativt rimelige dekk, men der må du opp i ca 6.800,- for 235/40-18 Vredestein Sessanta, som er rimeligste av det jeg anser som brukbare dekk. Ellers ligger de såkalte premium-merkene fra ca 8.000,-. Husker jeg betalte 6.000,- for Dunlop Sportmaxx i 225/45-17 for 6 år siden, og det var billig da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.