#26 Skrevet Mai 20, 2010 Hehe, nå svarte du ikke direkte på spørsmålet, men jeg tror jeg forstår.. Jeg tenkte ikke på den skumleggern men sånn generelt på andre ting også som skal stå og virke i 4-5 min. som avfetting som du nevner, som gjerne sprøytes på med håndsprøyter(ikke sånne fancy som du har, hehe).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 20, 2010 Det viktigste er at det ikke tørker på lakken Også derfor lakken skal være avkjølt når du vasker og heller ikke vaske i sola Pumpekanne koster 69,- for de jeg bruker, så å kalle de fancy er å overdrive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 20, 2010 Fancy er de uansett Men takk, det var det med at det ikke skal tørke som var litt det jeg var ute etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 20, 2010 Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...