Presenter deg selv, hordalending!

Anbefalte innlegg

 

Jeg er 25 år og bosatt i Bergen Nord (Oppvokst L.O.D). Jeg er bilentusiast av hals og er spesielt interessert i BMW (medlem i BMWCCN gjennom flere år) men frykter ikke andrer biler og Golf har jeg alltid hatt interesse for. Nå ventes barn nr. 2 og jeg har solgt to biler - bruker gevinst på å kjøpe VW Golf 3 Stasjonsvogn (kommer neste uke). Jeg kommer nok til å fortsette mitt engasjement i BMW og regner med at det blir dobbel morro når jeg kjøper en til bil som er en BMW E30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk fra andre byer interesserer meg ikke.. Lurer på hvem som er her fra Hordaland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

 

Dette er meg da.

 

Jeg heter da Thomas A Gulbrandsen og er 23år gammel, jeg kommer egentlig fra Tveita i oslo men flyttet til Bergen for snart 3år siden, grunnet disse damene da veit du

Jeg jobber til dagelig som service sjef hos urmaker Bjerke på Torgallmennigen, noe som jeg har gjort siden jeg var jeg flyttet hit.

Jeg var også sammen med Jan, Øystein, Espen og Vidar, med å starte opp Bergen lokallag for da snart 3år siden. Noen som ser ut til og bli VELDIG bra!

Før dette var jeg med i FOLLO lokallag.

Jeg stor trives her i Bergen og det er kjempe kult å se at Vw Audi innteressen er så stor her på vestlandet!

 

 

Det ligger bilde av bilene våre her:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=5851

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla...

 

Heter Ørjan Helland, er 23 år og jobber som elektrikker i knut knutsen.

Er riiimelig intresert i bil, liker og cruse, men blir mest skruing. Aner ikke hvorfor. Men det atdet ikke er gøyt med ting som er orginalt, det kan jo ha noe med saken og gjøre. Bor i en leilighet i ytre arna, og har mekkelokale sammen med noen andre i begynnelsen av osveien.

Kjører Audi S4 2,2 tq, ford sierra CLX 2.0, og firmabilen er en citroeng balingo, har og en golf Gti 16v som står i lokalet nå. Har nesten kjøpt en ford granada consul Mk1 1977 modell, men får ikke vite det før den 3 april.

Andre interreser er det ikke så mye av, har no vært innom fotball og basket og alt det der, men etter att det ble dame osv. er det begrenset med tid. Så da prioriterer jeg BIL. Og øl selfølgelig er veldig glad i øl. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ja!

 

Jeg heter Johnny Andreassen, 23år fra Sotra. Jobber som mekaniker hos Expro Group (CCB/Offshore). På fritiden skrus det gamle Vag biler til den store gullmedaljen, blitt litt mindre siste året da det har blitt mer fokus på bleieskift...

 

Har hatt Golf eneren i mange år, endel fartstid med den og andre non-vag bils på rudskogen/våler. Ble ikke medlem i klubben før jeg fikk meg audi 80, var på noen lokalagstreff dengang, så ble det innkjøpt et Rallye Turbo prosjekt som av en merkelig grunn ALDRI ville gå den første tirsdagen i måneden så da ble det ikke mye jeg fikk vist meg.

 

Men nå med skikkelig bil kommer jeg når jeg kan, kjekt det med en lokal klubb der man kan dele en slik interesse og prate med trivelige folk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er da 27 år gamle Willers fra Straume på Sotra, kjerring og to unger på 3 og 5. Får desverre ikke gjort så mye med bil som jeg vil siden det går mye tid med familie, hus, båt og biler.

Jobber i HEATH Comm og driver der med hidden/tele kommunikasjon.

 

Sitter i styret her i Bergen og var og med å fyre opp igjen lokallaget etter at det hadde hatt en pause.

 

Interesser er BIL BIL BIL BÅT BÅT BÅT OG HIFI HIFI HIFI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter Odd Erik Hostad, er 30!! år. Ser at hovedtyngden er 23 år, men men. Har dame,(kone), 2 barn på 2 og 3 1/2 år. Er veldig interessert i biler, Audi spesielt. Jobber på IKM testing på Ågotnes, og driver med trykktesting, oljeflushing og annen rengjøring av rør og rørsystemer on og offshore.

Interesser: Bil tar mye av min tid, men er også interessert i båt og motorsykler. Har en forkjærlighet for V-8ere. Har hatt et par yankeer tidligere. Men mangler garasje, så det blir litt lite mekking i drittvær.

Har ikke fått vært så ofte med på lokallagsmøtene. Merkelig nok blir det "alltid" jobbing på tirsdager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallaien!

 

Jeg heter Ørjan og er født og oppvokst i Loddefjord (Skålevik). Bor nå i sandsli.

Jeg er 27 år, gift med Bente og ingen unger foreløbig. ;) (Jobber med saken!)

 

Er tekn. sjef på Rainbow Hotel Rosenkrantz i sentrum hvor jeg har jobbet i 6 år.

 

Er veldig fersk her i klubben, medlem siden januar 05, men er veldig fornøyd med klubben og lokallaget. Kjekt å bli godt mottat på treff!

 

Kjører VW Passat 1.9 TDI

Har desverre ikke midler og tid for alle ideene som jeg har lyst å gjøre med bilen, men får håpe det blir bedre med tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter Bernhard Reknes. Er 37 år. Mine foreldre kommer fra Askøy og Flatøy ved Bergen. Etter millitæret flyttet jeg til Aure i Møre og Romsdal. Fant ei berte og giftet meg med henne. Vi har 2 barn som heter Malin og Magnus (5 og 7 år). Har det som plommen i egget her !! Heier selvsagt på Brann fremdeles !! Velkommen til oss ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter Lars Mæhle, 25 år kommer fra Lindås ute på strilelandet :) Er samboer med Kristine og vi har en liten gutt på 6 mnd. Er for tiden husløs, men leter etter plass å bygge. Jobber offshore som produksjonstekniker på en plattform som heter Gyda. Har ikke hatt så mye tid til bil siste året, men nå bor vi i leilighet hos svigers og de har stoor hall der det er masse plass og verktøy. Er på jakt etter et prosjekt, helst en S2.

 

Håper å få blitt med på lokallagstreff i vår og sommer! Har ingen unnskyldning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er ingen hordalending jeg, men bor da i bergen med samboer og 2 barn,

Er 28 år og gjør lite som mulig hehe, jobber hos ASVO bergen som sjåfør og kjører ut frukt.

 

I fritiden er det dagsformen som bestemmer hva jeg skal gjøre, ellers trives jeg godt her i bergen

 

Hilsen innfløtta østlending :D

 

P.S. bergensere har tendensen til å holde seg på venstrefila :D:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter da Simen Skei, er 27 år og bor ute på Knarvik nord for Bergen.

Har bosatt meg her med samboer og 2 barn, tredje barnet ligger i oven enda, men er vel ikke langt unna!!!!! (har forsikret meg om at det ikke er tvillinger, så jeg styrer klar caravelle minibuss!!!!!!! : ja : )

 

Jeg jober som elektriker i et firma som heter Elektroinstallasjon i Solheimsviken, og kjører der H1 : gråter : !

 

Jeg har desverre ikke fått med meg noen treff eller møter da jeg nylig er innmeldt...... Var med i noe som engang het Team GTI her i Bergen!

Er litt spent på miljøet i klubben, så jeg må nesten ta meg en stripe!

 

Kjører en A6 og en Golf VR6 som jeg gjerne skulle hatt litt mer tid til og ikke minst en skikkelig plass og skru......(kommer vel)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Er 35 år foreløbig. Fri og frank som bilen... Jobber som sjåfør og har masse fritid. Unger får komme som planlagt. Eh... Beste kompis med Bård Mo-Gregersen, og vi skrur bil når vi har tid sammen. Ellers har eg en hund som tar litt tid. Han er med i Passaten hvor enn vi måtte dra! Hund etter VW og!!! Håper på å få en del nye venner i klubben etterhvert som vår og sommer strider frem fra vinteren. Elsker fart og spenning!!! VW i mitt hjerte. Ja vi Bergensere er vel litt på venstre sida, som jeg hele tiden. Må FRAM!!!

 

MVH

 

GT Rotta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel skrive noen ord om meg også da! er 19år( fyller 20 i mai!!!) har en VW golf 3 som jeg driver å herjer litt med.. har hatt en del uflax i trafikken, folk har en tendens til å kjøre på meg... er godt på vei inn på 2. skift av hele fronten nå(inklusiv panser og begge skjermer...) ellers jobber jeg som eletriker i knut knutsen A/S og trives med det...

 

meg og en kompis har også akkurat bygget oss en garasje som vi skal bruke til et prosjekt og det som trengs på våre egne biler.

ellers er jeg veldig gla i øl og biler som enten er veldig høy eller veldig lav.. hehe.

 

PS. hvis det er noen som har gode avtaler på innkjøp av kompressorer er det bare å sende en PM...!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg heter Jan Gunnar og er 25 år. Oppvokst på laksevåg,men flyttet derfra for 4 år siden... Siden den gang har jeg hatt en leilighet i sentrum, og nå har vi( jeg kone og barn) flyttet på sandsli hvor vi trives veldig godt.

 

Jobber til dagen som ass. butikksjef på MEKK på gullgruven. Jobbet her i halvannet år trives veldig godt her. Tidliger jobbet ved Hansa Bryggeri og SATS.

Fritiden min går til bil og kone og barn. Kjører for tiden en Bora som er senket littegran og som fungerer helt greit til mitt bruk. Konemor kjører BMW som hun er veldig fornøyd med. Har tidligere hatt en BMW Compact og en Mazda 626 2,0gti...(for en morsom bil det var....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Heter Even Ericsson, blir 21år om under en måned nå. Har bodd på askøy hele livet, og trives med det. Kjøpte meg egen leilighet her for 1 år siden. Er for tiden singel, men begynner å bli litt lei av det:) Er utdannet serviceeletroniker og har nettopp tatt fagbrevet, og er nettopp blitt arbeidsledig, noe som jeg håper ikke varer lenge.

Har en 96 Polo Color Concept, har hatt den i snart 3 år og har kjørt ca 66000 siden den tid:D har til tider hatt store planer om å gjøre forskjellig med den, men det har ikke skjedd så veldig mye. Har ikke noe mekkelokaler heller så det blir ikke mye skruing.

Er veldig glad i å drikke øl, og feste med venner.

Tenker mye på å kjøpe meg ny bil, helst en S4 (C4) sedan eller A4 1.8TQ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble oppmerksom på denne tråden, så jeg tenkte et par ord var på sin plass. Jeg er heller ikke original-bergenser, men innflyttet fra Sandane, Sogn & Fjordane for 10 år siden. Jobber til daglig som teamleader i Silicon Graphics, med tilholdssted i Bergen, Oslo og Stavanger. Jeg er 30 år, har samboer og et krypinn i Sandviken.

 

Jeg ble oppmerksom på VACN under min søken etter informasjon. Personlig synes jeg det beste med klubben er det levende forumet der man kan få hjelp og ideer når man står fast eller har behov for informasjon. Helt fantastisk!

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paul Håkon, er delelager lærling på Møller Vest. 23 år, har en sur gammel 87 Jetta, en 89 transporter syncro diesel, og en 79 Caravelle Camping.

Når Jettaen tar kvelden blir det nok en Audi 1,9 tdi i sortimentet og.

 

Campingen: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2830

 

Så har jeg jo en Mazda RX7 cab og, men det er jo en helt annen side av saken. : smil :

 

Off topic: Damen er fra Sandane! Gimmestad for å være nøyaktig. En av verdens vakreste plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloise!

 

Mitt navn e Jan christer Tyssøy 25år fra sotra.Har sammboer Henriette + 1 stk hund og 1stk katt. Jobber hos et entrepernør firma som heter Stensland & Tyssøy. Kjører gravemaskin der og trives med det. Eller er jeg ganske fersk her i klubben. Kjøpte oss en S4 2.7 Biturbo i Januar i år og måtte derfor blitt medlem her.Nå som jeg har kjøpt meg audi så kan jeg ikke skjønne at jeg ikke har kjøpt meg det tidligere! Har ikke vert på nokken lokaltreff enda men dama skal følge det opp fra tirsdag av med å stille til fotografering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen Jan! Supert at du har fått deg VAG og meldt deg inn i klubben. Vi har treff 26 April klokken 1900 ved Arenum så da er du hjertelig velkommen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får vell komme med nokre ord eg og.

Eg er 23 år og er født og oppvokst på Sotra. Bur her ute framleis.

Eg tjener fortiden kongen og fedrelandet, men jobber til vanleg i Profitek Industri & Offshore som telekommunikkasjonsmontør.

 

Hadde ein '85 polo c som desverre er skrapa no.

Har nettop kjøpt meg ein 98' polo stasjonsvogn.

 

Edit:

front

bak (for dei som ikkje ser forskjell)

sjølvsagt med merke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.