Hvor kjøpe softis i Stavanger sentrum?

Anbefalte innlegg

Som tittel tilsier, hvor får man kjøpt softis i Stavanger sentrum (i gangavstand fra området ved Vågen og rundt mot Bekhuskaien)? :o

Er her en hel del gjennom jobb, og det irriterer meg virkelig at jeg ikke har funnet noen skikkelig softis-plasser ennå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det nærmest blir Narvesen ved hurtigbåtterminalen om jeg ikke husker feil. Er ikke 100% sikker på at dem selger softis, men gjør ikke de fleste Narvesen butikker/kiosker? : klø : Ellers tror jeg du må på arkaden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Narvesen der i dag, men de hadde ikke.

Mener på at jeg i fjor fikk kjøpt Diplom-is sin softis hos Burger King ved Torget/Domkirkeplassen (det tror jeg man får i år også), men der hadde de ikke noe strø etc. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegg i vegg med BK finner du 7/11, der bør de vel ha noe slikt.

 

Hvis ikke så er det et konditori rett utenfor Kinoen som jeg mener selger solftis (med strø) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten sjanse for å få softis hos 7/11, alle 7/11 har jo store plakater hvor de reklamerer med "frozen yoghurt", det blir ikke helt det samme :P

Men dette konditoriet må sjekkes nærmere opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn's konditori er det snakk om. Byens beste softis!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn's konditori er det snakk om. Byens beste softis!!

 

Eksisterer Finn's lenger? trudde Godt brød hadde kjøpt han opp? eller gjelder det bare den i eiganesveien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, distriktets beste soft is e og har alltid vært hos Reinskau på Tasta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, distriktets beste soft is e og har alltid vært hos Reinskau på Tasta :)

 

Fullt mulig, men desverre ikke i "umiddelbar gangavstand" fra sentrum, Vågen etc. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, må bare gå litt fortere... :P Men tenkte jeg kunne nevne det uansett..! Regner med folk her inne har bil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, må bare gå litt fortere... :P Men tenkte jeg kunne nevne det uansett..! Regner med folk her inne har bil.. :)

 

Nogen her inne mangle post-it lappen og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med folk her inne har bil.. :)

 

Joda, jeg også har bil...hjemme...og da kjører jeg ofte å kjøper masse softis :P

Men som du kanskje fikk med deg innledningsvis i tråden, så skrev jeg at jeg er her i Stavanger sentrum ofte gjennom jobb. Og nei, da har jeg ikke alltid bil tilgjengelig. Samtidig blir litt av stasen ved å kjøpe seg og nyte en softis i finværet borte hvis man ikke får "nyte" den, f.eks. mens man spaserer bort til kaien igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, jeg også har bil...hjemme...og da kjører jeg ofte å kjøper masse softis :P

Men som du kanskje fikk med deg innledningsvis i tråden, så skrev jeg at jeg er her i Stavanger sentrum ofte gjennom jobb. Og nei, da har jeg ikke alltid bil tilgjengelig. Samtidig blir litt av stasen ved å kjøpe seg og nyte en softis i finværet borte hvis man ikke får "nyte" den, f.eks. mens man spaserer bort til kaien igjen ;)

 

Men heldigvis har Reinskau en flott gressplen som det er perfekt å nyte softis på i solen... :)

Dessuten følte jeg du hadde fått svar på spørsmålet ditt og tenkte å legge til distriktets beste i tilfelle du eller noen andre skulle velge å ta turen "helt" til Tasta....noen ganger kan det lønne seg å strekke seg litt lenger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten følte jeg du hadde fått svar på spørsmålet ditt...

 

Ser slik ut ja, for det ser ikke ut til å dukke opp noen flere alternativ som selger softis i gangavstand til Stavanger sentrum, desverre : rolleyes:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.