noen som vil skifte fremre deler av kanaler på en golf 3?

Anbefalte innlegg

hei,har akkurat handla bil,og som alle golf 3 er denne også plaget av rust og bulker i kanaler etter uforsiktig jekkbruk,derfor lurer jeg på om noen her er flink med sveiseapparatet og kunne tenke seg å gjøre dette mot betaling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i samme slengen så kan de få lov til å bytte kanalene på en golf mk1 også hvis de ønsker å gjøre noen kroner ekstra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heeh,ikke bare meg nei:p kan legge til at de originale kanalskjørtene skal på utenpå igjen,så at det blir helt støkent er ikke alt,bare en får skifta delen som er rusta/bulket og sørge for at det ikke kommer tilbake er det viktigst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vil tjene seg litt ekstra penger til ferien altså?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på denne jeg å,nettopp handlet g3 selv med noe dårlige kanaler selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis på jobb som er vanvittig dreven med apparatet. Han har dog ikke tid før ut mot høsten, men gir dere lyd fra dere da så er han nok interisert i litt arb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in,trenger litt oppfrisking av kjeks golfen min iallefall. men hva tar han per side da? jeg vil bytte hele kanalen på begge sider for å være sikker å ha det best mulig med meg selv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er pertimeter, og går nok slikt sett ikke med på å skifte annet en hele kanalene. Hva han tar er litt vanskelig å si. Han vil helst se jobben før han gir en pris.

 

Dra opp denne i september/oktober så blir det vel ordning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass lenge til ja,skulle helst hatt dette gjort før høsten jeg da.plana er nemlig å selge denne videre når passaten er på veien igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg melder meg på det iallefall om det fremdeles er intr for han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var han klar for litt sveising igjen. Dere som er interisert får sende meg en PM eller noe så setter jeg dere i kontakt.

 

Veldig dyktig sveiser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var han klar for litt sveising igjen. Dere som er interisert får sende meg en PM eller noe så setter jeg dere i kontakt.

 

Veldig dyktig sveiser.

 

skal se hva jeg får skrapa sammen av gryn frammover og tar kontakt så fort jeg veit mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger ikke sveising av golfen lenger siden den er solgt.

men er han ledig ved en senere anledning? mulig jeg må skifte kanalene på passaten siden de har bretta skjørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var han klar for litt sveising igjen. Dere som er interisert får sende meg en PM eller noe så setter jeg dere i kontakt.

 

Veldig dyktig sveiser.

 

kunne du gjort meg den tjenesten å spørre han hva han sånn ca skal ha for skifte av begge kanalene?mine er ikke rusta sånn sett,men de har blitt klemt opp de 40 fremste cm på hver side pga uforsiktig jekkbruk,men har ji blitt rust pga det da,men bakenfor det skal det være bra,men du kan jo høre om han skal ha 5 eller 10 tusen,så jeg veit hvor mye jeg evnt må legge av:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.