Firehjulskontroll i Oslo-området

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal ta firehjulskontroll av bilen før godkjenning av senk, og lurer på om noen har noen erfaringer, spesielt når det gjelder pris, på forskjellige steder rundt om i Oslo-området.

Vil selvfølgelig ha det så billig som mulig:p

 

-Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser til 800 med forbehold om at ikke ting sitter fast og at det faktisk er mulig å justere uten å begyne å bytte deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. så koster det like over 900kr hos NAF hvis du er medlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser til 800 med forbehold om at ikke ting sitter fast og at det faktisk er mulig å justere uten å begyne å bytte deler.

 

Bærebruer, fjærer/dempere og ting og tang har vært bytta nylig, så det skulle ikke by på noen problemer.

Har vel ikke hatt løs styrestaget men.. kan jo prøve å få den løsta og stramma igjen.

 

Jeg skal bytte EN fjær foran når jeg får den etterhvert, men det kan jeg gjøre etter firehjulskontroll vel? Er ikke noe som blir u-justert av å bytte den? Eller?

Er vel ikke mye justeringsmuligheter på golfen heller så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. så koster det like over 900kr hos NAF hvis du er medlem :)

Er nok ikke NAF-medlem, og tror ikke jeg gidder å melde meg inn pga firehjulskontrollen:p Da blir der jo dyrere... hehe. Men takk uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har naf laser kontroll, var oss en kamerat i går å skulle ta kontroll etter senk. Men fikk ikke tatt p.g.a bilen var for lav. Han sa jeg måtte et sted som de har laser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.