Hjelp til trykktest i Skedsmo - området, noen ?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Bilen min, en 2004 A4 1,9 TDI mister turbotrykk og man hører den veser ved pådrag.

Noen i Skedsmo-området som har utstyr til å utføre en trykktest for meg ?

 

:tilber:

 

Treffes her/PM eller mobil -93408113-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk rundt hele slangen som bare er en slik vinkel rett før AGR:) Hender at disse sprekker. Ellers er nok trykktest rette veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stian, slangen er hel. Tittet på den når jeg hadde av AGR og innsug for rengjøring.

Kan legge til at følgende feilmelding lå inne;

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Vet ikke om det kan ha noe med lekkasjen og gjøre..., bilen gikk vesentlig bedre etter rengjøring og meldinga har ikke kommet tilbake enn så lenge. Har dog ikke kjørt noe særlig med bilen etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen funnet, er slange på nedsiden av turbo som lekker som ei sil, gjenstår å demontere og bestille ny slange nå.

Må vel bestilles fra Tyskland denne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM feilen kan man få av både lekk slange som din eller treghet i AGR:) Tipper den er på hovedlageret i norge jeg den slangen. Ikke uvanlig at div slanger ryker på disse med fler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.