17" VW-Audi Felger+dekk til salgs

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg fikk ikke til å legge denne ut under kjøp/salg, derfor havner den her.

Fine VW 17" alu-felger med dekk til salgs. De har stått på min Touareg. Jeg har sjekket med Møller og de skal passe til Passat, Golf, Tiquan, A4, A6 og selfølgelig Touareg. Det er 235-60 Dunlop-dekk på dem i dag. Det ene er kantslitt og må nok byttes. 2 av dekkene ser bra ut. Det siste dekket er ganske bra.

Noen som er interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få bilder! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder. Jeg mener felgene heter Canyon. Det er std. Touareg felger fra 2005/2006.

Canyon.jpg

dekk1.jpg

dekk2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager det ble små bilder. Prøver på nytt..:)

IMG_0280.jpg

IMG_0281.jpg

IMG_0282.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par til

IMG_0284.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste og dårligste dekket som er helt ødelagt

IMG_0283.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker dem til A4en din så kan jeg garantere deg supersterke felger. Husk at de er spesiallaget til Touareg som har en egenvekt på over 2,2 tonn. Det er skikkelig solide felger. Som alternativ har jeg samme dimmensjonen i såkalte R5 felger, men de hadde jeg tenkt å bruke selv til vinterdekkene. Hvis du er mer interessert i R5-felgene så kan jeg kanskje overtales til å selge dem i stedet og beholde disse Canyon-felgene selv. Det er jo tross alt bare til vinterdekkene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å ha dem som vinterfelger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God idè :)

Ser at du holder til på Fauske. Ta deg en tur innover til Rognan så får du se på felgene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jeg fikk ikke til å legge denne ut under kjøp/salg, derfor havner den her.

Fine VW 17" alu-felger med dekk til salgs. De har stått på min Touareg. Jeg har sjekket med Møller og de skal passe til Passat, Golf, Tiquan, A4, A6 og selfølgelig Touareg. Det er 235-60 Dunlop-dekk på dem i dag. Det ene er kantslitt og må nok byttes. 2 av dekkene ser bra ut. Det siste dekket er ganske bra.

Noen som er interessert?

 

Alle Touareg har 5x120 eller 5x130 boltsirkel avhengig av motorstr. Det betyr at felgene kun passer på Touareg, evt. T5 Transporter/Caravelle som også har 5x120 boltsirkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende du har rett, men jeg har snakket med Sulland i Bodø. Der fikk jeg denne informasjonen om at felgene passer til A4 og A6 samt Passat. Merkelig nok skulle de ikke passe til Caravelle og Transporter..

Jeg er overhodet ikke interessert i å lure noen til å kjøpe felger som ikke passer, så hvis det er noen her med Passat,A4 eller A6 som er interessert så prøver vi bare først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at Sulland i Bodø har villedet meg skikkelig.. Har søkt litt på nettet og det ser ut til at du har rett. Ser ut til at felgene kun passer til Touareg og Transporter/Caravelle. Beklager. Hvis det er noen her som har en Transporter eller Caravelle de ønsker å pimpe litt med stilige felger, så ta kontakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic her but anyway,

Fikk også et idiotisk svar fra mekanikere fra Sulland. Ba om pris på nye A/C rør på min A4. Kun de nedre røra under bilen.

Men fikk til svar "Nei, disse kan ikke byttes. De er i heling og du må bytte hele systemet helt opp til motorrommet".

Men en kjapp titt på forumet kunne forklare noe annet :) Skrukobling på alle røra jo.

 

Lykke til med salget videre :) Velkommen i klubben :) Kan ikke mene å ha sett deg her før nå hvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et adapter fikser biffen med feil boltsirkel. Ligger en tråd på "Tilbud" der adaptere og spacere selges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic her but anyway,

Fikk også et idiotisk svar fra mekanikere fra Sulland. Ba om pris på nye A/C rør på min A4. Kun de nedre røra under bilen.

Men fikk til svar "Nei, disse kan ikke byttes. De er i heling og du må bytte hele systemet helt opp til motorrommet".

Men en kjapp titt på forumet kunne forklare noe annet :) Skrukobling på alle røra jo.

 

Lykke til med salget videre :) Velkommen i klubben :) Kan ikke mene å ha sett deg her før nå hvertfall ;)

 

Vet at det ikke passer her, men fikk ikke til å legge den ut på kjøp/salg.

Ja det kan være smart å dobbeltsjekke det man får av info fra Sulland, det har jeg nå lært meg etter dette. Takk, jeg er ny på forumet. Har hatt 2 VW og 2 Audi tidligere så jeg er ikke helt ukjent med merkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et adapter fikser biffen med feil boltsirkel. Ligger en tråd på "Tilbud" der adaptere og spacere selges.

 

Mange takk, det skal jeg sjekke ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.