Garasje, mekkeplass, verksted ønskes i Stavanger-området

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har behov for fast mekkeplass/verksted/garasje i Stavanger-området etterhvert. Har ikke flyttet nedover enda, men det skjer forhåpentligvis veldig snart. Inntil videre har jeg plass til bil og utstyr i Kristiansund, men det blir litt langt unna...

 

Ønsker fortrinnsvis plass i et lokale hvor det er tilgang på løftebukk eller mulighet for å innstallere dette. Fast dekke på gulvet, strøm og vann er vel ikke for mye å håpe på :)

 

Tips mottas med takk og et par pils i Vågen!

 

Mvh

Eivind Windspoll

 

Tlf: 99598039

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke alene :) er også på jakt etter fast plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke alene :) er også på jakt etter fast plass

 

Den er god! Jeg holder på å skaffer meg jobb der nede, og håper/tror det går i orden rimelig kjapt. Si fra om du hører om noe der det også er plass til meg :)

 

BTW: Om det er flere som er interessert i lokale, så kan dere melde interesse i tråden. Dersom interessen er veldig stor så skal jeg vurdere og eventuelt undersøke muligheten for å kjøpe lokale og leie ut plasser i det til kostpris. Tips om lokaler til salgs mottas.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva jobber dere med? Om dere jobber i Forsvaret har jeg nemlig en god løsning...

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å begynne i oljebransjen rimelig snart... nettopp ferdigutdannet. Er den løsningen kun for ansatte i Forsvaret, Tommy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dessverre... Er et velferdstilbud for oss som jobber her... Kan nok gjøre enkle jobber så lenge jeg er med, men det blir dårlig med prosjekter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et par plasser ledig nå mellom Bryne og Klepp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være intr i å leie hvis du kjøper et lokale Eivind.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me 2 er på jakt etter fast lokal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jobb i boks. Dvs at jeg har et par å velge mellom og ikke har signert enda. Behøver derfor enten verkstedplass eller en garasje til oppbevaring av urquattroen min ASAP :)

 

Mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en dialog med et gunstig lokale her nå med plass til et par stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en dialog med et gunstig lokale her nå med plass til et par stykker.

 

Håper det ikke bare er lokalet du har dialog med ;) Men vi snakkes nærmere pr pm og telefon.

 

Om noen er interessert så meld dere på i tråden. Kan også bli aktuelt å tilby lagringsplass (altså ikke mulighet for mekking), men dette må vurderes. Lokalet har gunstig beliggenhet med relativt kort avstand for de som bor både litt nord og sør for Stavanger/Sandnes-området.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det ikke bare er lokalet du har dialog med ;) Men vi snakkes nærmere pr pm og telefon.

 

Prøvde stå å rope litt ned i postkassa, men fikk ikke noe svar :)

 

Skal på befaring til neste uke og få avklart flere detaljer, og komme med litt bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leier lokale til urquattroen min med løftebukk og det meste tilgjengelig men usikker på om det er ledig plass. Kan sjekke opp. (Har ikke vært innom etter at bilen ble flytta dit pga. husoppussing)

 

Velkommen til oljebyen Eivind! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leier lokale til urquattroen min med løftebukk og det meste tilgjengelig men usikker på om det er ledig plass. Kan sjekke opp. (Har ikke vært innom etter at bilen ble flytta dit pga. husoppussing)

 

Velkommen til oljebyen Eivind! :)

 

Takk takk Petter!

 

Fint om du kan sjekke ut dersom det er plass i lokalet der også :) Hva betaler du/dere i leie? UrQuattroen min blir stående i Kr.sund inntil garasje er spikret i Stavanger.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1600kr/mnd med plass til to biler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.