fjerne parkeringsbulker i salten

Anbefalte innlegg

noen som vet om et verksted som fjerner parkeringsbulker? bodø bilpleie skulle ha rundt 3200kr eks mva....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Bodø Bilpleie på min i november -09 og det ble perfekt! :) Hos meg så tok de alle dørene, panser, bakluke og skjermer. Det kostet litt, men du verden for en forskjell det ble.

 

Alternativet her i salten er lakkering, og da blir det dyrere på små områder da større flater må lakkeres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har egentlig vurdert å bare ta fram gummihammeren å banke dem ut selv, kan umulig være så vanskelig å lakken er jo ikke skadet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gjør det du! Så skjønner du hvorfor man går litt skole for å bli skadeoppretter! : rolleyes

 

Metall strekker seg når det blir bulket, og det er ikke bare å presse litt på baksiden for å fikse bulker.. Det funker på noen typer bulker ja, men vanligvis må det sparkles, grunnes og lakkes for at det skal bli usynlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gjør det du! Så skjønner du hvorfor man går litt skole for å bli skadeoppretter! : rolleyes

 

Metall strekker seg når det blir bulket, og det er ikke bare å presse litt på baksiden for å fikse bulker.. Det funker på noen typer bulker ja, men vanligvis må det sparkles, grunnes og lakkes for at det skal bli usynlig..

 

helt usynlig blir det nok ikke, men blir iallefall mindre, disse bulkene er heller ikke av verste sort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.