Sommertreff 2010 info utfyllende tittel

Anbefalte innlegg

Ja da var det tid for Sommertreffet igjen, som går av stabelen 11. - 13. Juni (dvs. neste helg).

De fleste her er vel klar over dato og at man drar nedover, men kan være greit med en informasjonstråd uansett.

 

Dag kan fortelle meg at vi kjører sørover fra Bodø rundt 12 på fredagen, når Tor er ferdig på jobb.

I år har dem mulighet for å komme inn på campen på torsdag, mot et tillegg på 100,-, blir det fest og morro da er man utestengt resten av helgen...

 

Vi skal som ifjor og alle år før der ha stand, men den har blitt flyttet litt lengre inn i kontra hjørneplassen vi hadde ifjor iallfall. Tor's el wagon blir med og VACN-teltet står foran mot utstillingsplassene. Jeg tar med TV og DVD-spiller (?) så man kan spille av f.eks. klubbDVD og slikt.

Gassgrill og kokk fra Baguette er med.

 

Det blir konserter i år også, dog ikke så store navn som Turboneger, men det er vel for bilene man er der!?

 

Priser og mer utfyllende info finnes på http://www.sommertreff.no.

 

Om det er noe man burde føye på her, er det bare å skrive så slenger jeg det inn.

 

 

Vet ikke hvordan dere har det, men æ e FETTE klar! (æ og ikke bilen... stress stress stressing)

Akkurat vært ute å demontert, montert og bannet nordnorsk-style. Utrolig hvor mye bedre ting går når man får sklidd ut et par saftige glosa..

Drar til Estland imorra, æddabædda. 21 ++ grader og billig sprit. her blir det liv, rai rai!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

både æ å bilen e fette klar! :) men drar nordover på lørdagen da æ har en fæst der å æ må rekk! :P

men korsn e d me overnatting? må æ spreng å kjøp mæ en lavvo i mårra? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet det e en helsikes fest på ACR om du vil det? :P Var stup dritings hele helga ifjor..

Er et visst antall plasser i campingvogna, men dem er vel fyllt opp. Og så har vi teltet, sov der ifjor på VACN-treffet og Høsttreffet. Funker som snus det, plass til mange bare man rydder og plasserer seg ut litt lurt. Ellers så tar jeg med telt som kan brukes om det trengs. Tror det er flere som tar med telt.

 

Har forresten kanskje et sete ledig i Jettaen, mulig en kompis skulle sitte på. Kan love en lang og knallhard tur i fantastiske GTI-seter isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sei du d? va nå nytt.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få tatt meg en tur på treffet. Det kolliderer med miniputt-turneringa på Rognan men må i alle fall få tatt en dagstur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer dagstur jeg også :)

Blir det A4 eller Jettaen Patrick? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett'da;p

Står hos Tommy Fagertun nå, våtslipt panser og et par tre skjermer.

Har et par ting igjen å fiks, men akkurat nå sitter jeg på sykehuset og venter på svar fra røntgen etter et lite stunt en sen fredagskveld i Tallin. Hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rå den jettaen din :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.