Anbefalte innlegg

Jeg skal en tur til hamar i påsken på TG (http://www.gathering.org) og lurte på om det var noen på østlandet som jeg kunne ha lånt/leid en liten bobil av.. eventuelt leid ei seng i den perioden av noen på hamar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen. Skal på TG jeg også sammen med en kamerat. Vi har tenkt å bo på hotell. Prisen i påsken er 225kr natta per person ved dobbelrom. Da er frokostbuffet inkludert. Ligger rett ved hallen (har aldri vært der før jeg men ryktene sier så).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen. Skal på TG jeg også sammen med en kamerat. Vi har tenkt å bo på hotell. Prisen i påsken er 225kr natta per person ved dobbelrom. Da er frokostbuffet inkludert. Ligger rett ved hallen (har aldri vært der før jeg men ryktene sier så).

 

hmm.. motell`et mener du vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandic ligger ca 5-10 min å gå fra skipet.. Rett ved CC hvis dere vet om det?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ringte og snakka og fikk en pris, men det måtte gjøres over nett.. men da får jeg opp en sinnsyk pris.. er det en eller annen kode jeg må slå inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på TG04 og bodde da på Seiersted Pensjonat, der var det veldig bra, og ikke minst veeldig billigt å bo. dette kan jeg anbefale på det meste til dere som skal ditt!!!

Skulle jeg dratt på tg05 så hadde jeg såklart tatt overnattingen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på TG04 og bodde da på Seiersted Pensjonat, der var det veldig bra, og ikke minst veeldig billigt å bo. dette kan jeg anbefale på det meste til dere som skal ditt!!!

Skulle jeg dratt på tg05 så hadde jeg såklart tatt overnattingen der.

 

har du url eller telefon dit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.